Alte documente publice
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Registrul de opinii la proiecte ale hotărârilor Consiliului Local
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Dispoziţiile autorităţii executive
Numai în cazul celor cu caracter normativ
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Dezbatere publică.
Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Minute și procese verbale ale ale ședințelor Consiliului Local
în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Declaraţii de căsătorie
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
Anunțuri publice, anunțuri imobiliare, somații publice, posturi vacante
documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
Hcl nr.83/2019 privind retragerii Comunei Totesti, din calitatea de membru al Asociatiei Salvital
Hcl nr.83/2019 privind retragerii Comunei Totesti, din calitatea de membru al Asociatiei Salvital
Hcl nr.81/2019 privind aprobarea alocarii unor sume din bugetul local cu ocazia sarbatoririi Craciunului
Hcl nr.81/2019 privind aprobarea alocarii unor sume din bugetul local cu ocazia sarbatoririi Craciunului
Anunț de organizare concurs pentru ocuparea unui post de șofer
ANUNȚ CONCURS
Primăria comunei Totești anunță organizarea unui concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției contractuale vacante de șofer, grad/treapta II, compartimentul fonduri europene.
Principalele etape de desfășurare a concursului
- Data limită de depunere a dosarelor:
10.01.2020 ora 16:00 - Termenul limită de afișare a selecției dosarelor:
13.01.2020 - Termenul limită de depunere a contestațiilor la selecția de dosare:
14.01.2020 - Proba scrisă:
17.01.2020 ora 10:00 - Proba practică:
20.01.2020 ora 10:00 - Interviul:
23.01.2020 ora 10:00 - Rezultatul final se afișează în data de 27.01.2020 ora 16:00
ANUNŢ PUBLIC
ANUNŢ PUBLIC
COMUNA TOTESTI având sediul în Str.Principala, nr.53, bl., sc., et., ap., sector., localitatea Totesti, titular al planului ,,Reactualizare Plan Urbanistic General, comuna Totesti, judetul Hunedoara”, anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de obţinere a avizului de mediu pentru planul ,,Reactualizare Plan Urbanistic General, comuna Totesti, judetul Hunedoara” şi declanşarea etapei de încadrare.
Prima versiune a planului poate fi consultată la sediul A.P.M. Hunedoara din Deva, str. Aurel Vlaicu nr. 25, în zilele de luni până joi între orele 8 – 16,30 si vineri între orele 8 – 14.
Observaţii/comentarii şi sugestii se primesc în scris la sediul A.P.M. Hunedoara, în termen de 15 zile de la data publicării anunţului.
16.12.2019
Toate documentele de interes public.
Nomenclatorul, salariile de bază și coeficienții de ierarhizare a funcțiilor publice și contractuale din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Totesti și a Instituției publice Biblioteca, fără personalitate juridică, din subordinea Consiliului local al comunei Totesti, pentru anul 2022
Publicatie casatorie Popescu Nicolae Adrian si Popescu Maria-Ramona
Anunt privind inscrierea candidatilor pentru personal de recensamant in vederea prestarii serviciilor aferente recensamantului populatiei si locuintelor runda 2021 in teritoriu
Anunt
privind inscrierea candidatilor pentru personal de recensamant in vederea prestarii
serviciilor aferente recensamantului populatiei si locuintelor runda 2021 in teritoriu
PRIMARIA COMUNEI TOTESTI INCHEIE CONTRACT DE PRESTARI SERVICII PENTRU:
- Un numar de 1 recenzori pentru recenzori pentru autorecenzarea asistata (ARA) din
Comuna Totesti. - Un numar de 2 recenzori pentru colectarea datelor Recensamantului populatiei si locuintelor din
Comuna Totesti. - Un numar de 0 recenzori-sefi pentru monitorizarea/coordonarea colectarii datelor Recensamantului populatiei si locuintelor din Comuna Totesti
- Un coordonator la nivel de UAT pentru monitorizare/coordonare la Recensamantul populatiei si
locuintelor din Comuna Totesti. - Un numar de 3 rezerve ( un recenzor pt autorecenzare asistata, un recenzor pentru colectarea datelor Recensamantului populatiei si locuintelor din Comuna Totesti, un coordonator la nivel de UAT pentru monitorizare/coordonare la Recensamantul populatiei si locuintelor din Comuna Totesti).
MODALITATEA DE CONTRACTARE: Contract de servicii
PERIOADA DE DEPUNERE A CERERILOR: 08 – 18.02.2022
PERIOADA DE CONTRACTARE A SERVICIILOR:
- Participarea la instruirea organizata de UJIR la o data comunicata ulterior
- Colectarea datelor in teren:
– autorecenzarea asistata (ARA): 14.03-15.05.2022
– recenzarea prin efectuare interviu de catre recenzor, in teren: 16.05-17.07.2022
LOCUL DE DESFASURARE A ACTIVITATII
- Pe teren, in limitele administrative ale localitatii (recenzori, recenzori-sefi si coordonator la nivel
de UAT) Totesti - In spatiul amenajat de catre UAT in vederea autorecenzarii (pentru recenzorii ARA)
CONDITII privind CONTRACTAREA SERVICIILOR:
- Varsta minima de 18 ani impliniti la data selectiei – conditie eliminatorie;
- Minim studii medii absolvite (diploma absolvent liceu) – conditie eliminatorie;
- Cazierul judiciar trebuie prezentat la depunerea cererii ;
- Sa detina cunostinte de utilizare a unei tablete;
- Abilitatea de a comunica intr-o maniera civilizata; capacitatea de a stabili contacte inter-personale, de a fi cordial, placut, metodic si riguros;
- Sa dispuna de un telefon mobil pe care sa-l utilizeze pentru comunicare;
- Rezistența la stres si lucru sub presiune;
- In zonele/comunitatile cu populate de alta etnie decat cea romana, cunoasterea si a limbii acelei etnii si a specificului etniei respective reprezinta un avantaj in desfasurarea muncii sale pe teren;
- Expertiza in domeniul statistic, al administratiei publice, experienta de operator statistic reprezinta un avantaj.
ATRIBUTIILE PERSONALULUI DE RECENSAMÂNT: conform Modelului de contract cadru de servicii pentru RPL2021 prevazut in Anexa nr. 2 a HG nr. 145/2022 privind modificarea si completarea HG nr. 1071/2020 pentru stabilirea bugetului si a categoriilor de cheltuieli necesare efectuarii recensamantului populatiei si locuintelor din Romania in anul 2021.
CONDIITI SPECIFICE
- Munca pe teren;
- Disponibilitate de a lucra in program prelungit, in medie 8 ore pe zi (pana la sfarșitul zilei);
- Disponibilitate de a lucra in weekend (sambata si /sau duminica).