BIROUL ONLINE

Toate documentele de interes public

Acest spațiu este destinat tuturor documentelor de interes public emise de Consiliul Local și Primăria Comunei Totești.

ARHIVE

Vezi aici toate documentele de interes public emise

Transformarea textelor în audio cu browser-ul Chrome

Chrome poate acum să citească pagini web cu voce tare. Cuvintele din pagină sunt evidențiate pentru a te ajuta să le urmărești. Citirea cu voce tare este ideală pentru conținut cum ar fi subiectele de știri, articolele sau chiar PDF-urile. Pentru a folosi citirea cu voce tare, dă clic dreapta pe o pagină și selectează Deschide în modul de lectură. Astfel, se deschide panoul lateral, care are comenzi pe care le poți folosi pentru citirea cu voce tare. Dă clic pe butonul Redă . Poți să ajustezi vocea  , viteza  și stilul evidențierii  din bara de instrumente de lângă butonul Redă. :: actualizez

Citește mai mult

ANUNȚ: se preiau cererile de acordare a ajutorului pentru încălzirea locuinţei si de supliment pentru energie electrica

PRIMARIA COMUNEI TOTESTI ANUNT Incepand cu data de 21.10.2025 se preiau cererile de acordare a ajutorului pentru încălzirea locuinţei si de supliment pentru energie electrica , conform prevederilorLegii 226/2021 privind stabilirea masurilor de protective sociala si a HG nr.1073/2021 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.226/2021 privind măsurile de protecţie sociala în perioada sezonului rece noiembrie 2025-martie 2026. Cererile se depun la sediul primariei de luni pana vineri intre orele 10-14 ; Cererile vor fi insotite de urmatoarele : DOCUMENTE NECESARE PENTRU ACORDAREA AJUTORULUI DE INCALZIRE A LOCUINTEI – Acte privind componenta familiei :  copie dupa actele […]

Citește mai mult

Declarațiile de avere și de interese ale funcționarlor publici pentru anul 2025

Declarații pentru anul 2024 ANDRASONI D.V. RUXANDRA DENISA – Inspector  declarația de avere / declarația de interese GHENCIU C. POMPILIU-DORU – Arhitect sef   declarația de avere / declarația de interese GHERASIMOAE I. LACRIMA ILEANA – Inspector  declarația de avere / declarația de interese SĂLĂȘAN A. BĂIUȚ – Politist local declarația de avere / declarația de interese BARBONI P. CIPRIAN-ADRIAN – Consilier asistent APIA declarația de avere / declarația de interese PASCONI I. ANDREEA MARIA – Inspector  declarația de avere / declarația de interese STERIAN I. OLIVIA – inspector  declarația de avere / declarația de interese VLAICONI C. ANA-MARIA – inspector  declarația de […]

Citește mai mult

Declarațiile de avere și de interese ale membrilor Consiliului Local pentru anul 2024

Declarații pentru anul 2024   GHERASIMOAE V. VASILE – Viceprimar declarația de avere / declarația de interese GIURGIU C. MARIA SANDA – consilier local declarația de avere / declarația de interese HALACU I. TITUS SIMION – consilier local declarația de avere / declarația de interese MIHĂIESC I. NELU DANU – consilier local declarația de avere / declarația de interese MURG I. DANIEL EUGEN – consilier local declarația de avere / declarația de interese PRIALĂ V. MIHAI – consilier local declarația de avere / declarația de interese STAN N. DOREL – consilier local declarația de avere / declarația de interese STEFONI C. […]

Citește mai mult

Legislație privind vânzarea terenurilor în extravilan

Legea nr. 175/2020 a înăsprit sancțiunea aplicabilă înstrăinărilor terenurilor agricole situate în extravilan fără respectarea procedurii de preempțiune sau fără obținerea avizelor necesare: nulitatea absolută a contractelor de vânzare încheiate cu nerespectarea legii, respectiv amendă contravențională al cărei cuantum majorat poate varia între 100.000 și 200.000 lei. Dreptul la preempțiune Au drept de preempțiune (preemptorii de rang I): coproprietarii, rudele de gradul I, soții, rudele și afinii până la gradul al treilea inclusiv. Exercitarea dreptului la preempțiune În vederea exercitării dreptului de preempțiune pentru cumpărarea terenurilor agricole situate în extravilan, preemptorii de rang I – coproprietari, rudele de gradul I, […]

Citește mai mult

Formularele utilzate la Registrul Agricol

♦ Formularul de solicitare adeverinta ♦  Cerere pentru afisarea ofertei de vanzare teren extravilan ♦  Formularul de prezentare a ofertei de vânzare teren  ♦  Cerere pentru eliberarea atestatului de producator ♦  Cerere pentru eliberarea carnetului de comercializare a produselor din sectorul agricol ♦  Declarație privind înregistrarea modificarea datelor în Registrul Agricol (persoane fizice și juridice) :: actualizez lista

