INFORMAȚII PUBLICE
MENIU RAPID
Relațiile cu publicul și cu presa / Cum solicităm informațiile publice? / Rapoarte de analiză asupra aplicării Legii 544/2001 și Legii 52/2013 / Buletin informativ / Declarații de avere și de interese / Bugetul local / Impozite și Taxe / Lista documentelor produse/gestionate de primărie / Actele necesare în relația cu primăria / Formulare / Achiziții publice / Finanțări nerambursabile /
Lista documentelor care se eliberează la cerere
- Acordul Primarului pentru desfășurarea activităților economice
- Adeverințe pentru obținerea la Poliție a Cărții de Identitate (solicitanții trebuie să prezinte Cartea de Identitate veche, carte de identitate a proprietarului locuinței și cerere tip de eliberare adeverință – se obține de la Primărie)
- Adeverințe de șomaj
- Adeverințe bursă socială
- Adeverințe pentru solicitare rechizite școlare
- Adeverințe ENEL
- Adeverințe APIA (solicitanții trebuie să prezinte acte doveditoare teren dacă sunt modificări față de anul precedent)
- Adeverințe pentru subvenție animale
- Adeverințe pentru obținere fonduri europene
- Adeverințe pentru subvenție motorină
- Adeverințe de venit agricol
- Adeverințe pentru ajutor social / Formularul cerere și declarație pentru obținere ajutor social (doc) , (pdf)
- Adeverințe pentru alocație de susținere a familiei (vezi aici și documente specifice ajutorului social)
- Adeverințe pentru ajutor încălzire (vezi aici și documente specifice ajutorului social)
- Adeverințe pentru ApaProd
- Adeverințe pentru marcare lemne la Ocolul Silvic
- Adeverințe pentru obținere norme CAP la Casa de Pensii
- Adeverințe pentru notar
- Adeverințe pentru despăgubiri provocate de secetă, pagube produse de animalele sălbatice
- Adeverințe pentru Registrul Comerțului
- Adeverințe DAJ pentru tăiere nuci
- Adeverințe pentru judecătorie
- Adeverințe pentru deducere impozit
- Atestare producător
- Carnete de comercializare
- Copie după Registru Agricol
:: actualizez
LISTA DOCUMENTELOR
de care aveți nevoie pentru solicitarea diverselor servicii publice, adeverințe sau înscrisuri
- Actul constitutiv al societăţii, statutul sau după caz, rezoluţia directorului Oficiului Registrului Comerţului, în copie;
- Certificatul de înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului şi anexele acestuia, în copie;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului, pentru declararea punctului de lucru, original;
- Dovada titlului asupra imobilului, în copie;
- Acorduri, avize autorizaţii, licenţe ale instituţiilor de specialitate, certificate ori alte documente prevăzute în legislaţia în vigoare ca necesare pentru desfăşurarea activităţii economice autorizate, în copie conformă cu originalul;
- Declaraţie privind încadrarea pe tipuri a unităţilor de alimentaţie publică, conform modelului prevăzut în anexa 2 la H.G.843/1999 privind încadrarea pe tipuri a unităţilor de alimentaţie publica neincluse în structurile de primire turistice, original;
- Declaraţie pe propria răspundere din care să rezulte că nu s-au făcut modificări care să afecteze destinaţia iniţială a spaţiului sau certificat de urbanism, autorizaţie de construire privind construirea ori schimbarea destinaţiei spaţiului, original;
- Certificat de atestare fiscală eliberat, în condiţiile legii, de structura cu atribuţii din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Sarmizegetusa, original;
- Dovada achitării taxei pentru eliberarea/vizarea anuală a acordului primarului
- Acordul vecinilor ( unde este cazul) în original
- Contract de prestări servicii salubrizare, în copie
- În cazul aplicării vizei anuale, se depune o declaraţie pe propria răspundere din care rezultă că indeplineşte toate condiţiile legale pentru a putea funcţiona şi că nu au intervenit modificări în ceea ce priveşte condiţiile de autorizare, iniţiale, făcăndu-se referire inclusiv la numărul de inregisrare/seria şi valabilitatea avizelor, acordurilor, autorizţiilor, certificatelor, licenţelor şi alte asemenea documente deţinute şi care sunt obligatorii pentru activitatea economică desfăşurată
- Declaraţie pe propria răspundere din care rezultă că indeplineşte toate condiţiile legale pentru a putea funcţiona şi că nu au intervenit modificări în ceea ce priveşte condiţiile de autorizare, iniţiale
- Acorduri/avize/negatii, etc de la alte institutii, in functie de specificul activitatii ( DSP, DSVSA, ISU, etc)
- Copie carte de identitate solicitant/reprezentant firma
- Pentru avizare Acordul inițial in original
Formularele necesare se găsesc in secțiunea FORMULARE TIPIZATE
:: actualizez
- Actele necesare persoanelor cu handicap pentru solicitarea serviciilor sociale (4 septembrie 2025)
- Actele necesare pentru solicitarea ajutorului social de susținere a familiei (4 septembrie 2025)
- Acte necesare depunerii dreptului la Venitul Minim de Incluziune (VMI) (4 septembrie 2025)
- Actele necesare pentru servicii sociale privind CREȘTEREA COPIILOR (4 septembrie 2025)
- Acte necesare pentru servicii sociale (5 martie 2020)
Comută conținut
Comută conținut
Comută conținut
FORMULARE TIPIZATE
pe care le puteți utiliza în relațiile cu Primăria.
Formularele pot fi depuse la sediul Primăriei sau prin poșta electronică
Comută conținut
Comută conținut
Comută conținut
Comută conținut
Comută conținut
Comută conținut
IMPORTANT! Atunci când înaintați o cerere sau orice formular adresat Primăriei, trebuie să atașați și DECLARAȚIA DE ACORD PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016
Descarcă de aici modelul de Declarație de acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal: