BIROUL ONLINE
Toate documentele de interes public
Acest spațiu este destinat tuturor documentelor de interes public emise de Consiliul Local și Primăria Comunei Totești.
ARHIVE
Vezi aici toate documentele de interes public emise
Transformarea textelor în audio cu browser-ul Chrome
Chrome poate acum să citească pagini web cu voce tare. Cuvintele din pagină sunt evidențiate pentru a te ajuta să le urmărești. Citirea cu voce tare este ideală pentru conținut cum ar fi subiectele de știri, articolele sau chiar PDF-urile. Pentru a folosi citirea cu voce tare, dă clic dreapta pe o pagină și selectează Deschide în modul de lectură. Astfel, se deschide panoul lateral, care are comenzi pe care le poți folosi pentru citirea cu voce tare. Dă clic pe butonul Redă . Poți să ajustezi vocea , viteza și stilul evidențierii din bara de instrumente de lângă butonul Redă. :: actualizez
ANUNȚ: se preiau cererile de acordare a ajutorului pentru încălzirea locuinţei si de supliment pentru energie electrica
PRIMARIA COMUNEI TOTESTI ANUNT Incepand cu data de 21.10.2025 se preiau cererile de acordare a ajutorului pentru încălzirea locuinţei si de supliment pentru energie electrica , conform prevederilorLegii 226/2021 privind stabilirea masurilor de protective sociala si a HG nr.1073/2021 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.226/2021 privind măsurile de protecţie sociala în perioada sezonului rece noiembrie 2025-martie 2026. Cererile se depun la sediul primariei de luni pana vineri intre orele 10-14 ; Cererile vor fi insotite de urmatoarele : DOCUMENTE NECESARE PENTRU ACORDAREA AJUTORULUI DE INCALZIRE A LOCUINTEI – Acte privind componenta familiei : copie dupa actele […]
Declarațiile de avere ale Primarului și Viceprimarului comunei pentru anul 2024
Declarații pentru anul 2024 PASCONI A. TIBERIU – Primarul comunei Totești declarația de avere / declarația de interese GHERASIMOAE V. VASILE – Viceprimarul comunei Totești declarația de avere / declarația de interese
Declarațiile de avere și de interese ale funcționarlor publici pentru anul 2025
Declarații pentru anul 2024 ANDRASONI D.V. RUXANDRA DENISA – Inspector declarația de avere / declarația de interese GHENCIU C. POMPILIU-DORU – Arhitect sef declarația de avere / declarația de interese GHERASIMOAE I. LACRIMA ILEANA – Inspector declarația de avere / declarația de interese SĂLĂȘAN A. BĂIUȚ – Politist local declarația de avere / declarația de interese BARBONI P. CIPRIAN-ADRIAN – Consilier asistent APIA declarația de avere / declarația de interese PASCONI I. ANDREEA MARIA – Inspector declarația de avere / declarația de interese STERIAN I. OLIVIA – inspector declarația de avere / declarația de interese VLAICONI C. ANA-MARIA – inspector declarația de […]
Declarațiile de avere și de interese ale membrilor Consiliului Local pentru anul 2024
Declarații pentru anul 2024 GHERASIMOAE V. VASILE – Viceprimar declarația de avere / declarația de interese GIURGIU C. MARIA SANDA – consilier local declarația de avere / declarația de interese HALACU I. TITUS SIMION – consilier local declarația de avere / declarația de interese MIHĂIESC I. NELU DANU – consilier local declarația de avere / declarația de interese MURG I. DANIEL EUGEN – consilier local declarația de avere / declarația de interese PRIALĂ V. MIHAI – consilier local declarația de avere / declarația de interese STAN N. DOREL – consilier local declarația de avere / declarația de interese STEFONI C. […]
Responsabil Mediu
Pentru problemele de mediu vă puteți adresa d.lui/d.nei XXXXXXXX Xxxxxx :: actualizez
Test 5 PHCL
Citește mai multTest 1 Proiect de Hotărâre a Consiliului Local
Citește mai multTest 2 Proiect de Dispoziție de Primar
Citește mai multTest 1 Proiect de Dispoziție de Primar
Citește mai multLegislație privind vânzarea terenurilor în extravilan
Legea nr. 175/2020 a înăsprit sancțiunea aplicabilă înstrăinărilor terenurilor agricole situate în extravilan fără respectarea procedurii de preempțiune sau fără obținerea avizelor necesare: nulitatea absolută a contractelor de vânzare încheiate cu nerespectarea legii, respectiv amendă contravențională al cărei cuantum majorat poate varia între 100.000 și 200.000 lei. Dreptul la preempțiune Au drept de preempțiune (preemptorii de rang I): coproprietarii, rudele de gradul I, soții, rudele și afinii până la gradul al treilea inclusiv. Exercitarea dreptului la preempțiune În vederea exercitării dreptului de preempțiune pentru cumpărarea terenurilor agricole situate în extravilan, preemptorii de rang I – coproprietari, rudele de gradul I, […]
Formularele utilzate la Registrul Agricol
♦ Formularul de solicitare adeverinta ♦ Cerere pentru afisarea ofertei de vanzare teren extravilan ♦ Formularul de prezentare a ofertei de vânzare teren ♦ Cerere pentru eliberarea atestatului de producator ♦ Cerere pentru eliberarea carnetului de comercializare a produselor din sectorul agricol ♦ Declarație privind înregistrarea modificarea datelor în Registrul Agricol (persoane fizice și juridice) :: actualizez lista
Acte necesare pentru vânzare teren extravilan
♦ Cerere (Primarie) ♦ Oferta de Vanzare (Primarie) ♦ Copie B.I/C.I ♦ Acte doveditoare obtinere teren (contract de vanzare,mostenire, etc) ♦ Extras de Carte Funciara (Oficiul de Cadastru Hațeg) ♦ Extras de Plan Cadastral si Plan de Ansamblu (Oficiul de Cadastru Hațeg) ♦ Certificat Fiscal (Primarie) :: actualizez
Strategia de dezvoltare locală a comunei Totești 2021-2027
Fișierul este de 1,5 MB
Test Proiect de DP nr.2/2025
Citește mai multDispoziția de Primar nr.1/2025
hcl5_2025
Proiect de Dispoziție de Primar nr.1/2025
Citește mai multtest tabele
[tabel_documente_acf_pe_ani_filtrat_complet category=”proiecte-de-hotarare-ale-consiliului-local”] PDP variante [proiecte_dispozitii_primar_complet] 2) PDP toată lista [proiecte_dispozitii_primar_toate] 3) DP toată lista [dispozitii_primar] 4) PHCL variante [proiecte_hcl_complet] 5) PHCL toată lista [proiecte_hcl_toate] 6)HCL toată lista [hcl]
ANEXA C. Raport de evaluare a riscurilor și vulnerabilităților la corupție și a măsurilor de remediere
Citește mai multDispoziția de primar nr.57/2017 privind stabilirea planului de integrare pentru implementarea Strategiei Naționale Anticorupție 2016-2020, la nivelul primăriei comunei Totești
Citește mai multDispoziția de primar nr.56/2017 privind stabilirea grupului de acțiune pentru implementarea Strategiei Naționale Anticorupție 2016-2020, la nivelul primăriei comunei Totești
Citește mai multDeclarația de aderare la Strategia Națională Anticorupție
Citește mai multȘef Registrul agricol
Șeful biroului Registrul Agricol este d.nul PRIALĂ Mihai :: actualizez
Registrul pentru evidența Dispozițiilor de Primar (DP)
Căutare documente
Registrul pentru evidenţa Proiectelor de Dispoziții de Primar (PDP)
Căutare documente
Publicații de căsătorie
Citește mai multProcese-verbale de ședință
Citește mai multMinuta dezbaterilor
Citește mai multRegistrul pentru consemnarea propunerilor
