Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:

Registrul de opinii la proiecte ale hotărârilor Consiliului Local

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Scrieți aici opinia în legătură cu subiectul dezbaterii publice

 
 
 
 
 
 
 
 
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.
Adresa dvs. de e-mail nu va fi publicată.
Postarea va fi vizibilă numai după verificarea administratorului acestei pagini.
Ne rezervăm dreptul de a șterge sau de a nu publica opiniile jignitoare sau deviate de la subiectul dezbaterii.
2 entries.
Transilvania Interpress from Localitatea wrote on 21 iulie 2019 at 10:36
Aici puteți dezbate tema propusă.
Opiniile dumneavoastră contează, dar înainte de a deveni publice vor fi verificate de către un admin.
Admin Reply by: Transilvania Interpress
ADMIN. Vă mulțumim pentru opinia dumneavoastră. Vom face tot posibilul să ținem seama de părerile tuturor cetățenilor.
Transilvania Interpress from Deva wrote on 13 mai 2019 at 19:58
Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră. Vom încerca să ținem seama de toate opiniile pentru ca în final să luăm cea mai bună hotărâre.
Înainte de a fi publicate în pagina web, opiniile dumneavoastră vor fi verificate de către administratorul paginii.

Dispoziţiile autorităţii executive
Numai în cazul celor cu caracter normativ

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Dezbatere publică.
Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Guestbook
  • Transilvania Interpress 21 iulie 2019
    Aici puteți dezbate tema propusă. Opiniile dumneavoastră contează, dar înainte...
  • Transilvania Interpress 13 mai 2019
    Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră. Vom încerca să ținem seama...

Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Minute și procese verbale ale ale ședințelor Consiliului Local
în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Declaraţii de căsătorie

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Anunțuri publice, anunțuri imobiliare, somații publice, posturi vacante
documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;

Anunt privind inscrierea candidatilor pentru personal de recensamant in vederea prestarii serviciilor aferente recensamantului populatiei si locuintelor runda 2021 in teritoriu

Anunt
privind inscrierea candidatilor pentru personal de recensamant in vederea prestarii
serviciilor aferente recensamantului populatiei si locuintelor runda 2021 in teritoriu

PRIMARIA COMUNEI TOTESTI INCHEIE CONTRACT DE PRESTARI SERVICII PENTRU:

  • Un numar de 1 recenzori pentru recenzori pentru autorecenzarea asistata (ARA) din
    Comuna Totesti.
  • Un numar de 2 recenzori pentru colectarea datelor Recensamantului populatiei si locuintelor din
    Comuna Totesti.
  • Un numar de 0 recenzori-sefi pentru monitorizarea/coordonarea colectarii datelor Recensamantului populatiei si locuintelor din Comuna Totesti
  • Un coordonator la nivel de UAT pentru monitorizare/coordonare la Recensamantul populatiei si
    locuintelor din Comuna Totesti.
  • Un numar de 3 rezerve ( un recenzor pt autorecenzare asistata, un recenzor pentru colectarea datelor Recensamantului populatiei si locuintelor din Comuna Totesti, un coordonator la nivel de UAT pentru monitorizare/coordonare la Recensamantul populatiei si locuintelor din Comuna Totesti).

MODALITATEA DE CONTRACTARE: Contract de servicii
PERIOADA DE DEPUNERE A CERERILOR: 08 – 18.02.2022
PERIOADA DE CONTRACTARE A SERVICIILOR:

  • Participarea la instruirea organizata de UJIR la o data comunicata ulterior
  • Colectarea datelor in teren:
    – autorecenzarea asistata (ARA): 14.03-15.05.2022
    – recenzarea prin efectuare interviu de catre recenzor, in teren: 16.05-17.07.2022

LOCUL DE DESFASURARE A ACTIVITATII

  • Pe teren, in limitele administrative ale localitatii (recenzori, recenzori-sefi si coordonator la nivel
    de UAT) Totesti
  • In spatiul amenajat de catre UAT in vederea autorecenzarii (pentru recenzorii ARA)

CONDITII privind CONTRACTAREA SERVICIILOR:

  • Varsta minima de 18 ani impliniti la data selectiei – conditie eliminatorie;
  • Minim studii medii absolvite (diploma absolvent liceu) – conditie eliminatorie;
  • Cazierul judiciar trebuie prezentat la depunerea cererii ;
  • Sa detina cunostinte de utilizare a unei tablete;
  • Abilitatea de a comunica intr-o maniera civilizata; capacitatea de a stabili contacte inter-personale, de a fi cordial, placut, metodic si riguros;
  • Sa dispuna de un telefon mobil pe care sa-l utilizeze pentru comunicare;
  • Rezistența la stres si lucru sub presiune;
  • In zonele/comunitatile cu populate de alta etnie decat cea romana, cunoasterea si a limbii acelei etnii si a specificului etniei respective reprezinta un avantaj in desfasurarea muncii sale pe teren;
  • Expertiza in domeniul statistic, al administratiei publice, experienta de operator statistic reprezinta un avantaj.

ATRIBUTIILE PERSONALULUI DE RECENSAMÂNT: conform Modelului de contract cadru de servicii pentru RPL2021 prevazut in Anexa nr. 2 a HG nr. 145/2022 privind modificarea si completarea HG nr. 1071/2020 pentru stabilirea bugetului si a categoriilor de cheltuieli necesare efectuarii recensamantului populatiei si locuintelor din Romania in anul 2021.

CONDIITI SPECIFICE

  • Munca pe teren;
  • Disponibilitate de a lucra in program prelungit, in medie 8 ore pe zi (pana la sfarșitul zilei);
  • Disponibilitate de a lucra in weekend (sambata si /sau duminica).
Print Friendly, PDF & Email

IMPORTANT: Formularul digital de intare în România

GUVERNUL ROMÂNIEI

COMUNICAT

Începând cu 20 decembrie 2021, persoanele care intră în țară trebuie să completeze formularul digital de intrare în România (PLF), document adoptat la nivelul a 18 state din Uniunea Europeană și reglementat astăzi de Guvernul României.

Ce este formularul digital de intrare în România?
Formularul este un document pe care sunt prezentate țările și zonele în care o persoană a călătorit, înainte de a intra în România.
Formularul este necesar pentru protejarea sănătății noastre și a celor din jurul nostru, pentru că eficientizează anchetele epidemiologice și măsurile sanitare în sprijinul populației.
Pe baza datelor din formular, direcțiile de sănătate publică vor putea identifica și lua legătura mai ușor cu persoanele care au intrat în contact, în timpul călătoriei, cu un cetățean infectat cu virusul SARS-CoV-2.

Ce informații conține formularul digital de intrare în România?
• Numele și prenumele, datele de identificare și de contact;
• Țara, regiunea și localitatea de unde călătorește spre România, inclusiv cele tranzitate;
• Localitatea și adresa de destinație în România;
• Mijlocul de transport cu care călătorește spre România;
• Data intrării în România;
• Datele minorilor însoțitori, dacă este cazul.

Cine trebuie să completeze formularul digital de intrare în România?
Formularul se completează de toate persoanele care intră în România și călătoresc cu avionul, trenul, mijloace de transport rutiere sau navale.
Unde pot accesa formularul digital de intrare în România?
Formularul digital poate fi generat electronic prin intermediul platformei https://plf.gov.ro, dezvoltată de Serviciul de Telecomunicații Speciale pe baza cerințelor operaționale ale Ministerului Sănătății.
Pentru eliberarea formularului este necesară autentificarea cu o adresă de e-mail, unde utilizatorul primește un link de acces. Ulterior, se completează câmpurile cu datele solicitate. Pașii sunt similari cu cei pentru generarea certificatului digital UE COVID.
Platforma https://plf.gov.ro va putea fi accesată de orice persoană, începând cu data de 20 decembrie 2021.

Când trebuie să completez formularul?
Formularul se completează individual cu maximum 24 de ore înainte de a intra în România. Acesta poate fi completat electronic de pe telefonul mobil, tabletă sau calculator.

Cum se verifică formularul?
La verificarea cărții de identitate/pașaportului în sistemul informatic al Poliției de Frontieră va fi afișat dacă persoana a completat formularul.
Acesta nu trebuie tipărit.

  • Cine are acces la datele personale completate în formular?
  • Datele completate în formular sunt accesate doar de angajații autorizați ai direcțiilor de sănătate publică și pot fi folosite strict cu scopul desfășurării anchetelor epidemiologice.
  • Datele sunt protejate fizic și juridic și nu sunt transmise către terțe persoane.
  • STS asigură măsurile specifice de securitate cibernetică ale sistemului informatic de eliberare a formularului digital de intrare în țară.

