MONITORUL OFICIAL LOCAL
INFORMAȚII PUBLICE
Informații publice / Anunțuri publice / Cariere și posturi vacante / Anunțuri imobiliare / Anunțuri individuale prin publicitate / Publicații de căsătorie / Bugetul local / Buletin informativ / Rapoarte și studii / Transparența veniturilor / Informații publice – toate documentele
PUBLICITATE IMOBILIARĂ
Vânzări de terenuri în extravilan.
Conform legii nr.17 din 7 martie 2014, Vânzările de terenuri în extravilan trebuie anunțate prin publicitate la sediul primăriei și pe pagina de internet a instituției.
Conform legii, vecinii au drept de preempțiune.
Vezi aici toate anunțurile de vânzare terenuri extravilan
Informații publice / Anunțuri publice / Cariere și posturi vacante / Anunțuri imobiliare / Anunțuri individuale prin publicitate / Publicații de căsătorie / Bugetul local / Buletin informativ / Rapoarte și studii / Transparența veniturilor / Informații publice – toate documentele
INFORMAȚII PUBLICE
Informații publice / Anunțuri publice / Cariere și posturi vacante / Anunțuri imobiliare / Anunțuri individuale prin publicitate / Publicații de căsătorie / Bugetul local / Buletin informativ / Rapoarte și studii / Transparența veniturilor / Informații publice – toate documentele
ANUNȚURI INDIVIDUALE PRIN PUBLICITATE
Acest spațiu este destinat notificărilor, somațiilor publice și anunțurilor individuale prin publicitate emise de Primăria Comunei Totești.
Vezi aici toate notificările publice
Informații publice / Anunțuri publice / Cariere și posturi vacante / Anunțuri imobiliare / Anunțuri individuale prin publicitate / Publicații de căsătorie / Bugetul local / Buletin informativ / Rapoarte și studii / Transparența veniturilor / Informații publice – toate documentele
INFORMAȚII PUBLICE
Informații publice / Anunțuri publice / Cariere și posturi vacante / Anunțuri imobiliare / Anunțuri individuale prin publicitate / Publicații de căsătorie / Bugetul local / Buletin informativ / Rapoarte și studii / Transparența veniturilor / Informații publice – toate documentele
ANUNȚURI PUBLICE
Aici aveți acces la toate categoriile de anunțuri, care fac parte din informațiile publice furnizate de Primăria comunei Totești.
Toate categoriile de anunțuri publice
Informații publice / Anunțuri publice / Cariere și posturi vacante / Anunțuri imobiliare / Anunțuri individuale prin publicitate / Publicații de căsătorie / Bugetul local / Buletin informativ / Rapoarte și studii / Transparența veniturilor / Informații publice – toate documentele
Asistența socială
În cadrul primăriei comunei Totești funcționează un Compartiment de Asistență Socială deservit de 3 persoane.
Pentru probleme legate de asistența socială vă puteți adresa direct personalului din cadrul compartimentului Asistență Socială sau conducerii primăriei
Informații despre:
– VENITUL MINIM DE INCLUZIUNE (VMI)
– REGLEMENTĂRI ȘI DOCUMENTE NECESARE
Programul de lucru și audiențe
Comunicări din partea Compartimentului Asistență Socială
În legătură cu colectarea deșeurilor
Din data de 05 octombrie 2022, se preiau cereri pentru ajutorul de încălzire a locuinței și supliment pentru energia electrică
IMPORTANT! Programul de colectare a deșeurilor
ANUNȚ IMPORTANT în legătură cu ajutorul pentru încălzirea locuinței
Venitul Minim de Incluziune (VMI)
Reglementări și documente necesare privind asistența socială
BIROUL ONLINE
Biroul-online / Programul de lucru și audiențe / Contact și petiții online / Actele necesare / Formulare online / Autorizări și documente de urbanism / Notificări și somații publice / Stare civilă / Asistență socială / Toate documentele de interes public
Stare civilă
În acest spațiu sunt publicate anunțurile de căsătorie ale cetățenilor de pe teritoriul comunei Totești. De asemenea, sunt publicate câteva reglementaări în privința stării civile.
Publicații de căsătorie
Publicație de căsătorie a d.lui BERNAT Filip-Cristian cu d.ra BORZEA Ana-Maria
PUBLICATIE CASATORIE
Publicație de căsătorie a d.lui GÂSCĂ Doinel cu d.ra DRÎGĂ Zinuca
Publicație de căsătorie a d.lui VLAICU Paul-Adrian cu d.ra NEICONI Simina-Ana-Maria
Publicație de căsătorie a d.lui ONICA Mihăiță-Paul cu d.ra CHIRILĂ Oana-Lavinia
Publicație de căsătorie a d.lui MUNTEAN Scumpea-Emilian cu d.ra MOVILEANU Bobica-Andreea
PUBLICATIE DE CASATORIE
Publicație de căsătorie a d.lui BELEA Zenu-Mihai cu d.ra GRECU Angela-Larisa
Publicație de căsătorie a d.lui MUNTEANU Dorin-Florin cu d.ra ROSTAȘ Isaura-Narcisa
Publicație de căsătorie a dl. CONSTANTIN Iulian cu d.na ȘTEFONI-ILIONI Daniela
NORME PENTRU ELIBERAREA CERTIFICATELOR DE STARE CIVILĂ
-
CERTIFICATUL DE NAŞTERE SE ELIBEREAZĂ DOAR TITULARULUI DE ACT, CARE PREZINTĂ SPRE DOVEDIREA IDENTITĂŢII CARTEA DE IDENTITATE SAU BULETINUL DE IDENTITATE;
-
ÎN CAZUL ÎN CARE TITULARUL ACTULUI NU ESTE PREZENT ÎN LOCALITATE SAU ÎN ŢARĂ, SOLICITANTUL VA TREBUI SĂ PREZINTE O PROCURĂ SPECIALĂ, PRIN CARE ACESTA ESTE IMPUTERNICIT SĂ SOLICITE ELIBERAREA CERTIFICATULUI;
-
CERTIFICATUL DE CĂSĂTORIE SE ELIBEREAZĂ UNUIA DINTRE SOŢI, SAU LA CERERE, AMBILOR SOŢI; PENTRU SOŢUL SUPRAVIEŢUITOR SAU ÎN CAZ DE DIVORŢ, PENTRU MOTIVE ÎNTEMEIATE, SE POT ELIBERA CERTIFICATE DE CĂSĂTORIE CU MENŢIUNILE CORESPUNZĂTOARE;
-
CERTIFICATUL DE DECES SE ELIBEREAZĂ MEMBRILOR FAMILIEI, SAU ALTOR PERSOANE ÎNDREPTĂŢITE.
Contravenții la regimul actelor de stare civilă
- DEŢINEREA FĂRĂ DREPT A CERTIFICATELOR DE STARE CIVILĂ APARŢINÂND ALTEI PERSOANE, SE SANCŢIONEAZĂ CU AMENDĂ DE LA 50 – 150 LEI;
- NEDECLARAREA NAŞTERII SAU DECESULUI ÎN CONDIŢIILE ŞI ÎN TERMENELE PREVĂZUTE DE LEGE, SE SANCŢIONEAZĂ CU AMENDĂ DE LA 50 – 150 LEI;
- NEPREZENTAREA CERTIFICATELOR DE STARE CIVILĂ SAU EXTRASELOR ELIBERATE DE AUTORITĂŢILE STRĂINE, OFIŢERULUI DE STARE CIVILĂ DE LA LOCUL DE DOMICILIU, PENTRU TRANSCRIEREA ÎN REGISTRELE DE STARE CIVILĂ ROMÂNE, ÎN TERMENUL DE 6 LUNI DE LA ÎNTOARCEREA ÎN ŢARĂ SAU DE 6 LUNI DE LA PIMIREA DIN STRĂINĂTATE A CERTIFICATULUI SAU EXTRASULUI DE STARE CIVILĂ, SE SANCŢIONEAZĂ CU AMENDĂ DE LA 100 – 200 LEI;
- OMITEREA DECLARĂRII, ÎN FAŢA OFIŢERULUI DE STARE CIVILĂ, A UNOR DATE REFERITOARE LA STAREA CIVILĂ A PERSOANELOR SAU DECLARAREA LOR ÎN MOD INEXACT, SE SANCŢIONEAZĂ CU AMENDĂ DE LA 100 – 200 LEI;
- NEVERIFICAREA DE CĂTRE OFIŢERUL DE STARE CIVILĂ A REALITĂŢII CONŢINUTULUI DECLARAŢIEI ŞI A CONCORDANŢEI ACESTEIA CU ACTELE DE IDENTITATE, CERTIFICATELE DE STARE CIVILĂ ŞI CELELALTE ÎNSCRISURI PREZENTATE, SE SANCŢIONEAZĂ CU AMENDĂ DE LA 100 – 200 LEI;
- NEELIBERAREA DE CĂTRE PERSONALUL MEDICO-SANITAR COMPETENT, ÎN TERMENELE LEGALE DE DECLARARE A NAŞTERII ŞI A DECESULUI, A CERTIFICATELOR MEDICALE CONSTATATOARE ALE ACESTOR FAPTE, SE SANCŢIONEAZĂ CU AMENDĂ DE LA 100 – 200 LEI;
- PIERDEREA SAU DETERIOAREA CERTIFICATELOR DE STARE CIVILĂ, SE SANCŢIONEAZĂ CU AMENDĂ DE LA 100 – 200 LEI;
- OFICIEREA DE CĂTRE DESERVENŢII CULTELOR A SERVICIULUI RELIGIOS ÎN CAZUL CĂSĂTORIILOR SAU ÎN VEDEREA ÎNHUMĂRII SAU INCINERĂRII, FĂRĂ A LISE FI PREZENTAT CERTIFICATUL DE CĂSĂTORIE ŞI, RESPECTIV ADEVERINŢA DE ÎNHUMARESAU DE INCINERARE A CADAVRULUI, SE SANCŢIONEAZĂ CU AMENDĂ DE LA 100 – 200 LEI;
- ÎNREGISTRAREA UNUI ACT DE STARE CIVILĂ CU ÎNCĂLCAREA COMPETENŢEI TERITORIALE PREVĂZUTĂ DE LEGE, SE SANCŢIONEAZĂ CU AMENDĂ DE LA 100 – 200 LEI;
- NERESPECTAREA TERMENULUI PREVĂZUT DE LEGE (24 ORE) PRIVIND SESIZAREA POLIŢIEI DESPRE GĂSIREA UNUI COPIL SAU ABANDONAREA ACESTUIA ÎNTR-O UNITATE SANITARĂ, SE SANCŢIONEAZĂ CU AMENDĂ DE LA 100 – 200 LEI;
- ÎNHUMAREA SAU INCINERAREA CADAVRULUI FĂRĂ PREZENTAREA ADEVERINŢEI DE ÎNHUMARE SAU INCINERARE, SE SANCŢIONEAZĂ CU AMENDĂ DE LA 100 – 200 LEI.
Biroul-online / Programul de lucru și audiențe / Contact și petiții online / Actele necesare / Formulare online / Autorizări și documente de urbanism / Notificări și somații publice / Stare civilă / Asistență socială / Toate documentele de interes public
BIROUL ONLINE
Biroul-online / Programul de lucru și audiențe / Contact și petiții online / Actele necesare / Formulare online / Autorizări și documente de urbanism / Notificări și somații publice / Stare civilă / Asistență socială / Toate documentele de interes public
Formulare
Biroul-online / Programul de lucru și audiențe / Contact și petiții online / Actele necesare / Formulare online / Autorizări și documente de urbanism / Notificări și somații publice / Stare civilă / Asistență socială / Toate documentele de interes public
BIROUL ONLINE
Biroul-online / Programul de lucru și audiențe / Contact și petiții online / Actele necesare / Formulare online / Autorizări și documente de urbanism / Notificări și somații publice / Stare civilă / Asistență socială / Toate documentele de interes public
Notificări și somații publice
Acest spațiu este destinat notificărilor, somațiilor publice și anunțurilor individuale prin publicitate emise de Primăria Comunei Totești.
Vezi aici toate notificările publice
Biroul-online / Programul de lucru și audiențe / Contact și petiții online / Actele necesare / Formulare online / Autorizări și documente de urbanism / Notificări și somații publice / Stare civilă / Asistență socială / Toate documentele de interes public
<<< MONITORUL OFICIAL LOCAL >>>
Urmărește aici cele mai recente informații publice
BIROUL ONLINE
Biroul-online / Programul de lucru și audiențe / Contact și petiții online / Actele necesare / Formulare online / Autorizări și documente de urbanism / Notificări și somații publice / Stare civilă / Asistență socială / Toate documentele de interes public
Autorizări și
documente de urbanism
Acest spațiu este destinat documentelor de urbanism și diferitelor autorizări emise de Primăria comunei Totești.
Tot aici puteți vedea reglementările în domeniul urbanism, valabile pe teritoriul comunei Totești.
Aici puteți contacta compartimentele de specialitate ale primăriei (on clic)
DOCUMENTE DE URBANISM
Biroul-online / Programul de lucru și audiențe / Contact și petiții online / Actele necesare / Formulare online / Autorizări și documente de urbanism / Notificări și somații publice / Stare civilă / Asistență socială / Toate documentele de interes public
BIROUL ONLINE
Biroul-online / Programul de lucru și audiențe / Contact și petiții online / Actele necesare / Formulare online / Autorizări și documente de urbanism / Notificări și somații publice / Stare civilă / Asistență socială / Toate documentele de interes public
PROGRAMUL DE LUCRU ȘI AUDIENȚE
Serviciile publice sunt asigurate în limita programului de la 08 la 16 în zilele lucrătoare, dar puteți economisi timp contactându-ne online pentru programarea unei audiențe sau o discuție cu personalul primăriei.
PROGRAMUL DE AUDIENȚE
Formular de solicitare audiență
Biroul-online / Programul de lucru și audiențe / Contact și petiții online / Actele necesare / Formulare online / Autorizări și documente de urbanism / Notificări și somații publice / Stare civilă / Asistență socială / Toate documentele de interes public
BIROUL ONLINE
Biroul-online / Programul de lucru și audiențe / Contact și petiții online / Actele necesare / Formulare online / Autorizări și documente de urbanism / Notificări și somații publice / Stare civilă / Asistență socială / Toate documentele de interes public
BIROUL ONLINE
Această pagină vă permite să accesați informaţii într-un mod eficient şi transparent, beneficiind de posibilitatea comunicării online cu serviciile publice din cadrul primăriei.
Nu mai sunteți nevoiţi să vă deplasați la sediul nostru!
Biroul-online / Programul de lucru și audiențe / Contact și petiții online / Actele necesare / Formulare online / Autorizări și documente de urbanism / Notificări și somații publice / Stare civilă / Asistență socială / Toate documentele de interes public
HOTĂRÂRI ALE AUTORITĂȚII DELIBERATIVE
PROIECTE DE HOTĂRÂRI ALE CONSILIULUI LOCAL
Registrul pentru evidența proiectelor de hotărâri
[responsivevoice_button rate = „1” pitch = „1.2” volume = „0.8” voice = „Romanian Female” buttontext = „Redare audio”]
Conform Legii nr. 52/2003 în acest spațiu sunt aduse la cunoștința cetățenilor hotărârile Consiliului Local al comunei Totești.