Formularul de propuneri și opinii Tabelul opiniilor și propunerilor formulate Prin accesarea Formularului de propuneri și sesizări contribuiți la îmbunătățirea deciziilor și la elaborarea actelor normative. Accesați Formularul de aici, completați rubricile și formulați cât mai clar opinia dumneavoastră. Datele personale și alte informații adiționale prevăzute în formular sunt necesare pentru prelucrarea opiniilor dumneavoastră și eventual să putem obține unele clarificări ulterioare. Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor autorității deliberative și dispozițiile executive
Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/constrasemna/aviza actele administrative, precum obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate în scris
Registru privind refuzul funcționarului public/personalului contractual de a semna/contrasemna/aviza acte administrative, precum și obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate în scris
Registrul pentru evidența hotărârilor autorității deliberative (HCL)
Căutare documente
Registrul pentru evidenţa Proiectelor de Hotărâri ale autorității deliberative (PHCL)
Căutare documente
Târgul de toamnă și expoziția de animale de la Totești
În zilele de 4 și 5 octombrie, la Totești, va avea loc Târgul de toamnă și o expoziție de ovine și cabaline. Crescătorii de animale care doresc să se înscrie sunt așteptați să se înscrie pe lista aflată la secretariatul Primăriei Comunei Totești sau pe email, la adresa primaria.totesti@yahoo.com până în data de 3 octombrie, ora 13:00. Accesul animalelor la expoziție se va face pe bază de tabel în care sunt înscrise numele proprietarului, codul de exploatație și adresa acesteia, precum și numărul de animale și mijlocul de identificare al acestora, respectiv crotalia auriculară sau microcip, dar și pe baza […]
Test minuta dezbaterilor publice
Acesta este un simplu test, nu oferă informații utile
Test tabel opinii
PĂREA DUMNEAVOASTRĂ CONTEAZĂ! Prin completarea tabelului de mai jos puteți aduce la cunoștința autorităților locale opinia dumneavoastră și sugestiile în legătură cu conținutul actelor normative. Completați cu atenție rubricile și formulați cât mai clar opinia dumneavoastră. Datele personale și alte informații adiționale prevăzute în formular sunt necesare pentru prelucrarea opiniilor dumneavoastră și eventual să putem obține unele clarirficări ulterioare. În tabelul de sub formular sunt menționate opiniile exprimate și opțional numele autorului dacă dorește să fie menționat. Tabelul opiniilor și propunerilor exprimate
Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
Pentru orice încălcare a legii pe care doriți să o sesizați aveți la dispoziție următoarele mijloace: Vă puteți adresa direct conducerii Primăriei Totești sau departamentelor de resort conform programului lucru cu publicul și al programului de audiențe Puteți expedia o sesizare scrisă prin poștă sau e-mail la următoarea adresă: Puteți expedia mesajul dumneavoastră prin Formularul de sesizare pentru încălcarea legii Accesează formularul de aici :: actualizez
Formularul de sesizare asupra încălcării legii
Citește mai multStudii, cercetări, ghiduri, materiale
:: actualizez
Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
:: actualizez
Lista cadourilor primite
:: actualizez
Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA, planul de integritate
:: actualizez
Situaţia incidentelor de integritate
:: actualizez
Codul Etic, Deontologic și de Conduită
documentul urmează a fi publicat :: actualizez
Planul de integritate al instituției
:: actualizez
Numele persoanelor din conducere și relații cu publicul
Primar – PASCONI Tiberiu Viceprimar – GHERASIMOAIE Vasile Secretar General al UAT – TĂȘALĂ Diana-Petronela Funcţionarul responsabil cu difuzarea informaţiilor publice – TĂȘALĂ Diana-Petronela :: actualizez
Documente de execuție contractuală – Test
Citește mai multCantract peste 5000 euro – TEST
Citește mai multCentralizatorul achizițiilor publice – 2025
XXXXXXXXX :: actualizez
Programul anual al achizițiilor publice – 2025
Citește mai multPersoana de contact Achiziții publice
Persoana de contact la Biroul Achiziții publice este DIACONU Corina :: actualizez
Publicații de căsătorie
[docs_table category=”publicatii-casatorie” title=”Publicații de căsătorie” labels=”Titlul publicatiei de casatorie,Data emiterii”]
Proiecte de Dispoziții de Primar (PDP)
Proiecte de Dispoziții de Primar (PDP) [docs_table category=”pdp” title=”Proiecte de Dispoziții Primar” labels=”Data dispoziției,Titlul Dispoziției,Emitent,Caracter,Documente”]
Formulare urbanism
1_cerere_emitere_certificat_de_urbanism_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 1_cerere_emitere_certificat_de_urbanism_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 2_cerere_emitere_autorizatie_construire-desfiintare_-_timp_estimativ_de_completare_35_minute 2_cerere_emitere_autorizatie_construire-desfiintare_-_timp_estimativ_de_completare_35_minute 3_cerere_prelungire_valabilitate_certificat_de_urbanism_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 3_cerere_prelungire_valabilitate_certificat_de_urbanism_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 4_cerere_prelungire_valabilitate_autorizatie_de_construire_desfiintare_timp_estimativ_de_completare_10_minute 4_cerere_prelungire_valabilitate_autorizatie_de_construire_desfiintare_timp_estimativ_de_completare_10_minute 5_comunicare_incepere_executie_lucrari_timp_estimativ_de_completare_10_minute 5_comunicare_incepere_executie_lucrari_timp_estimativ_de_completare_10_minute 6_comunicare_incepere_executie_lucrari_IJC_timp_estimativ_de_completare_10_minute 6_comunicare_incepere_executie_lucrari_IJC_timp_estimativ_de_completare_10_minute 7_comunicare_incheiere_executie_lucrari_PMH_timp_estimativ_de_completare_10_minute 7_comunicare_incheiere_executie_lucrari_PMH_timp_estimativ_de_completare_10_minute 8_comunicare_incheiere_executie_lucrari_IJC_timp_estimativ_de_completare_10_minute 8_comunicare_incheiere_executie_lucrari_IJC_timp_estimativ_de_completare_10_minute 9_Model_pentru_panou_de_identificare_a_investitiei_timp_estimativ_de_completare_10_minute 9_Model_pentru_panou_de_identificare_a_investitiei_timp_estimativ_de_completare_10_minute 10_declaratie_valoare_reala_lucrari_executate_in_baza_AC_-_10_minute 10_declaratie_valoare_reala_lucrari_executate_in_baza_AC_-_10_minute 11_proces_verbal_receptie_lucrari_-_HG_nr._343_-_-_timp_estimativ_de_completare_30_minute 11_proces_verbal_receptie_lucrari_-_HG_nr._343_-_-_timp_estimativ_de_completare_30_minute 12_cerere_-_certificat_de_atestare_a_edificarii_constructiei_fr_autorizaie_de_construire_- _timp_estimativ_de_completare_15_minute 12_cerere_-_certificat_de_atestare_a_edificarii_constructiei_fr_autorizaie_de_construire_-_timp_estimativ_de_completare_15_minute 13_cerere_-_certificat_de_atestare_a_edificarii_constructiei_cu_autorizaie_de_construire_-_timp_estimativ_de_completare_15_minute 13_cerere_-_certificat_de_atestare_a_edificarii_constructiei_cu_autorizaie_de_construire_-_timp_estimativ_de_completare_15_minute 14_Cerere_certificat_de_atesare_teren_intravilan_-_extravilan_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 14_Cerere_certificat_de_atesare_teren_intravilan_-_extravilan_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 