- Integritate instituțională
- Transparența decizională
- Buletin informativ
- Solicitare informații
- Declarații de avere și interese
- Actele necesare și Formulare
- Taxe și impozite locale
- Achiziții publice
- Asistență socială
- Urbanism
- Stare civilă
- Publicații de căsătorie
- PNRR
- Evenimente locale
- Politica de confidențialitate
- Contact
ACTELE NECESARE & FORMULARE
Lista documentelor care se eliberează la cerere
- Acordul Primarului pentru desfășurarea activităților economice
- Adeverințe pentru obținerea la Poliție a Cărții de Identitate (solicitanții trebuie să prezinte Cartea de Identitate veche, carte de identitate a proprietarului locuinței și cerere tip de eliberare adeverință – se obține de la Primărie)
- Adeverințe de șomaj
- Adeverințe bursă socială
- Adeverințe pentru solicitare rechizite școlare
- Adeverințe ENEL
- Adeverințe APIA (solicitanții trebuie să prezinte acte doveditoare teren dacă sunt modificări față de anul precedent)
- Adeverințe pentru subvenție animale
- Adeverințe pentru obținere fonduri europene
- Adeverințe pentru subvenție motorină
- Adeverințe de venit agricol
- Adeverințe pentru ajutor social / Formularul cerere și declarație pentru obținere ajutor social (doc) , (pdf)
- Adeverințe pentru alocație de susținere a familiei (vezi aici și documente specifice ajutorului social)
- Adeverințe pentru ajutor încălzire (vezi aici și documente specifice ajutorului social)
- Adeverințe pentru ApaProd
- Adeverințe pentru marcare lemne la Ocolul Silvic
- Adeverințe pentru obținere norme CAP la Casa de Pensii
- Adeverințe pentru notar
- Adeverințe pentru despăgubiri provocate de secetă, pagube produse de animalele sălbatice
- Adeverințe pentru Registrul Comerțului
- Adeverințe DAJ pentru tăiere nuci
- Adeverințe pentru judecătorie
- Adeverințe pentru deducere impozit
- Atestare producător
- Carnete de comercializare
- Copie după Registru Agricol
:: actualizez
LISTA DOCUMENTELOR
de care aveți nevoie pentru solicitarea diverselor servicii publice, adeverințe sau înscrisuri
- Actul constitutiv al societăţii, statutul sau după caz, rezoluţia directorului Oficiului Registrului Comerţului, în copie;
- Certificatul de înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului şi anexele acestuia, în copie;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului, pentru declararea punctului de lucru, original;
- Dovada titlului asupra imobilului, în copie;
- Acorduri, avize autorizaţii, licenţe ale instituţiilor de specialitate, certificate ori alte documente prevăzute în legislaţia în vigoare ca necesare pentru desfăşurarea activităţii economice autorizate, în copie conformă cu originalul;
- Declaraţie privind încadrarea pe tipuri a unităţilor de alimentaţie publică, conform modelului prevăzut în anexa 2 la H.G.843/1999 privind încadrarea pe tipuri a unităţilor de alimentaţie publica neincluse în structurile de primire turistice, original;
- Declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că nu s-au făcut modificări care să afecteze destinaţia iniţială a spaţiului sau certificat de urbanism, autorizaţie de construire privind construirea ori schimbarea destinaţiei spaţiului, original;