Arhiva documentelor
PROCES VERBAL SELECTIE DOSAR CONCURS
Anunt concurs personal contractual de execuție – asistent medical scolar
A N U N Ț
Primăria comunei Totești , cu sediul în comuna Totești, nr.53 ,jud.Hunedoara , tel/fax : 0254775640 / 0254775641, e-mail: primaria.totesti@yahoo.com organizează potrivit art.VII alin.(2) lit.a) din OUG nr.115/2023 ,concurs de recrutare în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată post vacant , personal contractual de execuție – asistent medical scolar, în cadrul Compartimentului asistenta sociala, din Aparatul de specialitate a primarului Comunei Totesti.
Concursul de recrutare pentru ocuparea postului vacant :
– personal contractual de execuție – asistent medical scolar, în cadrul Compartimentului asistenta sociala din Aparatul de specialitate a primarului Comunei Totești ( COR 222101) post vacant , pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi,40 ore / saptămână .
Dosarul de concurs:
Conform art. 35 din Hotarârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
Loading...
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- copia certificatului de căsatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica);
- copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului (modelul orientativ al adeverinței menționate este prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 1336/2022);
- certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- certificate de integritate comportamentală ;
- curriculum vitae, model comun european.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
Certificatul de cazier judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului certificatului de cazier judiciar, anterior datei de susținere a probei scrise.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-e), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevazut se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea ..conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Condiții de participare la concurs:
Condiții generale: Conform art. 15 din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
- are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederaței Elvețiene;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitătile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
- nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru savârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat masura de siguranță interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
- nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specif ice (conform fișei postului):
– nivelul studiilor – diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform HG nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare (promoțiile 1976-1994 inclusiv), cu nivelul studiilor postliceale sanitare dovedite cu diplomă de absolvire;
– aviz de liberă practică pe anul 2024;
– calitatea de membru în Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților;
– vechime în specialitatea studiilor minim 10 ani.
Tipul probelor de concurs, locul, data și ora desfășurării acestora:
Concursul de recrutare constă în 3 probe succesive, după cum urmează:
- selecția dosarelor de înscriere;
- proba scrisă, care constă în redactarea unei lucrări și/sau în rezolvarea unor teste-grilă;
- interviul, în cadrul căruia se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.
Concursul se va desfăşura în data de 30.08.2024, ora 10:00 , la sediul UAT Totești din localitatea Totești, nr 53 , jud.Hunedoara.
Pentru prima proba a concursului (proba scrisă) candidații vor fi prezenți la camera: Sala de sedințe în data de 30.08.2024, ora 10:00, pentru apelul nominal, respectiv verificarea identității, care se va face pe baza cărții de identitate, cărtii electronice de identitate, cărtii de identitate provizorie sau a buletinului de identitate, aflate în termen de valabilitate.
După începerea comunicării subiectelor este interzis accesul candidaților care au întârziat.
În încăperea în care are loc concursul, pe toată perioada derulării acestuia, inclusiv a formalităților prealabile și a celor ulterioare finalizării probei, candidaților le este interzisă deținerea sau folosirea vreunei surse de consultare sau a telefoanelor mobile ori a altor mijloace de comunicare la distanță. Nerespectarea acestor dispoziții atrage eliminarea candidatului din proba de concurs.
Calendarul de desfasurare a concursului.
Data-limita și ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
- dosarele de concurs se depun în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la data afisării anunțului, respectiv în perioada 08.2024 – 19.08.2024 inclusiv, în intervalul orar 08:00 – 16:00 la sediul Primăriei Comunei Totești, str. Principală nr.53, județul Hunedoara, la secretarul Comisiei de concurs – doamna Diaconu Corina-Flavia – consilier superior în cadrul aparatului de specialitate al Primăriei Comunei Totești, tel. 0254775640.
Datele de desfasurare a probelor de concurs:
- Selecția dosarelor de înscriere la concurs: (2 zile lucrătoare de la data limită de depunere a dosarelor)
- Comunicarea rezultatelor: 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de verificare a eligibilității dosarelor;
- Termen pentru contestații privind rezultatul selecției dosarelor: 1 zi lucrătoare de la data afișării selecției dosarelor;
- Termen de soluționare a contestațiilor: 1 zi lucrătoare de la depunerea contestațiilor.
- Proba scrisă (din bibliografia stabilită, pe baza tematicii de concurs):
- Locul desfășurării concursului: sediul Primariei Comunei Totești, str. Principală, 53, județul Hunedoara;
- Data și ora susținerii: data de 30.08.2024, ora 10:00;
- Comunicarea (afișarea) punctajului: 1 zi lucrătoare de la finalizarea probei;
- Termen depunere eventuale contestații: 1 zi lucrătoare de la data afișării punctajului final;
- Termen de soluționare a contestațiilor: 1 zi lucrătoare de la depunerea contestației.
- Interviu (conform planului de interviu stabilit de comisia de concurs):
- Locul desfășurării: se va comunica odată cu afișarea rezultatelor la proba scrisă;
- Data și ora susținerii: se va afișa odată cu rezultatele obținute la proba scrisă (în termen de max. 4 zile lucrătoare de la susținerea probei precedente);
- Afișarea punctajului final al interviului: 1 zi lucrătoare de la finalizarea acestuia;
- Termen depunere eventuale contestații cu privire la desfășurarea interviului: 1 zi lucrătoare de la data afișării punctajului final;
- Termen de soluționare a contestațiilor: 1 zi lucrătoare de la depunerea acestora.