Întrebări și răspunsuri referitoare la Formularul digital de intrare în România (PLF)

Cine completează Formularul digital de intrare în România?
Formularul se completează de către toate persoanele care intră în România și călătoresc cu avionul, trenul, mijloace de transport rutiere sau navale.

Unde pot accesa formularul digital de intrare în România?
Formularul digital poate fi generat electronic prin intermediul platformei https://plf.gov.ro, dezvoltată de Serviciul de Telecomunicații Speciale pe baza cerințelor operaționale ale Ministerului Sănătății.
Pentru eliberarea formularului este necesară autentificarea cu o adresă de e-mail, unde utilizatorul primește un link de acces. Ulterior, se completează câmpurile cu datele solicitate. Pașii sunt similari cu cei pentru generarea certificatului digital UE COVID.
Platforma https://plf.gov.ro va putea fi accesată de orice persoană, începând cu data de 20 decembrie 2021.

Când completez formularul?
Formularul se completează cu maximum 24 de ore înainte de a intra în România sau în termen de 24 de ore de la trecerea frontierei. Acesta poate fi completat electronic de pe telefonul mobil, tabletă sau calculator și nu trebuie tipărit.

Ce se întâmplă cu cetățenii care vor veni fără plf?
Persoanele care se prezintă la punctele de trecere a frontierei fără formular vor avea obligativitatea de a-l completa într-un termen de 24 de ore. Necompletarea Formularului digital de intrare în România se sancționează cu amendă de la 2.000 lei la 3.000 lei.

Cine verifică plf-ul în punctele de frontieră?
La intrarea în țară, după verificarea cărții de identitate/pașaportului, în sistemul informatic al Poliției de Frontieră va fi afișat dacă persoana a completat formularul.

Dacă sunt persoane din aceeași familie care călătoresc împreună, completează toți formularul?
În cazul în care membrii unei familii călătoresc împreună, formularul poate fi completat de un singur membru adult pentru toți membrii familiei.

Minorii completează formularul?
Pentru minorii care intră pe teritoriul României, obligația de a completa formularul revine părinților, tutorelui sau reprezentatului legal.

Ce date introduc în formular?
CNP și celelalte date de călătorie pentru cetățenii care călătoresc cu carte de identitate românească.
Datele din pașaport sau din cartea de identitate, pentru persoanele care nu călătoresc în baza cărții de identitate românești.
Informațiile referitoare la mijloacele de transport sunt cele de pe biletele de călătorie.

Trebuie să introduc toate țările prin care am trecut?
În formular se introduc datele despre țara în care am călătorit, dar și cele ale țărilor pe care le-am tranzitat în ultimele 14 zile. Declararea unor date false în Formularul digital de intrare în România intră sub incidența prevederile Codului Penal și se pedepsește conform legii.

Dacă am greșit, pot edita formularul?
Odată salvat, formularul nu mai poate fi modificat. Dacă doriți să actualizați informațiile din formular, puteți să îl completați încă o dată și să salvați.
Toate formularele pe care le-ați completat la intrarea în țara noastră pot fi vizualizate în meniul „Listă formulare” din aplicație.

Ce se întâmplă cu formularele după completare?
Formularul ajută personalul medical să realizeze anchetele epidemiologice și să asigure măsurile sanitare în sprijinul populației.
Pe baza datelor din formular, direcțiile de sănătate publică vor putea identifica și lua legătura mai ușor cu persoanele care au intrat în contact, în timpul călătoriei, cu un cetățean infectat cu virusul SARS-CoV-2.

Unde se stochează datele din formular?
Toate formularele se stochează în infrastructura de comunicații a statului român. Datele sunt protejate fizic și juridic și nu sunt transmise către terțe persoane.

Cine are acces la datele personale completate în formular?
Datele completate în formular sunt accesate doar de angajații autorizați ai direcțiilor de sănătate publică și pot fi folosite strict cu scopul desfășurării anchetelor epidemiologice.
STS asigură măsurile specifice de securitate cibernetică ale sistemului informatic de eliberare a formularului digital de intrare în România.

Dacă nu am adresă de e-mail cum completez formularul?
Persoanele care nu dețin o adresă de e-mail se pot adresa aparținătorilor sau unor persoane apropiate de încredere, pentru a completa formularul cu datele personale.