- Certificat de atestare fiscală eliberat, în condiţiile legii, de structura cu atribuţii din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sarmizegetusa, original;
- Dovada achitării taxei pentru eliberarea/vizarea anuală a acordului primarului
- Acordul vecinilor ( unde este cazul) în original
- Contract de prestări servicii salubrizare, în copie
- În cazul aplicării vizei anuale, se depune o declaraţie pe propria răspundere din care rezultă că indeplineşte toate condiţiile legale pentru a putea funcţiona şi că nu au intervenit modificări în ceea ce priveşte condiţiile de autorizare, iniţiale, făcăndu-se referire inclusiv la numărul de inregisrare/seria şi valabilitatea avizelor, acordurilor, autorizţiilor, certificatelor, licenţelor şi alte asemenea documente deţinute şi care sunt obligatorii pentru activitatea economică desfăşurată
- Declaraţie pe propria răspundere din care rezultă că indeplineşte toate condiţiile legale pentru a putea funcţiona şi că nu au intervenit modificări în ceea ce priveşte condiţiile de autorizare, iniţiale
- Acorduri/avize/negatii, etc de la alte institutii, in functie de specificul activitatii ( DSP, DSVSA, ISU, etc)
- Copie carte de identitate solicitant/reprezentant firma
- Pentru avizare Acordul inițial in original
Formularele necesare se găsesc in secțiunea FORMULARE TIPIZATE
:: actualizez
- Actele necesare persoanelor cu handicap pentru solicitarea serviciilor sociale (4 septembrie 2025)
- Actele necesare pentru solicitarea ajutorului social de susținere a familiei (4 septembrie 2025)
- Acte necesare depunerii dreptului la Venitul Minim de Incluziune (VMI) (4 septembrie 2025)
- Actele necesare pentru servicii sociale privind CREȘTEREA COPIILOR (4 septembrie 2025)
- Actele necesare pentru înregistrarea decesului (13 septembrie 2025)
- Actele necesare pentru eliberarea duplicatelor (13 septembrie 2025)
- Actele necesare minorului care a împlinit vârsta de 16 ani și dorește să se căsătorească (13 septembrie 2025)
- Actele necesare pentru înregistrarea căsătoriei mixte (cu străini) (13 septembrie 2025)
- Înregistrarea căsătoriei (13 septembrie 2025)
- Eliberarea certificatelor de stare civilă (13 septembrie 2025)
- Acte necesare în vederea înregistrării nasterii unui nou-născut (13 septembrie 2025)
- Acte necesare pentru scoaterea din evidența fiscală a terenurilor și clădirilor (15 septembrie 2025)
- Documente necesare în vederea înmatricularii-radierii unui vehicul sau autovehicul (10 septembrie 2025)
- Eliberarea unui Certificat de atestare fiscală (10 septembrie 2025)
- Acte necesare pentru scoaterea din evidența fiscală a mijloacelor de transport (10 septembrie 2025)
- Actele necesare pentru declararea imobilelor și anexelor (10 septembrie 2025)
- Acte necesare pentru declararea terenurilor (10 septembrie 2025)
- Actele necesare pentru stabilirea taxei pentru folosirea mijloacelor de publicitate, afişaj şi reclamă (10 septembrie 2025)
- Documentele necesare pentru elaborare P.U.D. (17 septembrie 2025)
- Documente necesare pentru elaborare P.U.Z. (17 septembrie 2025)
- Documente necesare pentru Construire / desființare (17 septembrie 2025)
FORMULARE TIPIZATE
pe care le puteți utiliza în relațiile cu Primăria.
