BIROUL ONLINE

Asistența socială

[responsivevoice_button rate = „1” pitch = „1.2” volume = „0.8” voice = „Romanian Female” buttontext = „Redare audio”] 

Asistență socială

În cadrul primăriei comunei Totești funcționează un Compartiment de Asistență Socială deservit de 3 persoane. 
Pentru probleme legate de asistența socială vă puteți adresa direct personalului din cadrul compartimentului Asistență Socială sau conducerii primăriei

Adresa: Comuna Totești, sat Totești, cod postal 337490, strada Principală, nr. 53, județul Hunedoara
Telefon: 0254 – 775640; Fax: 0254 775641 e-mail: primaria.totesti@yahoo.com, primaria.totesti@totesti.ro

Programul de lucru și audiențe

PRIMAR: 
luni, marți și vineri orele 12 – 14

VICEPRIMAR:
miercuri, joi și vineri orele 12 – 14

SECRETARUL COMUNEI:
luni, marți, miercuri, joi și vineri orele 12 – 14

PROGRAMUL PRIMĂRIEI

Toate departamentele de luni până vineri: orele 08 – 16

Comunicări din partea Compartimentului Asistență Socială

Comunicări

[responsivevoice_button rate = „1” pitch = „1.2” volume = „0.8” voice = „Romanian Female” buttontext = „Redare audio”]

Acest spațiu este rezervat comunicării publice a problemelor de asisteță socială.

Reglementări în privința asistenței sociale

  CREȘTEREA COPIILOR

  1. Actele necesare pentru acordarea indemnizației de naștere
    (Deschide documentul aici)
  2. Acte necesare delegare temporara a copiilor cu parinti plecati in strainatare
    (Descarcă documentul aici)
  3. Acte necesare acordării indemnizatiei crestere copil
    (Deschide documentul aici)
  4. HG 449/2018 pentru modificarea și completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor  Ordonanței de Urgență a Guvernului, nr. 111/2010, privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 52/2011 (Descarcă documentul aici)
  5. Ordinul nr.1099 din 23.06.2016, privind aprobarea Instrucţiunilor de aplicare a prevederilor art. III alin. (1) din
    Legea nr. 66/2016 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului
    nr. 111/2010 privind concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copiilor
    (Descarcă documentul aici)

  AJUTOR SOCIAL

  1. Acte necesare depunerii dreptului la ajutorul social
    (Descarcă documentul aici)
  2. Acte necesare pentru acordarea ajutorului pentru incalzirea locuintei cu lemne
    (Descarcă documentul aici)
  3. Obligații ale persoanelor care beneficiază de ajutor social
    (Deschide documentul aici)
  4. Hotărârea nr.5/2019, privind aprobarea planului de acțiuni și lucrări de interes local ce urmează a fi executate de beneficiarii de ajutor social pe anul 2019.
    (Deschide documentul aici)
  5. Declarație de venituri obținute din munci ocazionale de către beneficiarii de ajutor social
    (Descarcă formularul aici)

  SUSȚINEREA FAMILIEI

  1. Acte necesare pentru alocatia de sustinere a familiei
    (Descarcă documentul aici)
  2. Cerere privind emitere ordinului de protectie
    (Descarcă documentul aici)
  3. Obligațiile persoanelor care beneficiază de alocație pentru susținerea familială
    (Deschide documentul aici)
  4. Actele necesare pentru înregistrarea decesului
    (Deschide documentul aici)

  PERSOANE CU HANDICAP

  1. Acte necesare pentru acordarea indemnizatiei persoanei cu handicap
    (Descarcă documentul aici)
  2. Acte necesare pentru angajarea asistentului personal al persoanei cu handicap
    (Descarcă documentul aici)
  3. Acte necesare privind acordarea rovignetei persoanelor adulte cu handicap
    (Descarcă documentul aici)
  4. Obligațiile persoanelor care beneficiază de indemnizația ”Persoană cu handicap grav”
    (Deschide documentul aici)