Citește mai mult

Acte necesare pentru vânzare teren extravilan

♦  Cerere (Primarie) ♦  Oferta de Vanzare (Primarie) ♦  Copie B.I/C.I ♦  Acte doveditoare obtinere teren (contract de vanzare,mostenire, etc) ♦  Extras de Carte Funciara (Oficiul de Cadastru Hațeg) ♦  Extras de Plan Cadastral si Plan de Ansamblu (Oficiul de Cadastru Hațeg) ♦  Certificat Fiscal (Primarie) :: actualizez

Citește mai mult

test tabele

[tabel_documente_acf_pe_ani_filtrat_complet category=”proiecte-de-hotarare-ale-consiliului-local”]             PDP variante [proiecte_dispozitii_primar_complet] 2) PDP toată lista [proiecte_dispozitii_primar_toate] 3) DP toată lista [dispozitii_primar] 4) PHCL variante [proiecte_hcl_complet] 5) PHCL toată lista [proiecte_hcl_toate] 6)HCL toată lista [hcl]

Citește mai mult

Registrul pentru consemnarea propunerilor

Formularul de propuneri și opinii Tabelul opiniilor și propunerilor formulate Prin accesarea Formularului de propuneri și sesizări contribuiți la îmbunătățirea deciziilor și la elaborarea actelor normative. Accesați Formularul de aici, completați rubricile și formulați cât mai clar opinia dumneavoastră. Datele personale și alte informații adiționale prevăzute în formular sunt necesare pentru prelucrarea opiniilor dumneavoastră și eventual să putem obține unele clarificări ulterioare. Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor autorității deliberative și dispozițiile executive

Citește mai mult

Târgul de toamnă și expoziția de animale de la Totești

În zilele de 4 și 5 octombrie, la Totești, va avea loc Târgul de toamnă și o expoziție de ovine și cabaline. Crescătorii de animale care doresc să se înscrie sunt așteptați să se înscrie pe lista aflată la secretariatul Primăriei Comunei Totești sau pe email, la adresa primaria.totesti@yahoo.com până în data de 3 octombrie, ora 13:00. Accesul animalelor la expoziție se va face pe bază de tabel în care sunt înscrise numele proprietarului, codul de exploatație și adresa acesteia, precum și numărul de animale și mijlocul de identificare al acestora, respectiv crotalia auriculară sau microcip, dar și pe baza […]

Citește mai mult

Test tabel opinii

PĂREA DUMNEAVOASTRĂ CONTEAZĂ! Prin completarea tabelului de mai jos puteți aduce la cunoștința autorităților locale opinia dumneavoastră și sugestiile în legătură cu conținutul actelor normative. Completați cu atenție rubricile și formulați cât mai clar opinia dumneavoastră. Datele personale și alte informații adiționale prevăzute în formular sunt necesare pentru prelucrarea opiniilor dumneavoastră și eventual să putem obține unele clarirficări ulterioare. În tabelul de sub formular sunt menționate opiniile exprimate și opțional numele autorului dacă dorește să fie menționat. Tabelul opiniilor și propunerilor exprimate

Citește mai mult

Mecanismul de raportare a încălcărilor legii

Pentru orice încălcare a legii pe care doriți să o sesizați aveți la dispoziție următoarele mijloace: Vă puteți adresa direct conducerii Primăriei Totești sau departamentelor de resort conform programului lucru cu publicul și al programului de audiențe Puteți expedia o sesizare scrisă prin poștă sau e-mail la următoarea adresă: Puteți expedia mesajul dumneavoastră prin Formularul de sesizare pentru încălcarea legii Accesează formularul de aici :: actualizez