■ Afișare rezultat final al concursului: 1 zi lucrătoare de la data afișării punctajului final al probei interviu
Toate listele privind rezultatele probelor sau privind rezultatele contestațiilor se afișează la sediul Primăriei Comunei Totești, precum și pe pagina de internet a acesteia: www.totesti.ro.
Atributiile postului:
- Atributiile generale:
Identificarea şi managementul riscurilor pentru sănătatea colectivităţii
- Semnalează medicului unităţii şi directorului şcolii, după caz, încălcările legislative vizând
determinanţii comportamentali ai stării de sănătate (vânzarea de produse din tutun, alcool, droguri, noile substanţe psihoactive, alimente şi băuturi restricţionate la comercializare în unităţi de
învăţământ).
- Semnalează medicului unităţii şi directorului unităţii de învăţământ nevoile de amenajare şi dotare a cabinetului medical.
- Supraveghează modul în care se respectă programul de odihnă pasivă (somn) şi activă (jocuri) a copiilor şi condiţiile în care se realizează
- Îndrumă cadrele didactice în aplicarea metodelor de călire (aer, apă, soare, mişcare) a organismului
- Supraveghează modul în care se respectă normele de igienă individuală a copiilor din grădiniţe în timpul programului şi la servirea
- Controlează igiena individuală a preşcolarilor şi elevilor, colaborând cu personalul didactic în informarea părinţilor pentru remedierea situaţiilor deficitare
- Izolează copiii suspecţi de boli transmisibile şi anunţă urgent medicul colectivităţii, familia/reprezentantul legal, şi conform metodologiei, după caz, părinţii contacţilor.
- Supraveghează focarele de boli transmisibile, iniţiază şi aplică măsurile antiepidemice de prevenire, combatere şi limitare a bolilor transmisibile din focar.
- Prezintă produsele biologice recoltate (exsudate nazo-faringiene) laboratoarelor de microbiologie şi ridică buletinele de analiză cu rezultatele, în situaţiile epidemiologice speciale din
- Întocmeşte zilnic în grădiniţe evidenţa copiilor absenţi din motive medicale, urmărind ca revenirea acestora în colectivitate să fie condiţionată de prezentarea avizului epidemiologic favorabil, eliberat de medicul de familie/medicul curant, pentru absenţe ce depăşesc 3 zile
- Controlează zilnic respectarea normelor de igienă din grădiniţe (săli de grupă, bloc alimentar, dormitoare, spălătorie- călcătorie, grupuri sanitare, curte etc.) şi şcoli, spaţiile de învăţământ (săli de clasă, laboratoare, ateliere şcolare, grupuri sanitare, săli de sport), de cazare (dormitoare, săli de
meditaţii, grupuri sanitare, spălătorii) şi de alimentaţie (bucătăriile din incinta unităţii de învăţământ şi anexele acestora, săli de mese, inclusiv în unităţile de alimentaţie publică aflate în incinta unităţii de învăţământ) consemnând în caietul/fişa special destinată toate constatările făcute şi aducând operativ la cunoştinţa medicului şi, după caz, conducerii unităţii deficienţele constatate.
- Instruieşte personalul administrativ şi de îngrijire din spaţiile de învăţământ, cazare şi de
alimentaţie cu privire la sarcinile ce îi revin în asigurarea stării de igienă în spaţiile respective.
Gestionarea circuitelor funcţionale
Urmăreşte respectarea circuitelor funcţionale autorizate şi aduce la cunoştinţa medicului şi directorului unităţii eventualele nereguli sesizate.
Verificarea respectării reglementărilor de sănătate public
- Constată abaterile de la normele de igienă şi antiepidemice pe care le consemnează în caietul anume
- Informează medicul, sau, în lipsa acestuia, directorul unităţii de învăţământ şi/sau reprezentanţii Direcţiei de Sănătate Publică judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti asupra acestor
- Verifică corectarea abaterilor, în funcţie de responsabilităţile stabilite de
Verificarea condiţiilor şi a modului de preparare şi servire a hranei
- Participă la întocmirea meniurilor săptămânale.
- Participă la efectuarea periodică a anchetelor privind alimentaţia preşcolarilor şi elevilor în unităţile de învăţământ cu bloc alimentar propriu.
- Consemnează zilnic, în cadrul fiecărei ture, într-un caiet anume destinat pentru controlul blocului alimentar/cantinei constatările privind starea de igienă a acestuia, starea agregatelor frigorifice, calitatea alimentelor scoase din magazie şi a mâncării.
- Controlează şi consemnează igiena individuală a personalului blocului alimentar/cantinei şi starea de sănătate a acestuia, identificând persoanele care prezintă febră, diaree, infecţii ale pielii, tuse cu expectoraţie, amigdalite pultacee, aducând la cunoştinţa conducerii unităţii de învăţământ aceste constatări, care contraindică desfăşurarea activităţii în unitatea de învăţământ.
- Asistă la scoaterea alimentelor din magazie şi controlează calităţile organoleptice ale acestora, semnând foaia de alimentaţie privind calitatea
- Asistă, împreună cu administratorul unităţii de învăţământ/persoana responsabilă desemnată, la preluarea mâncării şi la modul de servire al acesteia, dacă este adusă în unitate prin sistem de
catering, prin contract cu unitatea de învăţământ; verifică certificatele de conformitate, respectarea legislaţiei în ceea ce priveşte condiţiile de transport, ambalarea corespunzătoare, termenul de
valabilitate, documentele de însoţire şi existenţa probelor alimentare inscripţionate corespunzător.
