Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:

Registrul de opinii la proiecte ale hotărârilor Consiliului Local

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

[gwolle_gb]

Dispoziţiile autorităţii executive
Numai în cazul celor cu caracter normativ

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Dezbatere publică.
Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Minute și procese verbale ale ale ședințelor Consiliului Local
în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Declaraţii de căsătorie

It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.

Anunțuri publice, anunțuri imobiliare, somații publice, posturi vacante
documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;

ANUNT DE INTENTIE

PRIMARIA COMUNEI TOTESTI , JUD. HUNEDOARA , ROMANIA
Comuna Totesti , sat Totesti , str. Principala , nr. 53 , jud. Hunedoara
Telefon 0254-775640 ; Fax 0254-775641 ; cod fiscal 4633307 ;cod postal 337490
www.totesti.ro ; e-mail : primaria.totesti@yahoo.com
Compartiment achizitii publice
Nr. 16/13.09.2021

ANUNT DE INTENTIE

Primaria Comunei Totesti informeaza operatorii economici interesati sa depuna oferta ca intentioneaza sa achizitioneze direct, in temeiul art.7, alin(5), din Legea 98/2016 privind achizitiile publice si conform art.43 din HG 395/2016 privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/contractului cadru din Legea 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile ulterioare,
Comuna Totesti cu sediul in comuna Totesti, sat Totesti, nr.53, judetul Hunedoara, e-mail: primaria.totesti@yahoo.com, tel/fax+40 254775640 in calitate de autoritate contractanta, publica acest anunt in vederea achiziționarii instalatiilor de dezinfectie si dezinsectie pentru prevenirea pestei porcine africane in cadrul proiectului “ Cresterea capacitatii operationale a comunei Totesti de prevenire a aparitiei pestei porcine africane prin achiyitionare de instalatii de dezinfectie si dezinsectie “ conform caracteristicilor prevazute in Contractul de finantare, dupa cum urmeaza :

Instalatie de dezinfectare si dezinsectie stationara – 1 buc

  • Material cadru : aluminiu
  • Construita ca și sistem modular
  • Bazin solutie : minim 1000 litri, cu sistem de reumplere automat
  • Dimensiuni cadru: minim 4000 x 4500 mm
  • Pompa : Centrifugala minim 150 l/min , 230V/50Hz , minim 1.85 kw, furtune și cuplaje
  • Debit reglabil : 10-200 litri/min
  • Pompa tun: minim 1.5 kw
  • Forta de pulverizare: min. 15 metri
  • Guri de pulverizare reglabila
  • Podea de dezinfectare si colectare din poliester, cu intrare si iesire cu miez de spuma flexibil
  • Dezinfectarea subterană se realizează printr-o linie de duze într-o ramă de acționare în două părți, ce asigură decontaminarea anvelopelor și arcadelor roților
  • Sistem de senzori de înaltă eficiență, ce asigură pornirea complet automată, în timp util și pulverizarea pe toate părțile vehiculelor
  • Sistem complet de conducte, de dozare si pulverizare
  • Instalatia cuprinde si 2 bucati atomizior tip tun de pulverizare dezinfectant fix pentru o dezinfectie completa sub autovehicule:
  • Suport si cadru metalic
  • Atomizor tip tun de pulverizare actionat electric cu coroana din inox
  • Sistem electromecanic pentru rotire
  • Regulator de presiune

Atomizor purtat, cu prindere de spate – 5 buc
• Capacitate cilindrică: minim 63,3 cm³
• Capacitatea rezervorului combustibil: minim 1,7 l
• Greutate: minim 12,2 kg
• Razade actiune orizontala: minim 14,5 m
• Capacitate rezervor solutie: minim 14 l
• Debit maxim de aer: minim 1300m3/h

Comuna Totesti invita operatorii sa-si inregistreze ofertele in SICAP cu respectarea art. 45 alin.(2) din H.G. 395/2016, sub denumirea “ Instalatie de dezinsectie si dezinfectie si atomizoare purtate cu prindere de spate “ pana la data de 01.10.2021, inclusiv.