Citește mai mult

Formulare urbanism

1_cerere_emitere_certificat_de_urbanism_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 1_cerere_emitere_certificat_de_urbanism_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 2_cerere_emitere_autorizatie_construire-desfiintare_-_timp_estimativ_de_completare_35_minute 2_cerere_emitere_autorizatie_construire-desfiintare_-_timp_estimativ_de_completare_35_minute 3_cerere_prelungire_valabilitate_certificat_de_urbanism_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 3_cerere_prelungire_valabilitate_certificat_de_urbanism_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 4_cerere_prelungire_valabilitate_autorizatie_de_construire_desfiintare_timp_estimativ_de_completare_10_minute 4_cerere_prelungire_valabilitate_autorizatie_de_construire_desfiintare_timp_estimativ_de_completare_10_minute 5_comunicare_incepere_executie_lucrari_timp_estimativ_de_completare_10_minute 5_comunicare_incepere_executie_lucrari_timp_estimativ_de_completare_10_minute 6_comunicare_incepere_executie_lucrari_IJC_timp_estimativ_de_completare_10_minute 6_comunicare_incepere_executie_lucrari_IJC_timp_estimativ_de_completare_10_minute 7_comunicare_incheiere_executie_lucrari_PMH_timp_estimativ_de_completare_10_minute 7_comunicare_incheiere_executie_lucrari_PMH_timp_estimativ_de_completare_10_minute 8_comunicare_incheiere_executie_lucrari_IJC_timp_estimativ_de_completare_10_minute 8_comunicare_incheiere_executie_lucrari_IJC_timp_estimativ_de_completare_10_minute 9_Model_pentru_panou_de_identificare_a_investitiei_timp_estimativ_de_completare_10_minute 9_Model_pentru_panou_de_identificare_a_investitiei_timp_estimativ_de_completare_10_minute 10_declaratie_valoare_reala_lucrari_executate_in_baza_AC_-_10_minute 10_declaratie_valoare_reala_lucrari_executate_in_baza_AC_-_10_minute 11_proces_verbal_receptie_lucrari_-_HG_nr._343_-_-_timp_estimativ_de_completare_30_minute 11_proces_verbal_receptie_lucrari_-_HG_nr._343_-_-_timp_estimativ_de_completare_30_minute 12_cerere_-_certificat_de_atestare_a_edificarii_constructiei_fr_autorizaie_de_construire_- _timp_estimativ_de_completare_15_minute 12_cerere_-_certificat_de_atestare_a_edificarii_constructiei_fr_autorizaie_de_construire_-_timp_estimativ_de_completare_15_minute 13_cerere_-_certificat_de_atestare_a_edificarii_constructiei_cu_autorizaie_de_construire_-_timp_estimativ_de_completare_15_minute 13_cerere_-_certificat_de_atestare_a_edificarii_constructiei_cu_autorizaie_de_construire_-_timp_estimativ_de_completare_15_minute 14_Cerere_certificat_de_atesare_teren_intravilan_-_extravilan_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 14_Cerere_certificat_de_atesare_teren_intravilan_-_extravilan_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 15_cerere_certificat_de_atestare_radiere_constructie_-_timp_estimativ_de_completare_15_minute 15_cerere_certificat_de_atestare_radiere_constructie_-_timp_estimativ_de_completare_15_minute 16_Cerere_certificat_de_atestare_schimbare_categorie_de_folosinta_teren_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 16_Cerere_certificat_de_atestare_schimbare_categorie_de_folosinta_teren_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 17_Cerere_certificat_de_atestare_schimbare_destinatie_constructie_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 17_Cerere_certificat_de_atestare_schimbare_destinatie_constructie_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 18_Cerere_certificat_de_atestare_furnizor_energie_electrica_Proprietar_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 18_Cerere_certificat_de_atestare_furnizor_energie_electrica_Proprietar_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 19_Cerere_certificat_de_atestare_-_furnizor_energie_electrica_contract_inchiriere_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 19_Cerere_certificat_de_atestare_-_furnizor_energie_electrica_contract_inchiriere_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 20_Cerere_certificat_de_atestare_furnizor_gaze_naturale_Proprietar_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 20_Cerere_certificat_de_atestare_furnizor_gaze_naturale_Proprietar_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute  21_Cerere_certificat_de_atestare_furnizor_gaze_naturale_contract_de_inchiriere_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 21_Cerere_certificat_de_atestare_furnizor_gaze_naturale_contract_de_inchiriere_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 22_Cerere_demarare_procedura_de_consultare_populatie_cu_privire_la_intentia_elaborarii_documentatiei_PUD_PUZ_-_timp_estimativ_de_completare_5_minute 22_Cerere_demarare_procedura_de_consultare_populatie_cu_privire_la_intentia_elaborarii_documentatiei_PUD_PUZ_-_timp_estimativ_de_completare_5_minute 23_Cerere_demarare_procedura_de_consultare_populatie_cu_privire_la_elaborarea_documentatiei_PUD_PUZ_-_timp_estimativ_de_completare_5_minute 23_Cerere_demarare_procedura_de_consultare_populatie_cu_privire_la_elaborarea_documentatiei_PUD_PUZ_-_timp_estimativ_de_completare_5_minute 24_Cerere_aprobare_documentaie_tehnic_PUD_-_PUZ_in_Consiliul_local_timp_estimativ_de_completare_-_5_minute 24_Cerere_aprobare_documentaie_tehnic_PUD_-_PUZ_in_Consiliul_local_timp_estimativ_de_completare_-_5_minute 25_Formular_emitere_aviz_de_oportunitate_-_timp_estimativ_de_completare_5_minute 25_Formular_emitere_aviz_de_oportunitate_-_timp_estimativ_de_completare_5_minute 26_Cerere_Legea_15_-_2003_privind_atribuirea_in_folosinta_gratuita_a_unui_teren_pt_construirea_unei_locuinte_proprietate_personala_-_timp_estimativ_de_completare_5_minute 26_Cerere_Legea_15_-_2003_privind_atribuirea_in_folosinta_gratuita_a_unui_teren_pt_construirea_unei_locuinte_proprietate_personala_-_timp_estimativ_de_completare_5_minute 27_Cerere_emitere_aviz_amplasare_mijloace_de_publicitate_temporar_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 27_Cerere_emitere_aviz_amplasare_mijloace_de_publicitate_temporar_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 28_Cerere_pentru_efectuarea_receptiei_la_terminarea_tuturor_lucrarilor_de_constructiidesfiintare_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 28_Cerere_pentru_efectuarea_receptiei_la_terminarea_tuturor_lucrarilor_de_constructiidesfiintare_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 29_Notificare_prealabila_autorizare_executare_lucrari_de_constructii_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 29_Notificare_prealabila_autorizare_executare_lucrari_de_constructii_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 30_Cerere_vizare_spre_neschimbare_dispozitie_de_santier_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 30_Cerere_vizare_spre_neschimbare_dispozitie_de_santier_-_timp_estimativ_de_completare_10_minute 31_Cerere_certificat_de_nomenclatura_stradala_si_adresa_timp_estimativ_de_completare_20_minute :: actualizez