În situaţiile în care se constată nereguli în acest proces anunţă medicul şi conducerea unităţii de
învăţământ pentru aplicarea măsurilor de remediere, înainte ca mâncarea să fie distribuită copiilor.
Servicii de menţinere a stării de sănătate individuale şi colective Servicii de examinare a stării de sănătate a elevilor
Elaborarea raportărilor curente pentru sistemul informaţional din sănătate
Bibliografia:
- Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare: Partea I, Partea a lll-a, Partea a Vl-a: Titlul III;
2.Legea 53/2003-Codul muncii cu modificarile si completarile ulterioare
- Legea nr.190/2018 privindmăsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privindprotecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulament general privind protectia datelor).
4.Ordinul nr. 438/4.629/2021 privind asigurarea asistenţei medicale a preşcolarilor, elevilor din unităţile de învăţământ preuniversitar şi studenţilor din instituţiile de învăţământ superior pentru menţinerea stării de sănătate a colectivităţilor şi pentru promovarea unui stil de viaţă sănătos.
5.ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 144 din 28 octombrie 2008privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moașă și a profesiei de asistent medical, precum și organizarea și funcționarea Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România
Nota: Se vor avea în vedere formele actualizate la zi, ale actelor normative din bibliografie
Tematica de concurs: bibliografia va fi studiată integral.
Informații suplimentare privind concursul pot fi solicitate la sediul Primăriei Comunei Totești str. Principală nr.53, județul Hunedoara, la secretarul Comisiei de concurs – doamna Diaconu Corina-Flavia – consilier superior în cadrul aparatului de specialitate al Primăriei Comunei Totești, tel. 0254775640.
PRIMAR,
PĂSCONI TIBERIU
Proces verbal final concurs
Proces Verbal proba scrisa concurs
Proces verbal final concurs Consilier Compartiment Asistenta Sociala
Proces verbal selectia dosarelor Consilier Compartiment Asistenta Sociala
HOTĂRÂRI ALE CONSILIULUI LOCAL
Registrul pentru evidența hotărârilor Consiliului Local
PROCES VERBAL SELECTIE DOSAR CONCURS
Anunt concurs personal contractual de execuție – asistent medical scolar
A N U N Ț
Primăria comunei Totești , cu sediul în comuna Totești, nr.53 ,jud.Hunedoara , tel/fax : 0254775640 / 0254775641, e-mail: primaria.totesti@yahoo.com organizează potrivit art.VII alin.(2) lit.a) din OUG nr.115/2023 ,concurs de recrutare în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată post vacant , personal contractual de execuție – asistent medical scolar, în cadrul Compartimentului asistenta sociala, din Aparatul de specialitate a primarului Comunei Totesti.
Concursul de recrutare pentru ocuparea postului vacant :
– personal contractual de execuție – asistent medical scolar, în cadrul Compartimentului asistenta sociala din Aparatul de specialitate a primarului Comunei Totești ( COR 222101) post vacant , pe perioadă nedeterminată, cu durată normală a timpului de muncă de 8 ore/zi,40 ore / saptămână .
Dosarul de concurs:
Conform art. 35 din Hotarârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:
Loading...
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- copia certificatului de căsatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica);
- copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului (modelul orientativ al adeverinței menționate este prevăzut în anexa nr. 3 la H.G. nr. 1336/2022);
- certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- certificate de integritate comportamentală ;
- curriculum vitae, model comun european.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătății. Pentru candidații cu dizabilități, în situația solicitării de adaptare rezonabilă, adeverința care atestă starea de sănătate trebuie însoțită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condițiile legii.
Certificatul de cazier judiciar poate fi înlocuit cu o declarație pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecția dosarelor și care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informațiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituția publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului certificatului de cazier judiciar, anterior datei de susținere a probei scrise.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-e), precum și copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevazut se prezintă însoțite de documentele originale, care se certifică cu mențiunea ..conform cu originalul” de către secretarul comisiei de concurs.
Condiții de participare la concurs:
Condiții generale: Conform art. 15 din Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art. 542 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
- are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederaței Elvețiene;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitătile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
- nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru savârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat masura de siguranță interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
- nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specif ice (conform fișei postului):
– nivelul studiilor – diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă sau diplomă de studii postliceale prin echivalare conform HG nr. 797/1997 privind echivalarea studiilor absolvenților liceelor sanitare (promoțiile 1976-1994 inclusiv), cu nivelul studiilor postliceale sanitare dovedite cu diplomă de absolvire;
– aviz de liberă practică pe anul 2024;
– calitatea de membru în Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților;
– vechime în specialitatea studiilor minim 10 ani.
Tipul probelor de concurs, locul, data și ora desfășurării acestora:
Concursul de recrutare constă în 3 probe succesive, după cum urmează:
- selecția dosarelor de înscriere;
- proba scrisă, care constă în redactarea unei lucrări și/sau în rezolvarea unor teste-grilă;
- interviul, în cadrul căruia se testează abilitățile, aptitudinile și motivația candidaților.