Valoarea estimata totala a achizitiei : 134.233,63 lei – fara TVA

Operatorii economici interesati isi pot prezenta oferta pe SICAP, comunicand acest lucru autoritatii contractante prin e-mail: primaria.totesti@yahoo.com sau la sediul primariei.
Publicarea prezentului anunt are rol de informare/publicitate, nu obliga autoritatea contractanta si nu exclude de la achizitie operatorii economici deja inscrisi in catalog (daca este cazul). Scopul acestui anunt este acela de a informa si a determina operatorii economici sa-si inscrie ofertele de pret in catalogul electronic astfel incat la data demararii achizitiei directe si a verificarii catalogului electronic, autoritatea contractanta sa fi intreprins toate demersurile pentru a se asigura ca sunt operatori inscrisi in catalogul electronic in SICAP care pot oferi produsele necesare acestei achizitii. Ulterior publicarii prezentului anunt autoritatea contractanta va aplica prevederile art.43-46 din H.G.395/2016.

Print Friendly, PDF & Email

Consultare publică asupra Proiectului de buget pe anul 2021

Deschide documentul aici


FORMULAR DE COLECTARE PROPUNERI

Aici vă puteți exprima opiniile în legătură cu documentul supus dezbaterii publice. Menționăm că toate sugestiile pentru textul proiectului în dezbatere, vor fi făcute publice, fiind parte a unui proces dedicat transparenței decizionale

Opțional
Opțional
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Obligatoriu
Obligatoriu
Obligatoriu
Opțional
Opțiuni asupra publicării datelor personale: *
Acordul pentru preluarea datelor personale *
Bifează dacă nu ești robot

Print Friendly, PDF & Email

Toate documentele de interes public.

Anunt privind inscrierea candidatilor pentru personal de recensamant in vederea prestarii serviciilor aferente recensamantului populatiei si locuintelor runda 2021 in teritoriu

Anunt
privind inscrierea candidatilor pentru personal de recensamant in vederea prestarii
serviciilor aferente recensamantului populatiei si locuintelor runda 2021 in teritoriu

PRIMARIA COMUNEI TOTESTI INCHEIE CONTRACT DE PRESTARI SERVICII PENTRU:

  • Un numar de 1 recenzori pentru recenzori pentru autorecenzarea asistata (ARA) din
    Comuna Totesti.
  • Un numar de 2 recenzori pentru colectarea datelor Recensamantului populatiei si locuintelor din
    Comuna Totesti.
  • Un numar de 0 recenzori-sefi pentru monitorizarea/coordonarea colectarii datelor Recensamantului populatiei si locuintelor din Comuna Totesti
  • Un coordonator la nivel de UAT pentru monitorizare/coordonare la Recensamantul populatiei si
    locuintelor din Comuna Totesti.
  • Un numar de 3 rezerve ( un recenzor pt autorecenzare asistata, un recenzor pentru colectarea datelor Recensamantului populatiei si locuintelor din Comuna Totesti, un coordonator la nivel de UAT pentru monitorizare/coordonare la Recensamantul populatiei si locuintelor din Comuna Totesti).

MODALITATEA DE CONTRACTARE: Contract de servicii
PERIOADA DE DEPUNERE A CERERILOR: 08 – 18.02.2022
PERIOADA DE CONTRACTARE A SERVICIILOR:

  • Participarea la instruirea organizata de UJIR la o data comunicata ulterior
  • Colectarea datelor in teren:
    – autorecenzarea asistata (ARA): 14.03-15.05.2022
    – recenzarea prin efectuare interviu de catre recenzor, in teren: 16.05-17.07.2022

LOCUL DE DESFASURARE A ACTIVITATII

  • Pe teren, in limitele administrative ale localitatii (recenzori, recenzori-sefi si coordonator la nivel
    de UAT) Totesti
  • In spatiul amenajat de catre UAT in vederea autorecenzarii (pentru recenzorii ARA)

CONDITII privind CONTRACTAREA SERVICIILOR:

  • Varsta minima de 18 ani impliniti la data selectiei – conditie eliminatorie;
  • Minim studii medii absolvite (diploma absolvent liceu) – conditie eliminatorie;
  • Cazierul judiciar trebuie prezentat la depunerea cererii ;
  • Sa detina cunostinte de utilizare a unei tablete;
  • Abilitatea de a comunica intr-o maniera civilizata; capacitatea de a stabili contacte inter-personale, de a fi cordial, placut, metodic si riguros;
  • Sa dispuna de un telefon mobil pe care sa-l utilizeze pentru comunicare;
  • Rezistența la stres si lucru sub presiune;
  • In zonele/comunitatile cu populate de alta etnie decat cea romana, cunoasterea si a limbii acelei etnii si a specificului etniei respective reprezinta un avantaj in desfasurarea muncii sale pe teren;
  • Expertiza in domeniul statistic, al administratiei publice, experienta de operator statistic reprezinta un avantaj.