15_cerere_certificat_de_atestare_radiere_constructie_-_timp_estimativ_de_completare_15_minute 15_cerere_certificat_de_atestare_radiere_constructie_-_timp_estimativ_de_completare_15_minute 16_Cerere_certificat_de_atestare_schimbare_categorie_de_folosinta_teren_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 16_Cerere_certificat_de_atestare_schimbare_categorie_de_folosinta_teren_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 17_Cerere_certificat_de_atestare_schimbare_destinatie_constructie_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 17_Cerere_certificat_de_atestare_schimbare_destinatie_constructie_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 18_Cerere_certificat_de_atestare_furnizor_energie_electrica_Proprietar_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 18_Cerere_certificat_de_atestare_furnizor_energie_electrica_Proprietar_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 19_Cerere_certificat_de_atestare_-_furnizor_energie_electrica_contract_inchiriere_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 19_Cerere_certificat_de_atestare_-_furnizor_energie_electrica_contract_inchiriere_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 20_Cerere_certificat_de_atestare_furnizor_gaze_naturale_Proprietar_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 20_Cerere_certificat_de_atestare_furnizor_gaze_naturale_Proprietar_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 21_Cerere_certificat_de_atestare_furnizor_gaze_naturale_contract_de_inchiriere_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 21_Cerere_certificat_de_atestare_furnizor_gaze_naturale_contract_de_inchiriere_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 22_Cerere_demarare_procedura_de_consultare_populatie_cu_privire_la_intentia_elaborarii_documentatiei_PUD_PUZ_-_timp_estimativ_de_completare_5_minute 22_Cerere_demarare_procedura_de_consultare_populatie_cu_privire_la_intentia_elaborarii_documentatiei_PUD_PUZ_-_timp_estimativ_de_completare_5_minute 23_Cerere_demarare_procedura_de_consultare_populatie_cu_privire_la_elaborarea_documentatiei_PUD_PUZ_-_timp_estimativ_de_completare_5_minute 23_Cerere_demarare_procedura_de_consultare_populatie_cu_privire_la_elaborarea_documentatiei_PUD_PUZ_-_timp_estimativ_de_completare_5_minute 24_Cerere_aprobare_documentaie_tehnic_PUD_-_PUZ_in_Consiliul_local_timp_estimativ_de_completare_-_5_minute 24_Cerere_aprobare_documentaie_tehnic_PUD_-_PUZ_in_Consiliul_local_timp_estimativ_de_completare_-_5_minute 25_Formular_emitere_aviz_de_oportunitate_-_timp_estimativ_de_completare_5_minute 25_Formular_emitere_aviz_de_oportunitate_-_timp_estimativ_de_completare_5_minute 26_Cerere_Legea_15_-_2003_privind_atribuirea_in_folosinta_gratuita_a_unui_teren_pt_construirea_unei_locuinte_proprietate_personala_-_timp_estimativ_de_completare_5_minute 26_Cerere_Legea_15_-_2003_privind_atribuirea_in_folosinta_gratuita_a_unui_teren_pt_construirea_unei_locuinte_proprietate_personala_-_timp_estimativ_de_completare_5_minute 27_Cerere_emitere_aviz_amplasare_mijloace_de_publicitate_temporar_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 27_Cerere_emitere_aviz_amplasare_mijloace_de_publicitate_temporar_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 28_Cerere_pentru_efectuarea_receptiei_la_terminarea_tuturor_lucrarilor_de_constructiidesfiintare_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 28_Cerere_pentru_efectuarea_receptiei_la_terminarea_tuturor_lucrarilor_de_constructiidesfiintare_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 29_Notificare_prealabila_autorizare_executare_lucrari_de_constructii_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 29_Notificare_prealabila_autorizare_executare_lucrari_de_constructii_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 30_Cerere_vizare_spre_neschimbare_dispozitie_de_santier_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 30_Cerere_vizare_spre_neschimbare_dispozitie_de_santier_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 31_Cerere_certificat_de_nomenclatura_stradala_si_adresa_timp_estimativ_de_completare_20_minute :: actualizez
Declarații de avere și de interese ale Primarului și Viceprimarului
[docs_table category=”declaratii-de-avere-interese-ale-demnitarilor” title=”Declarații de avere și de interese ale Primarului și Viceprimarului” labels=”Data publicării,Numele și prenumele,funcția,Declarația de avere și de interese,Documente”]
Lista Certificatelor de urbanism eliberate
Citește mai multStrategia de dezvoltare a comunei
Strategia de Dezvoltare Locală a Comunei :: actualizez
Legislație Urbanism
LEGE Nr. 50 din 29 iulie 1991 LEGE nr. 193 din 28 octombrie 2019 :: actualizez
Persoana de contact Urbanism
Persoana de contact este d.nul GHENCIU Pompiliu :: actualizez
Documentele necesare pentru elaborare P.U.D.
Actul de identitate (Copie) al proprietarului(-ilor) mentionat(ți) în cartea funciară Extras carte funciară, actualizat la zi, eliberat cu maxim 30 de zile în urmă Planul de situație (1:500), eliberat de Primăria Totești Planul de încadrare în zonă (1:5000), eliberat de Primăria Totești Extras din planul cadastral de pe ortofotoplan, actualizat la zi, eliberat cu maxim 30 de zile în urmă :: actualizez
Documente necesare pentru elaborare P.U.Z.
Actul de identitate (Copie) al proprietarului(-ilor) mentionat(ți) în cartea funciară Extras carte funciară, actualizat la zi, eliberat cu maxim 30 de zile în urmă Planul de situație (1:500), eliberat de Primăria Totești Planul de încadrare în zonă (1:5000), eliberat de Primăria Totești Extras din planul cadastral de pe ortofotoplan, actualizat la zi, eliberat cu maxim 30 de zile în urmă :: actualizez
Documente necesare pentru Construire / desființare
Actul de identitate (Copie) al proprietarului/ilor mentionat/ți în cartea funciară Extras carte funciară – actualizat la zi, eliberat cu maxim 30 de zile în urmă Planul de situație (1:500) eliberat de Primăria Totești Planul de încadrare în zonă (1:5000) eliberat de Primăria Totești Extras din planul cadastral de pe ortofotoplan, actualizat la zi, eliberat cu maxim 30 de zile în urmă Alte documente Pentru schimbarea destinației fără lucrări constructive Conform Legii 50/1991, se vor atașa: plan releveu existent plan releveu propus :: actualizez
Formulare pentru Starea Civilă
Cerere pentru publicarea declarației de căsătorie Declarație notarială în cazul căsătoriilor mixte (cu străini) (pdf) :: actualizez
Formulare pentru obținerea Acordului Primarului
Cerere pentru obținerea/vizarea anuală a acordului primarului Cerere pentru ocuparea domeniului public în vederea dsfășurării activităților comerciale în zone publice Declarație pe propria răspundere Declarație suprafața utilizată :: actualizez lista
Cerere pentru deschidere procedură succesorală
Formularul de cerere pentru deschiderea procedurii succesorale editabil printabil NOTĂ: La prezenta cerere se anexează Certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local ITL 012 Cerere de eliberare certificat fiscal persoane juridice (editabil) (printabil) :: actualizez
Acte necesare pentru scoaterea din evidența fiscală a terenurilor și clădirilor