Citește mai mult

Documentele necesare pentru elaborare P.U.D.

Actul de identitate (Copie) al proprietarului(-ilor) mentionat(ți) în cartea funciară Extras carte funciară, actualizat la zi, eliberat cu maxim 30 de zile în urmă Planul de situație (1:500), eliberat de Primăria Totești Planul de încadrare în zonă (1:5000), eliberat de Primăria Totești Extras din planul cadastral de pe ortofotoplan, actualizat la zi, eliberat cu maxim 30 de zile în urmă :: actualizez

Citește mai mult

Documente necesare pentru elaborare P.U.Z.

Actul de identitate (Copie) al proprietarului(-ilor) mentionat(ți) în cartea funciară Extras carte funciară, actualizat la zi, eliberat cu maxim 30 de zile în urmă Planul de situație (1:500), eliberat de Primăria Totești Planul de încadrare în zonă (1:5000), eliberat de Primăria Totești Extras din planul cadastral de pe ortofotoplan, actualizat la zi, eliberat cu maxim 30 de zile în urmă :: actualizez

Citește mai mult

Documente necesare pentru Construire / desființare

Actul de identitate (Copie) al proprietarului/ilor mentionat/ți în cartea funciară Extras carte funciară – actualizat la zi, eliberat cu maxim 30 de zile în urmă Planul de situație (1:500) eliberat de Primăria Totești Planul de încadrare în zonă (1:5000) eliberat de Primăria Totești Extras din planul cadastral de pe ortofotoplan, actualizat la zi, eliberat cu maxim 30 de zile în urmă Alte documente Pentru schimbarea destinației fără lucrări constructive Conform Legii 50/1991, se vor atașa: plan releveu existent plan releveu propus :: actualizez

Citește mai mult

Formulare pentru obținerea Acordului Primarului

Cerere pentru obținerea/vizarea anuală a acordului primarului Cerere pentru ocuparea domeniului public în vederea dsfășurării activităților comerciale în zone publice Declarație pe propria răspundere   Declarație suprafața utilizată  :: actualizez lista

Citește mai mult

Cerere pentru deschidere procedură succesorală

Formularul de cerere pentru deschiderea procedurii succesorale editabil   printabil NOTĂ: La prezenta cerere se anexează Certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri ale bugetului local ITL 012 Cerere de eliberare certificat fiscal persoane juridice (editabil) (printabil) :: actualizez

Citește mai mult

Acte necesare pentru scoaterea din evidența fiscală a terenurilor și clădirilor

Declaraţie tip , (printabil) completată la secţiunile care revin contribuabilului;  Act de instrăinare: (ex.contract de vanzare-cumpărare, certificat de moştenitor, sentinţă irevocabilă, act de adjudecare etc.) In cazul clădirilor demolate: Proces-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor de desfinţare (demolare) anregistrat la Serviciul Autorizări Construcţii la care se anexează şi Autorizaţia de desfiinţare); Buletin/Carte de identitate proprietar. :: Actualizez lista

Citește mai mult

Documente necesare pentru obținerea despăgubirilor pentru pagubele și/sau daunele produse de speciile de faună de interes cinegetic (HG3/2023)