Contact:
Biroul de presă al Guvernului presa@gov.ro
Telefon: +40741252555
Website: http://www.gov.ro/, Facebook: https://www.facebook.com/guv.ro

formularul_digital

formularul_digital

Print Friendly, PDF & Email

Toate documentele de interes public.

Anunt privind inscrierea candidatilor pentru personal de recensamant in vederea prestarii serviciilor aferente recensamantului populatiei si locuintelor runda 2021 in teritoriu

Anunt
privind inscrierea candidatilor pentru personal de recensamant in vederea prestarii
serviciilor aferente recensamantului populatiei si locuintelor runda 2021 in teritoriu

PRIMARIA COMUNEI TOTESTI INCHEIE CONTRACT DE PRESTARI SERVICII PENTRU:

  • Un numar de 1 recenzori pentru recenzori pentru autorecenzarea asistata (ARA) din
    Comuna Totesti.
  • Un numar de 2 recenzori pentru colectarea datelor Recensamantului populatiei si locuintelor din
    Comuna Totesti.
  • Un numar de 0 recenzori-sefi pentru monitorizarea/coordonarea colectarii datelor Recensamantului populatiei si locuintelor din Comuna Totesti
  • Un coordonator la nivel de UAT pentru monitorizare/coordonare la Recensamantul populatiei si
    locuintelor din Comuna Totesti.
  • Un numar de 3 rezerve ( un recenzor pt autorecenzare asistata, un recenzor pentru colectarea datelor Recensamantului populatiei si locuintelor din Comuna Totesti, un coordonator la nivel de UAT pentru monitorizare/coordonare la Recensamantul populatiei si locuintelor din Comuna Totesti).

MODALITATEA DE CONTRACTARE: Contract de servicii
PERIOADA DE DEPUNERE A CERERILOR: 08 – 18.02.2022
PERIOADA DE CONTRACTARE A SERVICIILOR:

  • Participarea la instruirea organizata de UJIR la o data comunicata ulterior
  • Colectarea datelor in teren:
    – autorecenzarea asistata (ARA): 14.03-15.05.2022
    – recenzarea prin efectuare interviu de catre recenzor, in teren: 16.05-17.07.2022

LOCUL DE DESFASURARE A ACTIVITATII

  • Pe teren, in limitele administrative ale localitatii (recenzori, recenzori-sefi si coordonator la nivel
    de UAT) Totesti
  • In spatiul amenajat de catre UAT in vederea autorecenzarii (pentru recenzorii ARA)

CONDITII privind CONTRACTAREA SERVICIILOR:

  • Varsta minima de 18 ani impliniti la data selectiei – conditie eliminatorie;
  • Minim studii medii absolvite (diploma absolvent liceu) – conditie eliminatorie;
  • Cazierul judiciar trebuie prezentat la depunerea cererii ;
  • Sa detina cunostinte de utilizare a unei tablete;
  • Abilitatea de a comunica intr-o maniera civilizata; capacitatea de a stabili contacte inter-personale, de a fi cordial, placut, metodic si riguros;
  • Sa dispuna de un telefon mobil pe care sa-l utilizeze pentru comunicare;
  • Rezistența la stres si lucru sub presiune;
  • In zonele/comunitatile cu populate de alta etnie decat cea romana, cunoasterea si a limbii acelei etnii si a specificului etniei respective reprezinta un avantaj in desfasurarea muncii sale pe teren;
  • Expertiza in domeniul statistic, al administratiei publice, experienta de operator statistic reprezinta un avantaj.

ATRIBUTIILE PERSONALULUI DE RECENSAMÂNT: conform Modelului de contract cadru de servicii pentru RPL2021 prevazut in Anexa nr. 2 a HG nr. 145/2022 privind modificarea si completarea HG nr. 1071/2020 pentru stabilirea bugetului si a categoriilor de cheltuieli necesare efectuarii recensamantului populatiei si locuintelor din Romania in anul 2021.

CONDIITI SPECIFICE

  • Munca pe teren;
  • Disponibilitate de a lucra in program prelungit, in medie 8 ore pe zi (pana la sfarșitul zilei);
  • Disponibilitate de a lucra in weekend (sambata si /sau duminica).
Print Friendly, PDF & Email
Print Friendly, PDF & Email