Declaraţie tip , (printabil) completată la secţiunile care revin contribuabilului; Act de instrăinare: (ex.contract de vanzare-cumpărare, certificat de moştenitor, sentinţă irevocabilă, act de adjudecare etc.) In cazul clădirilor demolate: Proces-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor de desfinţare (demolare) anregistrat la Serviciul Autorizări Construcţii la care se anexează şi Autorizaţia de desfiinţare); Buletin/Carte de identitate proprietar. :: Actualizez lista
Documente necesare pentru obținerea despăgubirilor pentru pagubele și/sau daunele produse de speciile de faună de interes cinegetic (HG3/2023)
Prin HOTĂRÂREA nr. 3 din 4 ianuarie 2023 a fost reglemetată modalitatea de acordare a despăgubirilor pentru pagubele și/sau daunele produse de speciile de faună de interes cinegetic cuprinse în anexele nr. 1 și 2 la Legea vânătorii și a protecției fondului cinegetic nr. 407/2006 și unele măsuri de punere în aplicare a acesteia. HOTĂRÂREA nr. 3 din 4 ianuarie 2023 Publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 18 din 6 ianuarie 2023 Anexa nr. 1 Cerere pentru constatarea și evaluarea pagubei, pentru stabilirea răspunderii civile și acordarea despăgubirii (Model) formularul editabil / formularul editabil Anexa nr. 2 FIȘA cu informații și date referitoare la rănirea/uciderea […]
Actele necesare pentru înregistrarea decesului
ACTELE NECESARE PENTRU ÎNREGISTRAREA DECESULUI Certificatul medical constatator al decesului Buletinul (cartea) de identitate – original + fotocopie a persoanei decedate Certificatul de naştere şi de căsătorie – original + fotocopie ale persoanei decedate Buletinul (cartea) de identitate – original + fotocopie a persoanei care declară decesul Termenul pentru declararea decesului: 3 zile când cauza decesului este naturală; 48 ore când decesul se datorează unei sinucideri, unui accident sau altor cauze violente. :: actualizez
Actele necesare pentru eliberarea duplicatelor
ACTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA DUPLICATELOR Pentru eliberarea duplicatelor în cazul actelor de stare civilă pierdute, distruse sau furate, cât şi pentru preschimbarea celor vechi în certificate de uz internaţional sunt necesare următoarele acte: Actul de identitate original şi copie xerox (în lipsa acestuia – Cartea de identitate provizorie eliberată de Serviciul de Evidenţa Persoanelor) Chitanta în valoare de 2 lei achitată la casieria institutiei Cerere – formular tip ♦ Duplicatele după certificatele de naştere se eliberează numai titularilor. ♦ Duplicatele după certificatele de naştere ale minorilor sub 14 ani sau a celor peste 14 ani, care nu au avut niciodată […]
Actele necesare minorului care a împlinit vârsta de 16 ani și dorește să se căsătorească
Atenţie! *Înregistrarea cererii/declaraţiei de căsătorie se va face numai după primirea Dispoziţiei de autorizare a căsătoriei /Sentinței judecătorești de la Instanţa de Tutelă (Judecătorie) de la domiciliul minorului. ** În situaţia în care minorul are doar reşedinţă (domiciliul flotant) pe raza comunei Sarmizegetusa, va prezenta autorizarea pentru încheierea căsătoriei eliberată de către Instanţa de Tutelă (Judecătoria) de la locul de domiciliu din buletin. *** Sunt considerate a fi motive temeinice pentru încheierea căsătoriei minorei: starea de graviditate a femeii sau naşterea unui copil de către aceasta. **** În cazul în care unul dintre părinţi refuză să încuviințeze căsătoria/nu este de […]
Actele necesare pentru înregistrarea căsătoriei mixte (cu străini)
În cazul căsătoriilor mixte este de preferat a vă deplasa personal la primărie pentru a solicita un fluturaş informativ în funcţie de ţara al cărui cetăţean este unul dintre soţi. DECLARAŢIA DE CĂSĂTORIE se face împreună personal de către viitorii soţi, în scris, în faţa ofiţerului de stare civilă, la sediul primăriei de domiciliu sau de reşedinţă al unuia dintre soţi. – Nu se admite ca actele să fie depuse de unul dintre soți ori de alte persoane. – VÂRSTA minimă la căsătorie este 18 ani, atât pentru femei cât şi pentru bărbaţi; Declarația de căsătorie se depune cu 10 […]
Înregistrarea căsătoriei
DECLARAŢIA DE CĂSĂTORIE se face împreună personal de către viitorii soţi, în scris, în faţa ofiţerului de stare civilă, la sediul primăriei de domiciliu sau de reședința a unuia dintre soți. * VÂRSTA minimă la căsătorie este 18 ani, atât pentru femei cât şi pentru bărbaţi. Declarația de căsătorie se depune cu 10 zile calendaristice înainte de încheierea căsătoriei. ATENȚIE! Căsătoria se oficiază FIX la expirarea termenului de 10 zile – calendaristice – în care se cuprinde atât ziua când a fost depusă declaraţia de căsătorie, cât şi ziua în care se oficiază căsătoria. Cei care doresc să se căsătorească […]
Eliberarea certificatelor de stare civilă
Certificatele de stare civilă se eliberază la cerere, persoanei îndreptăţite, personal, prin împuternicit cu procură specială. Certificatul de naştere se eliberază titularului actului sau persoanei împuternicite cu procură specială, pentru persoanele de peste 18 ani posesoare de acte de identitate. Actul de identitate trbuie să fie în termen de valabilitate. Pentru minorii care nu au acte de identitate, precum şi pentru cei puşi sub interdicţie, certificatul de naştere se eliberază părintelui sau reprezentantului legal. Certificatul de căsătorie se poate elibera unuia dintre soţi sau, la cerere, ambilor soţi. Certificatul de deces se eliberează membrilor familiei sau altor personae îndreptăţite. Eliberarea […]
Acte necesare în vederea înregistrării nasterii unui nou-născut
ATENŢIE ! părinţii care nu declară/ înregistrează, în termenele legale, naşterea copiilor, sunt pasibili de amendă. Înregistrarea naşterii copilului se face, de oricare dintre părinţi, pe baza declaraţiei verbale dată în faţa ofiţerului de stare civilă din localitatea în care s-a produs evenimentul şi a următoarelor documente: CERTIFICATUL MEDICAL CONSTATATOR AL NAŞTERII (întocmit pe formular – tip, care trebuie să poarte număr de înregistrare, dată certă, sigiliul unităţii sanitare, semnătura şi parafa medicului (se obţine pe loc de la Maternitate) CERTIFICATELE DE NAŞTERE ŞI ACTELE DE IDENTITATE ALE PĂRINŢILOR (buletinul / cartea de identitate / cartea provizorie de identitate privind […]
Persoana desemnată pentru Stare civilă
Pentru problemele de stare civilă vă adresați d.nei TĂȘALĂ Diana-Petronela :: actualizez
Actele necesare pentru obținerea Acordului primarului
Actul constitutiv al societăţii, statutul sau după caz, rezoluţia directorului Oficiului Registrului Comerţului, în copie; Certificatul de înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului şi anexele acestuia, în copie; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului, pentru declararea punctului de lucru, original; Dovada titlului asupra imobilului, în copie; Acorduri, avize autorizaţii, licenţe ale instituţiilor de specialitate, certificate ori alte documente prevăzute în legislaţia în vigoare ca necesare pentru desfăşurarea activităţii economice autorizate, în copie conformă cu originalul; Declaraţie privind încadrarea pe tipuri a unităţilor de alimentaţie publică, conform modelului prevăzut în anexa 2 la H.G.843/1999 privind încadrarea pe tipuri a unităţilor de […]