Prin HOTĂRÂREA nr. 3 din 4 ianuarie 2023 a fost reglemetată modalitatea de acordare a despăgubirilor pentru pagubele și/sau daunele produse de speciile de faună de interes cinegetic cuprinse în anexele nr. 1 și 2 la Legea vânătorii și a protecției fondului cinegetic nr. 407/2006 și unele măsuri de punere în aplicare a acesteia. HOTĂRÂREA nr. 3 din 4 ianuarie 2023 Publicat în  MONITORUL OFICIAL nr. 18 din 6 ianuarie 2023 Anexa nr. 1 Cerere pentru constatarea și evaluarea pagubei, pentru stabilirea răspunderii civile și acordarea despăgubirii (Model) formularul editabil  / formularul editabil Anexa nr. 2 FIȘA cu informații și date referitoare la rănirea/uciderea […]

Citește mai mult

Actele necesare pentru înregistrarea decesului

ACTELE NECESARE PENTRU ÎNREGISTRAREA DECESULUI Certificatul medical constatator al decesului Buletinul (cartea) de identitate – original + fotocopie a persoanei decedate Certificatul de naştere şi de căsătorie – original + fotocopie ale persoanei decedate Buletinul (cartea) de identitate – original + fotocopie a persoanei care declară decesul Termenul pentru declararea decesului: 3 zile când cauza decesului este naturală; 48 ore când decesul se datorează unei sinucideri, unui accident sau altor cauze violente. :: actualizez

Citește mai mult

Actele necesare pentru eliberarea duplicatelor

ACTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA DUPLICATELOR Pentru eliberarea duplicatelor în cazul actelor de stare civilă pierdute, distruse sau furate, cât şi pentru preschimbarea celor vechi în certificate de uz internaţional sunt necesare următoarele acte: Actul de identitate original şi copie xerox (în lipsa acestuia – Cartea de identitate provizorie eliberată de Serviciul de Evidenţa Persoanelor) Chitanta în valoare de 2 lei achitată la casieria institutiei Cerere – formular tip ♦ Duplicatele după certificatele de naştere se eliberează numai titularilor. ♦ Duplicatele după certificatele de naştere ale minorilor sub 14 ani sau a celor peste 14 ani, care nu au avut niciodată […]

Citește mai mult

Actele necesare minorului care a împlinit vârsta de 16 ani și dorește să se căsătorească

Atenţie! *Înregistrarea cererii/declaraţiei de căsătorie se va face numai după primirea Dispoziţiei de autorizare a căsătoriei /Sentinței judecătorești de la Instanţa de Tutelă (Judecătorie) de la domiciliul minorului. ** În situaţia în care minorul are doar reşedinţă (domiciliul flotant) pe raza comunei Sarmizegetusa, va prezenta autorizarea pentru încheierea căsătoriei eliberată de către Instanţa de Tutelă (Judecătoria) de la locul de domiciliu din buletin. *** Sunt considerate a fi motive temeinice pentru încheierea căsătoriei minorei: starea de graviditate a femeii sau naşterea unui copil de către aceasta. **** În cazul în care unul dintre părinţi refuză să încuviințeze căsătoria/nu este de […]

Citește mai mult

Actele necesare pentru înregistrarea căsătoriei mixte (cu străini)

În cazul căsătoriilor mixte este de preferat a vă deplasa personal la primărie pentru a solicita un fluturaş informativ în funcţie de ţara al cărui cetăţean este unul dintre soţi. DECLARAŢIA DE CĂSĂTORIE se face împreună personal de către viitorii soţi, în scris, în faţa ofiţerului de stare civilă, la sediul primăriei de domiciliu sau de reşedinţă al unuia dintre soţi. – Nu se admite ca actele să fie depuse de unul dintre soți ori de alte persoane. – VÂRSTA minimă la căsătorie este 18 ani, atât pentru femei cât şi pentru bărbaţi; Declarația de căsătorie se depune cu 10 […]

Citește mai mult

Înregistrarea căsătoriei

DECLARAŢIA DE CĂSĂTORIE se face împreună personal de către viitorii soţi, în scris, în faţa ofiţerului de stare civilă, la sediul primăriei de domiciliu sau de reședința a unuia dintre soți. * VÂRSTA minimă la căsătorie este 18 ani, atât pentru femei cât şi pentru bărbaţi. Declarația de căsătorie se depune cu 10 zile calendaristice înainte de încheierea căsătoriei. ATENȚIE! Căsătoria se oficiază FIX la expirarea termenului de 10 zile – calendaristice – în care se cuprinde atât ziua când a fost depusă declaraţia de căsătorie, cât şi ziua în care se oficiază căsătoria. Cei care doresc să se căsătorească […]