Concursul se va desfăşura în data de 30.08.2024, ora 10:00 , la sediul UAT Totești din localitatea Totești, nr 53 , jud.Hunedoara.
Pentru prima proba a concursului (proba scrisă) candidații vor fi prezenți la camera: Sala de sedințe în data de 30.08.2024, ora 10:00, pentru apelul nominal, respectiv verificarea identității, care se va face pe baza cărții de identitate, cărtii electronice de identitate, cărtii de identitate provizorie sau a buletinului de identitate, aflate în termen de valabilitate.
După începerea comunicării subiectelor este interzis accesul candidaților care au întârziat.
În încăperea în care are loc concursul, pe toată perioada derulării acestuia, inclusiv a formalităților prealabile și a celor ulterioare finalizării probei, candidaților le este interzisă deținerea sau folosirea vreunei surse de consultare sau a telefoanelor mobile ori a altor mijloace de comunicare la distanță. Nerespectarea acestor dispoziții atrage eliminarea candidatului din proba de concurs.
Calendarul de desfasurare a concursului.
Data-limita și ora până la care se pot depune dosarele de concurs:
- dosarele de concurs se depun în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la data afisării anunțului, respectiv în perioada 08.2024 – 19.08.2024 inclusiv, în intervalul orar 08:00 – 16:00 la sediul Primăriei Comunei Totești, str. Principală nr.53, județul Hunedoara, la secretarul Comisiei de concurs – doamna Diaconu Corina-Flavia – consilier superior în cadrul aparatului de specialitate al Primăriei Comunei Totești, tel. 0254775640.
Datele de desfasurare a probelor de concurs:
- Selecția dosarelor de înscriere la concurs: (2 zile lucrătoare de la data limită de depunere a dosarelor)
- Comunicarea rezultatelor: 1 zi lucrătoare de la expirarea termenului de verificare a eligibilității dosarelor;
- Termen pentru contestații privind rezultatul selecției dosarelor: 1 zi lucrătoare de la data afișării selecției dosarelor;
- Termen de soluționare a contestațiilor: 1 zi lucrătoare de la depunerea contestațiilor.
- Proba scrisă (din bibliografia stabilită, pe baza tematicii de concurs):
- Locul desfășurării concursului: sediul Primariei Comunei Totești, str. Principală, 53, județul Hunedoara;
- Data și ora susținerii: data de 30.08.2024, ora 10:00;
- Comunicarea (afișarea) punctajului: 1 zi lucrătoare de la finalizarea probei;
- Termen depunere eventuale contestații: 1 zi lucrătoare de la data afișării punctajului final;
- Termen de soluționare a contestațiilor: 1 zi lucrătoare de la depunerea contestației.
- Interviu (conform planului de interviu stabilit de comisia de concurs):
- Locul desfășurării: se va comunica odată cu afișarea rezultatelor la proba scrisă;
- Data și ora susținerii: se va afișa odată cu rezultatele obținute la proba scrisă (în termen de max. 4 zile lucrătoare de la susținerea probei precedente);
- Afișarea punctajului final al interviului: 1 zi lucrătoare de la finalizarea acestuia;
- Termen depunere eventuale contestații cu privire la desfășurarea interviului: 1 zi lucrătoare de la data afișării punctajului final;
- Termen de soluționare a contestațiilor: 1 zi lucrătoare de la depunerea acestora.
■ Afișare rezultat final al concursului: 1 zi lucrătoare de la data afișării punctajului final al probei interviu
Toate listele privind rezultatele probelor sau privind rezultatele contestațiilor se afișează la sediul Primăriei Comunei Totești, precum și pe pagina de internet a acesteia: www.totesti.ro.
Atributiile postului:
- Atributiile generale:
Identificarea şi managementul riscurilor pentru sănătatea colectivităţii
- Semnalează medicului unităţii şi directorului şcolii, după caz, încălcările legislative vizând
determinanţii comportamentali ai stării de sănătate (vânzarea de produse din tutun, alcool, droguri, noile substanţe psihoactive, alimente şi băuturi restricţionate la comercializare în unităţi de
învăţământ).
- Semnalează medicului unităţii şi directorului unităţii de învăţământ nevoile de amenajare şi dotare a cabinetului medical.
- Supraveghează modul în care se respectă programul de odihnă pasivă (somn) şi activă (jocuri) a copiilor şi condiţiile în care se realizează
- Îndrumă cadrele didactice în aplicarea metodelor de călire (aer, apă, soare, mişcare) a organismului
- Supraveghează modul în care se respectă normele de igienă individuală a copiilor din grădiniţe în timpul programului şi la servirea
- Controlează igiena individuală a preşcolarilor şi elevilor, colaborând cu personalul didactic în informarea părinţilor pentru remedierea situaţiilor deficitare
- Izolează copiii suspecţi de boli transmisibile şi anunţă urgent medicul colectivităţii, familia/reprezentantul legal, şi conform metodologiei, după caz, părinţii contacţilor.
- Supraveghează focarele de boli transmisibile, iniţiază şi aplică măsurile antiepidemice de prevenire, combatere şi limitare a bolilor transmisibile din focar.