Lista documentelor care se eliberează la cerere
:: actualizez
Formulare pentru Taxe și impozite locale
ITL 001, Declarație impozit pe clădiri persoane fizice (editabil) (printabil) ITL 003 Declarație impozit pe teren persoane fizice (editabil) (printabil) ITL 004 Declarație impozit pe teren pentru persoane juridice (editabil (printabil) ITL 005 Declaraţie tip privind declararea mijloacelor de transport pentru persoane fizice și juridice (editabil) (printabil) ITL 006 :privind declararea mijloacelor de transport de peste 12 tone, pentru persoane fizice și juridice (editabil) (printabil) ITL 007 :privind declararea mijloacelor de transport pe apă, pentru persoane fizice și juridice (editabil) (printabil) ITL 008 Decizia de impunere pentru persoane fizice (editabil) (printabil) ITL 009 Decizia de impunere pentru persoane juridice (editabil) (printabil) ITL 010 Cerere de eliberare certificat […]
Documente necesare în vederea înmatricularii-radierii unui vehicul sau autovehicul
Persoane juridice – Declaratie de impunere – Factura Fiscala sau Contract de Vanzare Cumparare – Certificat de inregistrare la Registrul Comertului – Cartea de identitate a autovehicului Persoane fizice – Declaratie de impunere – Contract de vanzare-cumparare sau factura fiscala – Cartea de identitate a autovehicului – Copie de buletin de identitate sau cartea de identitate a Propietarului Radieri – Certificat de radiere Deva – Declaratie ca nu este pe domeniul public – Adeverinta casare :: actualizez
Eliberarea unui Certificat de atestare fiscală
CERERE TIP (editabil) printabil Alte documente in functie de situatie: extras Carte Funciara vanzare/donaţie, intabulare, ipotecă clădiri/terenuri: BI/CI in original si copie vanzare mijloace transport: BI/CI in original si copie, contract vanzare-cumpărare; dacă este cazul – carte identitate vehicul RAR; succesiune: BI/CI in original si copie, certificat de deces; dacă este cazul – testament, certificat de naştere, carte identitate RAR; vanzare prin mandatar: BI/CI in original si copie, procură specială autentificată la notar; program ”casa verde”, licitaţii, autorizaţii taxi, program ”rabla”, alte situatii: BI/CI in original si copie; dacă este cazul – carte identitate RAR ptr.copil minor: certificat de naştere copil,BI/CI in original si […]
Acte necesare pentru scoaterea din evidența fiscală a mijloacelor de transport
♦ ACTE NECESARE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢA FISCALĂ a mijloacelor de transport Declaraţie tip (editabil), (printabil) completată la secţiunile care revin contribuabilului; Act de instrăinare: (ex.contract de vanzare-cumpărare, certificat de moştenitor, sentinţă irevocabilă etc.); Document din care sa reiasă că mijlocul de transport a fost dezmembrat, in condiţiile Ordonantei Guvernului nr. 82/2000 privind autorizarea agenţilor economici care desfăşoară activităţi de dezmembrare a vehiculelor uzate; Adeverinţă eliberată de autorităţile competente care certifică inregistrarea furtului mijlocului de transport; Buletin/Carte de identitate proprietar. Notă: In cazul mijloacelor de transport care se instrăinează in afara Romaniei se va solicita şi certificat de radiere pentru exporteliberat de Serviciul […]
Actele necesare pentru declararea imobilelor și anexelor
♦ ACTELE NECESARE PENTRU DECLARAREA CLĂDIRILOR (CASELOR) Declaraţie tip (doc), (pdf), completată la secţiunile care revin contribuabilului; Act de dobandire (contract vanzare/cumpărare, certificat de moştenitor, act de donaţie, hotărare judecătorească irevocabilă, act de partaj etc.); Schiţa construcţiei (Suprafaţa desfăşurată a unei clădiri se determină prin insumarea suprafeţelor secţiunilor tuturor nivelurilor sale, inclusiv suprafeţele balcoanelor, ale logiilor şi ale celor situate la subsol. In calcul nu se cuprind suprafeţele podurilor, care nu sunt utilizate ca şi locuinţă, precum şi cele ale scărilor şi teraselor neacoperite); Buletin/Carte de identitate proprietari; ♦ ACTELE NECESARE PENTRU DECLARAREA CLĂDIRILOR NOU CONSTRUITE Declaraţie tip (doc), (pdf), […]
Acte necesare pentru declararea terenurilor
♦ ACTELE NECESARE PENTRU DECLARAREA TERENURILOR Declaraţie tip (editabil), (printabil), privind stabilirea impozitului pe teren datorat de persoane fizice vizată de către Serviciul Revendicări, Fond Funciar şi Registru Agricol, privind zona de incadrare şi/sau categoria de folosinţă a terenului Act de dobandire (contract de vanzare-cumpărare, certificat de moştenitor, act de donaţie, hotărare judecătorească irevocabilă, act de partaj, titlu de proprietate, ordin emis de Prefectură etc.); Buletin/Carte de identitate proprietari; DOSAR PLIC. ♦ ACTE NECESARE PENTRU DECLARAREA TERENURILOR PROPRIETATE PUBLICĂ SAU PRIVATĂ A STATULUI ORI A UNITATILOR ADMINISTRATIV TERITORIALE INCHIRIATE SAU CONCESIONATE CATRE PERSOANE FIZICE Declaraţie tip (editabil), (printabil), completată la secţiunile care revin contribuabilului; […]
Actele necesare pentru stabilirea taxei pentru folosirea mijloacelor de publicitate, afişaj şi reclamă
Declarație formular editabil formular printabil Codul Unic de Înregistrare persoană fizică autorizată Autorizație de construire (dacă este cazul) :: actualizez
Cote de impozitare în anul 2025
1. Cota de impozitare pentru cladirile aflate in proprietatea persoanelor fizice In ceea ce priveste impozitul pe cladiri datorat de contribuabilii persoane fizice, pentru anul 2024 s-au stabilit urmatoarele cote de impozitare: x,x % pentru cladirile rezidentiale si cladirile-anexa x,x %, pentru cladirile nerezidentiale Cota de impozitare pentru cladirile aflate in proprietatea persoanelor juridice Pentru cladirile aflate in proprietatea persoanelor juridice din comuna Ribița, s-au stabilit urmatoarele cote de impozitare: x.x% pentru cladirile rezidentiale x.x % pentru cladirile nerezidentiale Impozite 2025 pentru terenurile din comuna Ribița – persoane fizice si juridice 1. Pentru terenurile intravilane, categoria de folosinta terenuri cu […]
Persoana desemnată pentru relațiile cu publicul
Persoana desemnată pentru relațiile cu publicul și presa este: TĂȘALĂ Diana-Petronela :: actualizez
Ghidul pentru combaterea violenței domestice
Ieșirea dintr-o relație violentă nu este ușoară. Agresorul fie nu recunoaște cât de grav este comportamentul lui, fie promite că se va schimba dacă este iertat și sprijinit de familie. De cele mai multe, recurge la șantaj emoțional și învinovățește pe alții pentru situația în care a ajuns familia. Indiferent de ce strategie de control aplică abuzatorul, victima trebuie să știe că are dreptul la o viață demnă, că există instituții care o pot ajuta să rezolve criza. Există resurse disponibile pentru persoanele abuzate și bătute, inclusiv adăposturi, servicii de consiliere vocațională și grup de suport, consiliere juridică și socio-educațională. […]
Formulare pentru Asistența socială