Citește mai mult

Eliberarea certificatelor de stare civilă

Certificatele de stare civilă se eliberază la cerere, persoanei îndreptăţite, personal, prin împuternicit cu procură specială. Certificatul de naştere se eliberază titularului actului sau persoanei împuternicite cu procură specială, pentru persoanele de peste 18 ani posesoare de acte de identitate. Actul de identitate trbuie să fie în termen de valabilitate. Pentru minorii care nu au acte de identitate, precum şi pentru cei puşi sub interdicţie, certificatul de naştere se eliberază părintelui sau reprezentantului legal. Certificatul de căsătorie se poate elibera unuia dintre soţi sau, la cerere, ambilor soţi. Certificatul de deces se eliberează membrilor familiei sau altor personae îndreptăţite. Eliberarea […]

Citește mai mult

Acte necesare în vederea înregistrării nasterii unui nou-născut

ATENŢIE ! părinţii care nu declară/ înregistrează, în termenele legale, naşterea copiilor, sunt pasibili de amendă. Înregistrarea naşterii copilului se face, de oricare dintre părinţi, pe baza declaraţiei verbale dată în faţa ofiţerului de stare civilă din localitatea în care s-a produs evenimentul şi a următoarelor documente: CERTIFICATUL MEDICAL CONSTATATOR AL NAŞTERII (întocmit pe formular – tip, care trebuie să poarte număr de înregistrare, dată certă, sigiliul unităţii sanitare, semnătura şi parafa medicului (se obţine pe loc de la Maternitate) CERTIFICATELE DE NAŞTERE ŞI ACTELE DE IDENTITATE ALE PĂRINŢILOR (buletinul / cartea de identitate / cartea provizorie de identitate privind […]

Citește mai mult

Actele necesare pentru obținerea Acordului primarului

Actul constitutiv al societăţii, statutul sau după caz, rezoluţia directorului Oficiului Registrului Comerţului, în copie; Certificatul de înregistrare la Oficiul Registrului Comerţului şi anexele acestuia, în copie; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului, pentru declararea punctului de lucru, original; Dovada titlului asupra imobilului, în copie; Acorduri, avize autorizaţii, licenţe ale instituţiilor de specialitate, certificate ori alte documente prevăzute în legislaţia în vigoare ca necesare pentru desfăşurarea activităţii economice autorizate, în copie conformă cu originalul; Declaraţie privind încadrarea pe tipuri a unităţilor de alimentaţie publică, conform modelului prevăzut în anexa 2 la H.G.843/1999 privind încadrarea pe tipuri a unităţilor de […]

Citește mai mult

Formulare pentru Taxe și impozite locale

ITL 001, Declarație impozit pe clădiri persoane fizice (editabil) (printabil) ITL 003 Declarație impozit pe teren persoane fizice (editabil) (printabil) ITL 004 Declarație impozit pe teren pentru persoane juridice (editabil  (printabil) ITL 005 Declaraţie tip privind declararea mijloacelor de transport pentru persoane fizice și juridice (editabil) (printabil)  ITL 006 :privind declararea mijloacelor de transport de peste 12 tone, pentru persoane fizice și juridice (editabil) (printabil)  ITL 007 :privind declararea mijloacelor de transport pe apă, pentru persoane fizice și juridice (editabil)  (printabil) ITL 008 Decizia de impunere pentru persoane fizice (editabil)  (printabil) ITL 009 Decizia de impunere pentru persoane juridice (editabil)  (printabil) ITL 010 Cerere de eliberare certificat […]

Citește mai mult

Documente necesare în vederea înmatricularii-radierii unui vehicul sau autovehicul

Persoane juridice – Declaratie de impunere – Factura Fiscala sau Contract de Vanzare Cumparare – Certificat de inregistrare la Registrul Comertului – Cartea de identitate a autovehicului Persoane fizice – Declaratie de impunere – Contract de vanzare-cumparare sau factura fiscala – Cartea de identitate a autovehicului – Copie de buletin de identitate sau cartea de identitate a Propietarului Radieri – Certificat de radiere Deva – Declaratie ca nu este pe domeniul public – Adeverinta casare :: actualizez

Citește mai mult

Eliberarea unui Certificat de atestare fiscală

CERERE TIP (editabil)     printabil Alte documente in functie de situatie: extras Carte Funciara  vanzare/donaţie, intabulare, ipotecă clădiri/terenuri: BI/CI in original si copie  vanzare mijloace transport: BI/CI in original si copie, contract vanzare-cumpărare; dacă este cazul – carte identitate vehicul RAR; succesiune: BI/CI in original si copie, certificat de deces; dacă este cazul – testament, certificat de naştere, carte identitate RAR;  vanzare prin mandatar: BI/CI in original si copie, procură specială autentificată la notar; program ”casa verde”, licitaţii, autorizaţii taxi, program ”rabla”, alte situatii: BI/CI in original si copie; dacă este cazul – carte identitate RAR ptr.copil minor: certificat de naştere copil,BI/CI in original si […]