Formularele pot fi depuse la sediul Primăriei sau prin poșta electronică
Formularul de cerere pentru deschiderea procedurii succesorale editabil printabil
NOTĂ: La prezenta cerere se anexează
Certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local
ITL 012 Cerere de eliberare certificat fiscal persoane juridice (editabil) (printabil)
:: actualizez
- Cerere pentru acordarea alocatiei complementare/ alocatie de sustinere pentru familia monoparentala
- Model de cerere pentru drepturi la asistență socială : ajutor social/ alocatie pentru sustinerea familiei/ ajutor pentru incalzire
- Model de cerere pentru modificarea de acordare a unor drepturi
- Cerere pentru acordarea unui ajutor de urgență
- CERERE ALOCATIE DE STAT MINORI MODEL Acordul de prelucrare a datelor
- BORDEROU privind solicitările de acordare a indemnizaţiei de creştere a copilului
- Model de cerere pentru majorarea indemnizației suplimentare
- Model de cerere de acordare a indemnizației de creștere a copilului
- Anexa 2 – Adeverinta indemnizație de creștere a copilului
- Model de cerere pentru drepturile postnatale (lăuzia)
- Model de declarație a veniturilor pentru acordarea indemnizației de creștere a copilului
- Model de declaratie pentru solicitarea stimulentului de inserție
- Declarația de venituri din activități independente
- Model declarație a îndeplinirii condițiilor pentru obținere a concediului și indemnizației pentru creșterea copiulului
- Model de cerere pentru acordarea indemnizației de copil
- Model de solicitare suplimentară de informații (actualizata)
- Cerere acordare alocatie de stat
- Cerere modificari aferente alocatiei de stat
- Cerere de transfer alocatie de sta
- Cerere alocatie de stat tineri peste 18 ani
- Adeverinta angajator – venituri realizate
- Cerere majorare indemnizatie
- Declaratie pe proprie raspundere vechime in munca
- Declaratie solicitare stimulent de insertie
- Cerere actualizare modalitate de plata – mandat postal sau cont bancar
- Cerere acordare alocatie de plasament
- Anexa lista copii aflati in plasament
- Cerere Formulare Europene- declaratie pe proprie raspundere (obtinere adeverinta, suspendare alocatie)
- Cerere reluare plata alocatie de stat in Romania
- SOLICITARE SUPLIMENTARĂ DE INFORMAŢII
Acest formular se utilizează pentru solicitarea alocaţiei de stat pentru copii sau/şi a indemnizaţiei pentru creşterea copilului , respectiv a stimulentului lunar, pentru unul sau mai mulţi copii. - Formular European E401, E402, E405 si E411.
- Cerere acordare indemnizatie pe perioada concediului de acomodare.
- Cerere acordare indemnizatie de hrana pentru adulti
- Cerere acordare indemnizatie de hrana pentru copii
- Cerere mostenitor ridicare de la Oficiul Postal a prestatiilor sociale cuvenite decedatului
- Declaratie pe proprie raspundere mostenitor ridicare prestatii sociale
- Cerere acordare restante prestatii sociale pentru persoane cu handicap.
- Cerere simpla eliberare adeverinta
- Cerere acordare restante prestatii sociale persoana TBC,
- Declaratie pe proprie raspundere mostenitor ridicare prestatii sociale persoana decedata diagnosticata cu TBC, acte necesare
- Cerere eliberare adeverinta , fisa plati, decizie
:: actualizez
- Formularele utilzate la Registrul Agricol (10 octombrie 2025)
- ITL 001, Declarație impozit pe clădiri persoane fizice (editabil) (printabil)
- ITL 003 Declarație impozit pe teren persoane fizice (editabil) (printabil)
- ITL 004 Declarație impozit pe teren pentru persoane juridice (editabil (printabil)
- ITL 005 Declaraţie tip privind declararea mijloacelor de transport pentru persoane fizice și juridice (editabil) (printabil)
- ITL 006 :privind declararea mijloacelor de transport de peste 12 tone, pentru persoane fizice și juridice (editabil) (printabil)
- ITL 007 :privind declararea mijloacelor de transport pe apă, pentru persoane fizice și juridice (editabil) (printabil)
- ITL 008 Decizia de impunere pentru persoane fizice (editabil) (printabil)