Cerere pentru acordarea alocatiei complementare/ alocatie de sustinere pentru familia monoparentala Model de cerere pentru drepturi la asistență socială : ajutor social/ alocatie pentru sustinerea familiei/ ajutor pentru incalzire Model de cerere pentru modificarea de acordare a unor drepturi Cerere pentru acordarea unui ajutor de urgență CERERE ALOCATIE DE STAT MINORI MODEL Acordul de prelucrare a datelor BORDEROU privind solicitările de acordare a indemnizaţiei de creştere a copilului Model de cerere pentru majorarea indemnizației suplimentare Model de cerere de acordare a indemnizației de creștere a copilului Anexa 2 – Adeverinta indemnizație de creștere a copilului Model de cerere pentru drepturile postnatale […]
Actele necesare persoanelor cu handicap pentru solicitarea serviciilor sociale
PERSOANE CU HANDICAP Acte necesare pentru acordarea indemnizatiei persoanei cu handicap (Descarcă documentul aici) Acte necesare pentru angajarea asistentului personal al persoanei cu handicap (Descarcă documentul aici) Acte necesare privind acordarea rovignetei persoanelor adulte cu handicap (Descarcă documentul aici) Obligațiile persoanelor care beneficiază de indemnizația ”Persoană cu handicap grav” (Deschide documentul aici) :: actualizez
Actele necesare pentru solicitarea ajutorului social de susținere a familiei
SUSȚINEREA FAMILIEI se acordă familiilor care realizează venituri nete lunare pe membru de familie de până la 530 lei/lună Acte necesare pentru alocatia de sustinere a familiei: FORMULARE CERERE COMPLETATА CARTEA DE IDENTITATE A TITULARULUI SI AL CELORLALTI MEMBRII AI FAMILIEI (COPIE SI ORIGINAL) CERTIFICAT DE NASTERE AL COPIILOR (COPIE ȘI ORIGINAL) CERTIFICAT DE CASATORIE (COPIE SI ORIGINAL) CERTIFICAT DE DECES (COPIE SI ORIGINAL) HOTARARE JUDECATOREASCA PRIN CARE SOȚUL /SOȚIA ESTE ARESTAT HOTARARE ADOPTIE SAU INCREDINTARE A MINORULUI SAU PLASAMENT ADEVERINȚE DE SALARIU NET PT PERSOANELE INCADRATE IN MUNCA (din luna anterioara depunerii cererii) TALONUL DE PLATA AL AJUTORULUI DE […]
Acte necesare depunerii dreptului la Venitul Minim de Incluziune (VMI)
Solicitarea Venitului Minim a) Cerere și declarație pe propria răspundere pentru acordarea unor drepturi de asistență socială; Anexa 1 la HG. 599/2017 b) Acte doveditoare privind componenţa familiei: Acte doveditoare privind componenţa familiei pentru cetățenii români: – B.I.(buletin identitate) sau C.I. (carte de identitate) sau C.I.P (carte de identitate provizorie) Actele necesare privind componenta familiei pentru cetăţenii străini sau apatrizi: – C.I. carnet de identitate – L.S.T. – legitimație de şedere temporară – D.I. – document de identitate – Certificate de naştere ale copiilor – Certificat de căsătorie – Certificat deces – Hotărâre definitivă de încuviințare a adopției, de încredinţare sau […]
Actele necesare pentru servicii sociale privind CREȘTEREA COPIILOR
CREȘTEREA COPIILOR Actele necesare pentru acordarea indemnizației de naștere (Deschide documentul aici) Acte necesare delegare temporara a copiilor cu parinti plecati in strainatare (Descarcă documentul aici) Acte necesare acordării indemnizatiei crestere copil (Deschide documentul aici) HG 449/2018 pentru modificarea și completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului, nr. 111/2010, privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 52/2011 (Descarcă documentul aici) Ordinul nr.1099 din 23.06.2016, privind aprobarea Instrucţiunilor de aplicare a prevederilor art. III alin. (1) din Legea nr. 66/2016 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. […]
Informații utile privind acordarea Venitului Minim de Incluziune (VMI)
Începând cu 1 ianuarie 2024 va fi aplicată Legea nr.196/2016, privind venitul minim de incluziune, cu modificărille și completările ulterioare , lege care face parte din Programul Național de Redresare și Reziliență (PNNR), capitolul 13, „Reforme Speciale” . VMI reprezintă un beneficiu de asistență socială acordat familiilor şi persoanelor singure aflate în situație de dificultate, în scopul prevenirii și combaterii sărăciei şi riscului de excluziune socială. Odată cu intrarea în vigoare a VMI, acordarea beneficiilor Venitul Minim Garantat (VMG) și Alocația pentru susținerea familiei (ASF) se suspendă. Drept urmare, toți beneficiarii actuali de VMG și ASF trebuie să se înregistreze în sistem începând cu […]
Consilierul pentru asistență socială
Persoana desemnată pentru problemele privind Asistența socială este: PASCONI Andreea :: actualizez
Legislatie
Codul administrativ, aprobat prin OUG nr.57/2019 Legea 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică Legea 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public, cu modificările și completările ulterioare HG 123/2002 pentru Aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul Administrativ Legea 544/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările ulterioare Legea 53/2003, codul Muncii. :: actualizez
Buletin informativ
BULETIN INFORMATIV publicat în conformitate cu prevederile Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public Asigurarea accesului la informaţiile de interes public conform Legii 544/2001 se face din oficiu sau la cerere pe adresa de e-mail sau la adresa Primăriei comunei Totești Conform art. 5, alin. 2 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, autorităţile şi instiţutiile publice au obligaţia să publice şi să actualizeze anual un buletin informativ care va cuprinde urmtoarele informaţii de interes public: a) actele normative care reglementează organizarea şi […]
Declarațiile de avere și de interese ale membrilor Consiliului Local pentru anul 2024
XXXXXXXX Xxxxxxx declarația de avere / declarația de interese XXXXXXXX Xxxxxxx declarația de avere / declarația de interese XXXXXXXX Xxxxxxx declarația de avere / declarația de interese XXXXXXXX Xxxxxxx declarația de avere / declarația de interese XXXXXXXX Xxxxxxx declarația de avere / declarația de interese XXXXXXXX Xxxxxxx declarația de avere / declarația de interese XXXXXXXX Xxxxxxx declarația de avere / declarația de interese XXXXXXXX Xxxxxxx declarația de avere / declarația de interese XXXXXXXX Xxxxxxx declarația de avere / declarația de interese :: actualizez
Programul de audiențe al consilierilor locali
XXXXXXXXX Xxxxxxx în zilele …. de la orele….. XXXXXXXXX Xxxxxxx în zilele …. de la orele…. XXXXXXXXX Xxxxxxx în zilele …. de la orele…. XXXXXXXXX Xxxxxxx în zilele …. de la orele…. XXXXXXXXX Xxxxxxx în zilele …. de la orele…. XXXXXXXXX Xxxxxxx în zilele …. de la orele…. XXXXXXXXX Xxxxxxx în zilele …. de la orele…. XXXXXXXXX Xxxxxxx în zilele …. de la orele…. XXXXXXXXX Xxxxxxx în zilele …. de la orele…. :: actualizez
TICHET ELECTRONIC DE ENERGIE
Citește mai multPROCES VERBAL FINAL CONCURS
Citește mai multANUNT PUBLIC
,,COMUNA TOTEȘTI în calitate de titulară a planului ,,AMENAJAMENTUL FONDULUI FORESTIER PROPRIETATE PRIVATĂ APARȚINÂND COMUNEI TOTEȘTI” din UAT Râu de Mori, jud. Hunedoara aduce la cunoștință publicului că decizia etapei de încadrare, din procedura de reglementare conform H.G. nr. 1076/2004 și HG 236/2023 este cea de adoptare a planului fără aviz de mediu. Propunerile de reconsiderare ale deciziei se vor transmite în scris, în termen de 10 zile calendaristice, la sediul ANMAP Hunedoara,str. Aurel Vlaicu, nr.25.”