ATRIBUTIILE PERSONALULUI DE RECENSAMÂNT: conform Modelului de contract cadru de servicii pentru RPL2021 prevazut in Anexa nr. 2 a HG nr. 145/2022 privind modificarea si completarea HG nr. 1071/2020 pentru stabilirea bugetului si a categoriilor de cheltuieli necesare efectuarii recensamantului populatiei si locuintelor din Romania in anul 2021.

CONDIITI SPECIFICE

  • Munca pe teren;
  • Disponibilitate de a lucra in program prelungit, in medie 8 ore pe zi (pana la sfarșitul zilei);
  • Disponibilitate de a lucra in weekend (sambata si /sau duminica).
Print Friendly, PDF & Email

IMPORTANT: Formularul digital de intare în România

GUVERNUL ROMÂNIEI

COMUNICAT

Începând cu 20 decembrie 2021, persoanele care intră în țară trebuie să completeze formularul digital de intrare în România (PLF), document adoptat la nivelul a 18 state din Uniunea Europeană și reglementat astăzi de Guvernul României.

Ce este formularul digital de intrare în România?
Formularul este un document pe care sunt prezentate țările și zonele în care o persoană a călătorit, înainte de a intra în România.
Formularul este necesar pentru protejarea sănătății noastre și a celor din jurul nostru, pentru că eficientizează anchetele epidemiologice și măsurile sanitare în sprijinul populației.
Pe baza datelor din formular, direcțiile de sănătate publică vor putea identifica și lua legătura mai ușor cu persoanele care au intrat în contact, în timpul călătoriei, cu un cetățean infectat cu virusul SARS-CoV-2.

Ce informații conține formularul digital de intrare în România?
• Numele și prenumele, datele de identificare și de contact;
• Țara, regiunea și localitatea de unde călătorește spre România, inclusiv cele tranzitate;
• Localitatea și adresa de destinație în România;
• Mijlocul de transport cu care călătorește spre România;
• Data intrării în România;
• Datele minorilor însoțitori, dacă este cazul.

Cine trebuie să completeze formularul digital de intrare în România?
Formularul se completează de toate persoanele care intră în România și călătoresc cu avionul, trenul, mijloace de transport rutiere sau navale.
Unde pot accesa formularul digital de intrare în România?
Formularul digital poate fi generat electronic prin intermediul platformei https://plf.gov.ro, dezvoltată de Serviciul de Telecomunicații Speciale pe baza cerințelor operaționale ale Ministerului Sănătății.
Pentru eliberarea formularului este necesară autentificarea cu o adresă de e-mail, unde utilizatorul primește un link de acces. Ulterior, se completează câmpurile cu datele solicitate. Pașii sunt similari cu cei pentru generarea certificatului digital UE COVID.
Platforma https://plf.gov.ro va putea fi accesată de orice persoană, începând cu data de 20 decembrie 2021.

Când trebuie să completez formularul?
Formularul se completează individual cu maximum 24 de ore înainte de a intra în România. Acesta poate fi completat electronic de pe telefonul mobil, tabletă sau calculator.

Cum se verifică formularul?
La verificarea cărții de identitate/pașaportului în sistemul informatic al Poliției de Frontieră va fi afișat dacă persoana a completat formularul.
Acesta nu trebuie tipărit.

  • Cine are acces la datele personale completate în formular?
  • Datele completate în formular sunt accesate doar de angajații autorizați ai direcțiilor de sănătate publică și pot fi folosite strict cu scopul desfășurării anchetelor epidemiologice.
  • Datele sunt protejate fizic și juridic și nu sunt transmise către terțe persoane.
  • STS asigură măsurile specifice de securitate cibernetică ale sistemului informatic de eliberare a formularului digital de intrare în țară.

Întrebări și răspunsuri referitoare la Formularul digital de intrare în România (PLF)

Cine completează Formularul digital de intrare în România?
Formularul se completează de către toate persoanele care intră în România și călătoresc cu avionul, trenul, mijloace de transport rutiere sau navale.