- ITL 009 Decizia de impunere pentru persoane juridice (editabil) (printabil)
- ITL 010 Cerere de eliberare certificat fiscal persoane fizice (editabil) (printabil)
- ITL 012 Cerere de eliberare certificat fiscal persoane juridice (editabil) (printabil)
- CERERE SCUTIRE PERSOANE FIZICE (editabil) (printabil)
- ITL 014 Decizie de impunere pentru stabilirea taxei pentru servicii de reclamă şi publicitate pentru persoane juridice (editabil) (printabil)
- ITL 015 Decizie de impunere pentru stabilirea taxei pentru servicii de reclamă şi publicitate pentru persoane fizice (editabil) (printabil)
:: actualizez
1_cerere_emitere_certificat_de_urbanism_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute
1_cerere_emitere_certificat_de_urbanism_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute
2_cerere_emitere_autorizatie_construire-desfiintare_-_timp_estimativ_de_completare_35_minute
2_cerere_emitere_autorizatie_construire-desfiintare_-_timp_estimativ_de_completare_35_minute
3_cerere_prelungire_valabilitate_certificat_de_urbanism_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute
3_cerere_prelungire_valabilitate_certificat_de_urbanism_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute
5_comunicare_incepere_executie_lucrari_timp_estimativ_de_completare_10_minute
5_comunicare_incepere_executie_lucrari_timp_estimativ_de_completare_10_minute
6_comunicare_incepere_executie_lucrari_IJC_timp_estimativ_de_completare_10_minute
6_comunicare_incepere_executie_lucrari_IJC_timp_estimativ_de_completare_10_minute
7_comunicare_incheiere_executie_lucrari_PMH_timp_estimativ_de_completare_10_minute
7_comunicare_incheiere_executie_lucrari_PMH_timp_estimativ_de_completare_10_minute
8_comunicare_incheiere_executie_lucrari_IJC_timp_estimativ_de_completare_10_minute
8_comunicare_incheiere_executie_lucrari_IJC_timp_estimativ_de_completare_10_minute
9_Model_pentru_panou_de_identificare_a_investitiei_timp_estimativ_de_completare_10_minute
9_Model_pentru_panou_de_identificare_a_investitiei_timp_estimativ_de_completare_10_minute
10_declaratie_valoare_reala_lucrari_executate_in_baza_AC_-_10_minute
10_declaratie_valoare_reala_lucrari_executate_in_baza_AC_-_10_minute
11_proces_verbal_receptie_lucrari_-_HG_nr._343_-_-_timp_estimativ_de_completare_30_minute
11_proces_verbal_receptie_lucrari_-_HG_nr._343_-_-_timp_estimativ_de_completare_30_minute
12_cerere_-_certificat_de_atestare_a_edificarii_constructiei_fr_autorizaie_de_construire_-
_timp_estimativ_de_completare_15_minute
12_cerere_-_certificat_de_atestare_a_edificarii_constructiei_fr_autorizaie_de_construire_-_timp_estimativ_de_completare_15_minute
15_cerere_certificat_de_atestare_radiere_constructie_-_timp_estimativ_de_completare_15_minute
15_cerere_certificat_de_atestare_radiere_constructie_-_timp_estimativ_de_completare_15_minute
25_Formular_emitere_aviz_de_oportunitate_-_timp_estimativ_de_completare_5_minute
25_Formular_emitere_aviz_de_oportunitate_-_timp_estimativ_de_completare_5_minute
30_Cerere_vizare_spre_neschimbare_dispozitie_de_santier_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute
30_Cerere_vizare_spre_neschimbare_dispozitie_de_santier_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute
31_Cerere_certificat_de_nomenclatura_stradala_si_adresa_timp_estimativ_de_completare_20_minute
:: actualizez
IMPORTANT! Atunci când înaintați o cerere sau orice formular adresat Primăriei, trebuie să atașați și DECLARAȚIA DE ACORD PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016
Descarcă de aici modelul de Declarație de acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal:
- Integritate instituțională
- Transparența decizională
- Buletin informativ
- Solicitare informații
- Declarații de avere și interese
- Actele necesare și Formulare
- Taxe și impozite locale
- Achiziții publice
- Asistență socială
- Urbanism
- Stare civilă
- Publicații de căsătorie
- PNRR
- Evenimente locale
- Politica de confidențialitate
- Contact