- Prezintă produsele biologice recoltate (exsudate nazo-faringiene) laboratoarelor de microbiologie şi ridică buletinele de analiză cu rezultatele, în situaţiile epidemiologice speciale din
- Întocmeşte zilnic în grădiniţe evidenţa copiilor absenţi din motive medicale, urmărind ca revenirea acestora în colectivitate să fie condiţionată de prezentarea avizului epidemiologic favorabil, eliberat de medicul de familie/medicul curant, pentru absenţe ce depăşesc 3 zile
- Controlează zilnic respectarea normelor de igienă din grădiniţe (săli de grupă, bloc alimentar, dormitoare, spălătorie- călcătorie, grupuri sanitare, curte etc.) şi şcoli, spaţiile de învăţământ (săli de clasă, laboratoare, ateliere şcolare, grupuri sanitare, săli de sport), de cazare (dormitoare, săli de
meditaţii, grupuri sanitare, spălătorii) şi de alimentaţie (bucătăriile din incinta unităţii de învăţământ şi anexele acestora, săli de mese, inclusiv în unităţile de alimentaţie publică aflate în incinta unităţii de învăţământ) consemnând în caietul/fişa special destinată toate constatările făcute şi aducând operativ la cunoştinţa medicului şi, după caz, conducerii unităţii deficienţele constatate.
- Instruieşte personalul administrativ şi de îngrijire din spaţiile de învăţământ, cazare şi de
alimentaţie cu privire la sarcinile ce îi revin în asigurarea stării de igienă în spaţiile respective.
Gestionarea circuitelor funcţionale
Urmăreşte respectarea circuitelor funcţionale autorizate şi aduce la cunoştinţa medicului şi directorului unităţii eventualele nereguli sesizate.
Verificarea respectării reglementărilor de sănătate public
- Constată abaterile de la normele de igienă şi antiepidemice pe care le consemnează în caietul anume
- Informează medicul, sau, în lipsa acestuia, directorul unităţii de învăţământ şi/sau reprezentanţii Direcţiei de Sănătate Publică judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti asupra acestor
- Verifică corectarea abaterilor, în funcţie de responsabilităţile stabilite de
Verificarea condiţiilor şi a modului de preparare şi servire a hranei
- Participă la întocmirea meniurilor săptămânale.
- Participă la efectuarea periodică a anchetelor privind alimentaţia preşcolarilor şi elevilor în unităţile de învăţământ cu bloc alimentar propriu.
- Consemnează zilnic, în cadrul fiecărei ture, într-un caiet anume destinat pentru controlul blocului alimentar/cantinei constatările privind starea de igienă a acestuia, starea agregatelor frigorifice, calitatea alimentelor scoase din magazie şi a mâncării.
- Controlează şi consemnează igiena individuală a personalului blocului alimentar/cantinei şi starea de sănătate a acestuia, identificând persoanele care prezintă febră, diaree, infecţii ale pielii, tuse cu expectoraţie, amigdalite pultacee, aducând la cunoştinţa conducerii unităţii de învăţământ aceste constatări, care contraindică desfăşurarea activităţii în unitatea de învăţământ.
- Asistă la scoaterea alimentelor din magazie şi controlează calităţile organoleptice ale acestora, semnând foaia de alimentaţie privind calitatea
- Asistă, împreună cu administratorul unităţii de învăţământ/persoana responsabilă desemnată, la preluarea mâncării şi la modul de servire al acesteia, dacă este adusă în unitate prin sistem de
catering, prin contract cu unitatea de învăţământ; verifică certificatele de conformitate, respectarea legislaţiei în ceea ce priveşte condiţiile de transport, ambalarea corespunzătoare, termenul de
valabilitate, documentele de însoţire şi existenţa probelor alimentare inscripţionate corespunzător.
În situaţiile în care se constată nereguli în acest proces anunţă medicul şi conducerea unităţii de
învăţământ pentru aplicarea măsurilor de remediere, înainte ca mâncarea să fie distribuită copiilor.
Servicii de menţinere a stării de sănătate individuale şi colective Servicii de examinare a stării de sănătate a elevilor
Elaborarea raportărilor curente pentru sistemul informaţional din sănătate
Bibliografia:
- Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare: Partea I, Partea a lll-a, Partea a Vl-a: Titlul III;
2.Legea 53/2003-Codul muncii cu modificarile si completarile ulterioare
- Legea nr.190/2018 privindmăsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din 27 aprilie 2016 privindprotecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulament general privind protectia datelor).
4.Ordinul nr. 438/4.629/2021 privind asigurarea asistenţei medicale a preşcolarilor, elevilor din unităţile de învăţământ preuniversitar şi studenţilor din instituţiile de învăţământ superior pentru menţinerea stării de sănătate a colectivităţilor şi pentru promovarea unui stil de viaţă sănătos.
5.ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 144 din 28 octombrie 2008privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moașă și a profesiei de asistent medical, precum și organizarea și funcționarea Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România
Nota: Se vor avea în vedere formele actualizate la zi, ale actelor normative din bibliografie
Tematica de concurs: bibliografia va fi studiată integral.
Informații suplimentare privind concursul pot fi solicitate la sediul Primăriei Comunei Totești str. Principală nr.53, județul Hunedoara, la secretarul Comisiei de concurs – doamna Diaconu Corina-Flavia – consilier superior în cadrul aparatului de specialitate al Primăriei Comunei Totești, tel. 0254775640.
PRIMAR,
PĂSCONI TIBERIU