Unde pot accesa formularul digital de intrare în România?
Formularul digital poate fi generat electronic prin intermediul platformei https://plf.gov.ro, dezvoltată de Serviciul de Telecomunicații Speciale pe baza cerințelor operaționale ale Ministerului Sănătății.
Pentru eliberarea formularului este necesară autentificarea cu o adresă de e-mail, unde utilizatorul primește un link de acces. Ulterior, se completează câmpurile cu datele solicitate. Pașii sunt similari cu cei pentru generarea certificatului digital UE COVID.
Platforma https://plf.gov.ro va putea fi accesată de orice persoană, începând cu data de 20 decembrie 2021.

Când completez formularul?
Formularul se completează cu maximum 24 de ore înainte de a intra în România sau în termen de 24 de ore de la trecerea frontierei. Acesta poate fi completat electronic de pe telefonul mobil, tabletă sau calculator și nu trebuie tipărit.

Ce se întâmplă cu cetățenii care vor veni fără plf?
Persoanele care se prezintă la punctele de trecere a frontierei fără formular vor avea obligativitatea de a-l completa într-un termen de 24 de ore. Necompletarea Formularului digital de intrare în România se sancționează cu amendă de la 2.000 lei la 3.000 lei.

Cine verifică plf-ul în punctele de frontieră?
La intrarea în țară, după verificarea cărții de identitate/pașaportului, în sistemul informatic al Poliției de Frontieră va fi afișat dacă persoana a completat formularul.

Dacă sunt persoane din aceeași familie care călătoresc împreună, completează toți formularul?
În cazul în care membrii unei familii călătoresc împreună, formularul poate fi completat de un singur membru adult pentru toți membrii familiei.

Minorii completează formularul?
Pentru minorii care intră pe teritoriul României, obligația de a completa formularul revine părinților, tutorelui sau reprezentatului legal.

Ce date introduc în formular?
CNP și celelalte date de călătorie pentru cetățenii care călătoresc cu carte de identitate românească.
Datele din pașaport sau din cartea de identitate, pentru persoanele care nu călătoresc în baza cărții de identitate românești.
Informațiile referitoare la mijloacele de transport sunt cele de pe biletele de călătorie.

Trebuie să introduc toate țările prin care am trecut?
În formular se introduc datele despre țara în care am călătorit, dar și cele ale țărilor pe care le-am tranzitat în ultimele 14 zile. Declararea unor date false în Formularul digital de intrare în România intră sub incidența prevederile Codului Penal și se pedepsește conform legii.

Dacă am greșit, pot edita formularul?
Odată salvat, formularul nu mai poate fi modificat. Dacă doriți să actualizați informațiile din formular, puteți să îl completați încă o dată și să salvați.
Toate formularele pe care le-ați completat la intrarea în țara noastră pot fi vizualizate în meniul „Listă formulare” din aplicație.

Ce se întâmplă cu formularele după completare?
Formularul ajută personalul medical să realizeze anchetele epidemiologice și să asigure măsurile sanitare în sprijinul populației.
Pe baza datelor din formular, direcțiile de sănătate publică vor putea identifica și lua legătura mai ușor cu persoanele care au intrat în contact, în timpul călătoriei, cu un cetățean infectat cu virusul SARS-CoV-2.

Unde se stochează datele din formular?
Toate formularele se stochează în infrastructura de comunicații a statului român. Datele sunt protejate fizic și juridic și nu sunt transmise către terțe persoane.

Cine are acces la datele personale completate în formular?
Datele completate în formular sunt accesate doar de angajații autorizați ai direcțiilor de sănătate publică și pot fi folosite strict cu scopul desfășurării anchetelor epidemiologice.
STS asigură măsurile specifice de securitate cibernetică ale sistemului informatic de eliberare a formularului digital de intrare în România.

Dacă nu am adresă de e-mail cum completez formularul?
Persoanele care nu dețin o adresă de e-mail se pot adresa aparținătorilor sau unor persoane apropiate de încredere, pentru a completa formularul cu datele personale.

Contact:
Biroul de presă al Guvernului presa@gov.ro
Telefon: +40741252555
Website: http://www.gov.ro/, Facebook: https://www.facebook.com/guv.ro

formularul_digital

formularul_digital

Print Friendly, PDF & Email
Print Friendly, PDF & Email