Citește mai mult

Acte necesare pentru scoaterea din evidența fiscală a mijloacelor de transport

♦ ACTE NECESARE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢA FISCALĂ a mijloacelor de transport Declaraţie tip (editabil), (printabil)  completată la secţiunile care revin contribuabilului;  Act de instrăinare: (ex.contract de vanzare-cumpărare, certificat de moştenitor, sentinţă irevocabilă etc.); Document din care sa reiasă că mijlocul de transport a fost dezmembrat, in condiţiile Ordonantei Guvernului nr. 82/2000 privind autorizarea agenţilor economici care desfăşoară activităţi de dezmembrare a vehiculelor uzate; Adeverinţă eliberată de autorităţile competente care certifică inregistrarea furtului mijlocului de transport; Buletin/Carte de identitate proprietar. Notă: In cazul mijloacelor de transport care se instrăinează in afara Romaniei se va solicita şi certificat de radiere pentru exporteliberat de Serviciul […]

Citește mai mult

Actele necesare pentru declararea imobilelor și anexelor

♦ ACTELE NECESARE PENTRU DECLARAREA CLĂDIRILOR (CASELOR)  Declaraţie tip (doc), (pdf), completată la secţiunile care revin contribuabilului;  Act de dobandire (contract vanzare/cumpărare, certificat de moştenitor, act de donaţie, hotărare judecătorească irevocabilă, act de partaj etc.);  Schiţa construcţiei (Suprafaţa desfăşurată a unei clădiri se determină prin insumarea suprafeţelor secţiunilor tuturor nivelurilor sale, inclusiv suprafeţele balcoanelor, ale logiilor şi ale celor situate la subsol. In calcul nu se cuprind suprafeţele podurilor, care nu sunt utilizate ca şi locuinţă, precum şi cele ale scărilor şi teraselor neacoperite); Buletin/Carte de identitate proprietari; ♦ ACTELE NECESARE PENTRU DECLARAREA CLĂDIRILOR NOU CONSTRUITE  Declaraţie tip (doc), (pdf), […]

Citește mai mult

Acte necesare pentru declararea terenurilor

♦ ACTELE NECESARE PENTRU DECLARAREA TERENURILOR Declaraţie tip (editabil), (printabil), privind stabilirea impozitului pe teren datorat de persoane fizice vizată de către Serviciul Revendicări, Fond Funciar şi Registru Agricol, privind zona de incadrare şi/sau categoria de folosinţă a terenului  Act de dobandire (contract de vanzare-cumpărare, certificat de moştenitor, act de donaţie, hotărare judecătorească irevocabilă, act de partaj, titlu de proprietate, ordin emis de Prefectură etc.);  Buletin/Carte de identitate proprietari;  DOSAR PLIC. ♦ ACTE NECESARE PENTRU DECLARAREA TERENURILOR PROPRIETATE PUBLICĂ SAU PRIVATĂ A STATULUI ORI A UNITATILOR ADMINISTRATIV TERITORIALE INCHIRIATE SAU CONCESIONATE CATRE PERSOANE FIZICE  Declaraţie tip (editabil), (printabil), completată la secţiunile care revin contribuabilului;  […]

Citește mai mult

Cote de impozitare în anul 2025

1. Cota de impozitare pentru cladirile aflate in proprietatea persoanelor fizice In ceea ce priveste impozitul pe cladiri datorat de contribuabilii persoane fizice, pentru anul 2024 s-au stabilit urmatoarele cote de impozitare: x,x % pentru cladirile rezidentiale si cladirile-anexa x,x %, pentru cladirile nerezidentiale Cota de impozitare pentru cladirile aflate in proprietatea persoanelor juridice Pentru cladirile aflate in proprietatea persoanelor juridice din comuna Ribița, s-au stabilit urmatoarele cote de impozitare: x.x% pentru cladirile rezidentiale x.x % pentru cladirile nerezidentiale Impozite 2025 pentru terenurile din comuna Ribița – persoane fizice si juridice 1. Pentru terenurile intravilane, categoria de folosinta terenuri cu […]