PROCES VERBAL FINAL CONCURS
Citește mai multPublicație de căsătorie a d.lui CĂLUGĂRU Valentin cu d.ra BĂRBULESCU Denisa
Citește mai multPublicație de căsătorie a d.lui MAIORANT Remus-Ovidiu cu d.ra MIHUȚONI Irina-Andreea
Citește mai multPROCES VERBAL SELECTIE DOASARE CONCURS REFERENT REGISTRU AGRICOL
Citește mai multPROCES VERBAL CONCURS ASISTENTA SOCIALA
Citește mai multANUNT CONCURS Referent, COMPARTIMENT AGRICOL, ADMINISTRAȚIE PUBLICĂ, ARHIVĂ, RELAȚII PUBLICE, SECRETARIAT
Citește mai multPublicație de căsătorie a dl. BARBURĂ Alexandru Daniel cu d.ra SĂLĂȘAN Andreea-Lorena
Citește mai multANUNT CONCURS Consilier, COMPARTIMENT ASISTENTA SOCIALA
Citește mai multPublicitatea declarației de căsătorie a d.lui CRĂCIUNESC Iosua-Beniamin cu d.ra STOICUȚA Elvira-Diana
Citește mai multPublicație de căsătorie a d.lui COȚOLAN Alexandru Corneluț cu d.ra POPA Bianca-Iuliana
Citește mai multDeclarația de căsătorie a d.lui JURJONI Raul-Iulian cu d.ra MARIȘ Sara
Citește mai multInformații despre acordarea VMI
Începând cu 1 ianuarie 2024 va fi aplicată Legea nr.196/2016, privind venitul minim de incluziune, cu modificărille și completările ulterioare , lege care face parte din Programul Național de Redresare și Reziliență (PNNR), capitolul 13, „Reforme Speciale” . VMI reprezintă un beneficiu de asistență socială acordat familiilor şi persoanelor singure aflate în situație de dificultate, în scopul prevenirii și combaterii sărăciei şi riscului de excluziune socială. Odată cu intrarea în vigoare a VMI, acordarea beneficiilor Venitul Minim Garantat (VMG) și Alocația pentru susținerea familiei (ASF) se suspendă. Drept urmare, toți beneficiarii actuali de VMG și ASF trebuie să se înregistreze în sistem începând cu […]
PUBLICATIE SECTII DE VOTARE ALEGERI
Citește mai multProgramul Operațional Ajutorarea Persoanelor Dezavantajate – POAD 2025
Proiect – ACORDAREA DE TRUSOURI PENTRU NOU-NĂSCUȚI” – 156834 Proiect – ACORDAREA DE PACHETE CU PRODUSE DE IGIENĂ ÎN CADRUL POAD 2018-2020 – 125284 Proiect – ACORDAREA DE PACHETE CU AJUTOARE ALIMENTARE ÎN CADRUL POAD 2018–2021 – 125099
REULTAT FINAL CONCURS REFERENT
Citește mai multPROCES VERBAL CONCURS MUNCITOR
Citește mai multPROCES VERBAL CONCURS REFERENT
Citește mai multPROCES VERBAL ADMITERE DOSARE CONCURS MUNCITOR NECALIFICAT
Citește mai multAdresa noastra
Comuna Totești, sat Totești, cod postal 337490, strada Principală, nr. 53, județul Hunedoara e-mail: primaria.totesti@yahoo.com / primaria.totesti@totesti.ro tel: 0254 775640 / 0254 775641 :: actualizez
Publicație de căsătorie a d.lui BERNAT Filip-Cristian cu d.ra BORZEA Ana-Maria
Citește mai multANUNT CONCURS REFERENT
ROMÂNIA JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA TOTEȘTI Comuna Totesti , sat Totesti , str. Principala , nr. 53 , jud. Hunedoara Telefon 0254-775640 ; Fax 0254-775641 ; cod fiscal 4633307 ;cod postal 337490 www.totesti.ro ; e-mail : primaria.totesti@yahoo.com Nr. 335/19.02.2025 ANUNŢ Primăria Comunei Totesti organizează in perioada […]
Anunt concurs muncitor necalificat
A N U N Ț Primăria comunei Totești , cu sediul în comuna Totești, nr. 53, jud.Hunedoara , tel/fax : 0254775640 / 0254775641, e-mail: primaria.totesti@yahoo.com organizează potrivit art.VII alin.(2) lit.a) din OUG nr.115/2023 ,concurs de recrutare în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată post vacant, personal contractual […]
PROCES VERBAL FINAL CONCURS SOFER
Citește mai multTest
Acesta este un simplu test, nu oferă informați utile
PROCES VERBAL SELECTIE DOSAR CONCURS SOFER TREAPTA 2
Citește mai multHCL nr.6/2025 privind aprobarea solicitării prelungirii valabilității scrisorii de garantare nr.390/09.08.2017 de la FNGCIMM SA IFN în vederea garantării obligațiilor de plată a avansului din fondurile nerambursabile pentru implementarea proiectului ”Reabilitare cămin cultural în comuna Totești, județul Hunedoara”
Citește mai multHCL nr.5/2025 privind aprobarea contractării unui împrumut în valoare de 400.000 lei, în conformitate cu prevederile art.1 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 133/2024 pentru asigurarea unor împrumuturi din Trezoreria Statului
Citește mai multHCL nr.4/2025 privind aprobarea utilizării sumei de 22.656,64 lei, reprezentând excedent al Bugetului de venituri și cheltuieli pentru activitățile finanțate integral sau parțial din venituri proprii, la sfârșitul anului 2024
Citește mai multHCL nr.3/2025 privind aprobarea utilizării sumei de 179.420,52 lei, reprezentând excedent al Bugetului local la sfârșitul anului 2024
Citește mai multHCL nr.2/2025 privind aprobarea acoperirii definitive din excedentul Bugetului de venituri și cheltuieli pentru activitățile finanțate integral sau parțial din venituri proprii a deficitului Secțiunii de funcționare al comunei Totești, pe anul 2024
hcl2_2025
Proiect de Hotărâre nr.1/2025 privind aprobarea acoperirii definitive din excedentul Bugetului local a deficitului secțiunii Dezvoltare al comunei Totești, pe anul 2024
Citește mai multHotărâre nr.1/2025 privind aprobarea acoperirii definitive din excedentul Bugetului local a deficitului secțiunii Dezvoltare al comunei Totești, pe anul 2024
Citește mai multPHCL nr.6/2025 privind aprobarea solicitării prelungirii valabilității scrisorii de garantare nr.390/09.08.2017 de la FNGCIMM SA IFN în vederea garantării obligațiilor de plată a avansului din fondurile nerambursabile pentru implementarea proiectului ”Reabilitare cămin cultural în comuna Totești, județul Hunedoar
Citește mai multPHCL nr.5/2025 privind aprobarea contractării unui împrumut în valoare de 400.000 lei, în conformitate cu prevederile art.1 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 133/2024 pentru asigurarea unor împrumuturi din Trezoreria Statului
Citește mai multPHCL nr.4/2025 privind aprobarea utilizării sumei de 22.656,64 lei, reprezentând excedent al Bugetului de venituri și cheltuieli pentru activitățile finanțate integral sau parțial din venituri proprii, la sfârșitul anului 2024
Citește mai multPHCL nr.3/2025 privind aprobarea utilizării sumei de 179.420,52 lei, reprezentând excedent al Bugetului local la sfârșitul anului 2024
Citește mai multPHCL nr.2/2025 privind aprobarea acoperirii definitive din excedentul Bugetului de venituri și cheltuieli pentru activitățile finanțate integral sau parțial din venituri proprii a deficitului Secțiunii de funcționare al comunei Totești, pe anul 2024
Citește mai multANUNT CONCURS SOFER TREAPTA 2
A N U N T Primaria Comunei Totesti , scoate la concurs in data de 23.01.2025 , ora 09,00 , la sediul Primariei Comunei Totesti str.Principala nr.53 , urmatorul post vacant , personal contractual de executie,in cadrul Compartimentului Fonduri Europene din Aparatul de specialitate a primarului Comunei Totesti: Post Sofer Treapta II cu respectarea prevederilor -Conditii generale, prevazute de art. 3 din Regulamentul cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din […]
Centru de Colectare Deșeuri prin Aport Voluntar
Pe raza comunei Totești se desfășoară lucrări de construire Centru de Colectare Deșeuri prin Aport Voluntar, având ca scop creșterea ratelor de reciclare și reducerea impactului asupra mediului. Centru de colectare prin aport voluntar (CAV) va fi dotat cu infrastructură diversificată, adaptată tipurilor variate de deșeuri colectate, după cum urmează: Container de tip baracă pentru administrație și supraveghere; Container frigorific destinat depozitării cadavrelor de animale mici de companie. Container pentru deșeuri periculoase ; Containere cu presă pentru deșeuri din hârtie, carton, plastic și textile. Containere walk-in, închise și acoperite pentru deșeuri electrice și electronice mici, aparate electrice de uz casnic […]
PUBLICATIE CASATORIE
Citește mai multLucrări efectuate la Centru de colectare deșeuri prin aport voluntar(CAV)
Referitor la obiectivul de investiții “Construire centru de colectare deșeuri prin aport voluntar în comuna Totești, județul Hunedoara” (CAV) au fost executate lucrări după cum urmează: Lucrări de decapare a stratului vegetal; Lucrări de săpătura; Așternere strat geotextile; Umplutură din balast; Realizare fundații izolate sub stâlpi, fundații executate din beton armat, turnate pe un strat de beton de egalizare; Au fost realizate căminele de colectare a apelor pluviale; A fost realizată rețeaua de colectare a apelor pluviale; A fost realizat branșamentul de apa.
PUBLICATIE DELIMITARE SECTII DE VOTARE ALEGERI SENAT SI CAMERA DEPUTATILOR
Citește mai multANUNT PUBLIC
Citește mai multRezultate finalizare proiect „Achiziționare echipamente pentru dotarea școlilor de pe raza comunei Totești”
Citește mai multPUBLICATIE DELIMITARE SECTII DE VOTARE ALEGERI PREZIDENTIALE
Citește mai multDispoziția nr.192/2024 Privind stabilirea locurilor speciale pentru afișaj electoral în comuna Totești ce vor fi utilizate în campania electorală la alegerile pentru Președintele Românie in anul 2024
Citește mai multDispoziția nr.191/2024 Privind stabilirea locurilor speciale pentru afișaj electoral în comuna Totești ce vor fi utilizate în campania electorală la alegerile pentru Senat și Camera deputaților din anul 2024
Citește mai multInformare despre organizare dezbatere
Citește mai multInformarea prealabilă, din oficiu, asupra proiectelor de acte administrative, cu caracter normativ
Citește mai multPublicație de căsătorie a d.lui GÂSCĂ Doinel cu d.ra DRÎGĂ Zinuca
Citește mai multAnunt colectiv pentru comunicarea prin publicitate/Proces verbal de afisare
Citește mai multLista membrilor Consiliului Local, legislatura 2024-2028
GHERASIMOAE VASILE GIURGIU MARIA-SANDA HALACU TITUS SIMION MIHAIESC NELU DANUT MURG DANIEL EUGEN PRIALA MIHAI STAN DOREL STEFONI ALEXANDRU TIMIS IOSIF TURC PETRISOR VIRVESC NICODIN-NUTU :: actualizez lista
PROCES VERBAL FINAL CONCURS
Citește mai multPROCES VERBAL SELECTIE DOSAR CONCURS
Citește mai multComunicat demarare lucrari proiect „Construire centru de colectare deseuri prin aport voluntar in comuna Totesti, jud. Hunedoara”
Citește mai multAnunt concurs personal contractual de execuție – asistent medical scolar
A N U N Ț Primăria comunei Totești , cu sediul în comuna Totești, nr.53 ,jud.Hunedoara , tel/fax : 0254775640 / 0254775641, e-mail: primaria.totesti@yahoo.com organizează potrivit art.VII alin.(2) lit.a) din OUG nr.115/2023 ,concurs de recrutare în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată post vacant , personal contractual de execuție – asistent medical scolar, în cadrul Compartimentului asistenta sociala, din Aparatul de specialitate a primarului Comunei Totesti. Concursul de recrutare pentru ocuparea postului vacant : – personal contractual de execuție – asistent medical scolar, în cadrul Compartimentului asistenta sociala din Aparatul de specialitate a primarului […]
Proces verbal final concurs
Citește mai multProces Verbal proba scrisa concurs
Citește mai multPublicație de căsătorie a d.lui VLAICU Paul-Adrian cu d.ra NEICONI Simina-Ana-Maria
Citește mai multProces verbal final concurs Consilier Compartiment Asistenta Sociala
Citește mai multProces verbal cu ocazia afisarii rezultatelor probei scrise a functiei publice de Consilier
Citește mai multProces verbal la selecția dosarelor pentru ocuparea postului vacant de Inspector, clasa I, grad Asistent, la Compartimentul Agricol, Administrație Publică, Arhivă, Relații Publice, Secretariat
Citește mai multProces verbal selectia dosarelor Consilier Compartiment Asistenta Sociala
Citește mai multPublicație de căsătorie a d.lui ONICA Mihăiță-Paul cu d.ra CHIRILĂ Oana-Lavinia
Citește mai multPublicație de căsătorie a d.lui MUNTEAN Scumpea-Emilian cu d.ra MOVILEANU Bobica-Andreea
Citește mai multANUNT – Consultare elaborare PUZ “ Zona de turism si functiuni complementare – Castel Paclisa „
ANUNT PUBLIC CONSULTARE ASUPRA PROPUNERILOR ELABORARE PUZ “ ZONA DE TURISM SI FUNCTIUNI COMPLEMENTARE (AGREMENT, SPORT SI ALIMENTATIE PUBLICA) Avand in vedere Ordinul nr.2701/30.12.2010 al Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului pentru aprobarea Metodologiei de informare si consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului si de urbanism, a Regulamentului local referitor la implicarea publicului in elaborarea sau revizuirea planurilor de urbanism sau de amenajare a teritoriului, aprobat prin HCL nr. 25/2011, se face cunoscuta publicului . Initiator: Felea Teodor Dan Elaborator: S.C.G&T CREATOR SRL PUBLICUL ESTE INVITAT SA TRANSMITA OBSERVATII asupra documentelor disponibile […]
ANUNȚ Concurs pentru ocuparea funcției publice de executie, inspector asistent, din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Totești
PRIMĂRIA COMUNEI TOTEȘTI , JUD. HUNEDOARA , ROMÂNIA Comuna Totești , sat Totești , str. Principală , nr. 53 , jud. Hunedoara Telefon 0254-775640 ; Fax 0254-775641 ; cod fiscal 4633307 ;cod poștal 337490 www.totesti.ro ; e-mail : primaria.totesti@yahoo.com Nr.1266 /01.07.2024 A N U N Ț Primăria comunei Totești, cu sediul în comuna Totești, nr.53, jud.Hunedoara, tel/fax : 0254775640 / 0254775641, e-mail: primaria.totesti@yahoo.com organizează potrivit art.VII alin.(2) lit.a) din OUG nr.115/2023 și art.VII alin.(7) art.XI, art.XII din OUG nr.121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din […]
ANUNȚ Concurs pentru ocuparea funcției publice de executie, consilier asistent, la Compartiment Asistenta Sociala din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Toteșt
PRIMĂRIA COMUNEI TOTEȘTI , JUD. HUNEDOARA , ROMÂNIA Comuna Totești , sat Totești , str. Principală , nr. 53 , jud. Hunedoara Telefon 0254-775640 ; Fax 0254-775641 ; cod fiscal 4633307 ;cod poștal 337490 www.totesti.ro ; e-mail : primaria.totesti@yahoo.com Nr. 1252/28.06.2024 A N U N Ț Primăria comunei Totești, cu sediul în comuna Totești, nr.53, jud.Hunedoara, tel/fax : 0254775640 / 0254775641, e-mail: primaria.totesti@yahoo.com organizează potrivit art.VII alin.(2) lit.a) din OUG nr.115/2023 și art.VII alin.(7) art.XI, art.XII din OUG nr.121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din […]