Citește mai mult

Ghidul pentru combaterea violenței domestice

Ieșirea dintr-o relație violentă nu este ușoară. Agresorul fie nu recunoaște cât de grav este comportamentul lui, fie promite că se va schimba dacă este iertat și sprijinit de familie. De cele mai multe, recurge la șantaj emoțional și învinovățește pe alții pentru situația în care a ajuns familia. Indiferent de ce strategie de control aplică abuzatorul, victima trebuie să știe că are dreptul la o viață demnă, că există instituții care o pot ajuta să rezolve criza. Există resurse disponibile pentru persoanele abuzate și bătute, inclusiv adăposturi, servicii de consiliere vocațională și grup de suport, consiliere juridică și socio-educațională. […]

Citește mai mult

Formulare pentru Asistența socială

Cerere pentru acordarea alocatiei complementare/ alocatie de sustinere pentru familia monoparentala Model de cerere pentru drepturi la asistență socială : ajutor social/ alocatie pentru sustinerea familiei/ ajutor pentru incalzire Model de cerere pentru modificarea de acordare a unor drepturi  Cerere pentru acordarea unui ajutor de urgență  CERERE ALOCATIE DE STAT MINORI MODEL  Acordul de prelucrare a datelor BORDEROU privind solicitările de acordare a indemnizaţiei de creştere a copilului Model de cerere pentru majorarea indemnizației suplimentare Model de cerere de acordare a indemnizației de creștere a copilului Anexa 2 – Adeverinta indemnizație de creștere a copilului Model de cerere pentru drepturile postnatale […]

Citește mai mult

Actele necesare persoanelor cu handicap pentru solicitarea serviciilor sociale

PERSOANE CU HANDICAP Acte necesare pentru acordarea indemnizatiei persoanei cu handicap (Descarcă documentul aici)  Acte necesare pentru angajarea asistentului personal al persoanei cu handicap (Descarcă documentul aici) Acte necesare privind acordarea rovignetei persoanelor adulte cu handicap (Descarcă documentul aici)  Obligațiile persoanelor care beneficiază de indemnizația ”Persoană cu handicap grav” (Deschide documentul aici)  :: actualizez

Citește mai mult

Actele necesare pentru solicitarea ajutorului social de susținere a familiei

SUSȚINEREA FAMILIEI se acordă familiilor care realizează venituri nete lunare pe membru de familie de până la 530 lei/lună Acte necesare pentru alocatia de sustinere a familiei: FORMULARE CERERE COMPLETATА CARTEA DE IDENTITATE A TITULARULUI SI AL CELORLALTI MEMBRII AI FAMILIEI (COPIE SI ORIGINAL) CERTIFICAT DE NASTERE AL COPIILOR (COPIE ȘI ORIGINAL) CERTIFICAT DE CASATORIE (COPIE SI ORIGINAL) CERTIFICAT DE DECES (COPIE SI ORIGINAL) HOTARARE JUDECATOREASCA PRIN CARE SOȚUL /SOȚIA ESTE ARESTAT HOTARARE ADOPTIE SAU INCREDINTARE A MINORULUI SAU PLASAMENT ADEVERINȚE DE SALARIU NET PT PERSOANELE INCADRATE IN MUNCA (din luna anterioara depunerii cererii) TALONUL DE PLATA AL AJUTORULUI DE […]

Citește mai mult

Acte necesare depunerii dreptului la Venitul Minim de Incluziune (VMI)

Solicitarea Venitului Minim a) Cerere și declarație pe propria răspundere pentru acordarea unor drepturi de asistență socială; Anexa 1 la HG. 599/2017  b) Acte doveditoare privind componenţa familiei: Acte doveditoare privind componenţa familiei pentru cetățenii români: – B.I.(buletin identitate) sau C.I. (carte de identitate) sau C.I.P (carte de identitate provizorie) Actele necesare privind componenta familiei pentru cetăţenii străini sau apatrizi: – C.I. carnet de identitate  – L.S.T. – legitimație de şedere temporară – D.I. – document de identitate – Certificate de naştere ale copiilor – Certificat de căsătorie – Certificat deces – Hotărâre definitivă de încuviințare a adopției, de încredinţare sau […]

Citește mai mult

Actele necesare pentru servicii sociale privind CREȘTEREA COPIILOR

CREȘTEREA COPIILOR Actele necesare pentru acordarea indemnizației de naștere (Deschide documentul aici) Acte necesare delegare temporara a copiilor cu parinti plecati in strainatare (Descarcă documentul aici) Acte necesare acordării indemnizatiei crestere copil (Deschide documentul aici) HG 449/2018 pentru modificarea și completarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor  Ordonanței de Urgență a Guvernului, nr. 111/2010, privind concediul și indemnizația lunară pentru creșterea copiilor, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 52/2011 (Descarcă documentul aici) Ordinul nr.1099 din 23.06.2016, privind aprobarea Instrucţiunilor de aplicare a prevederilor art. III alin. (1) din Legea nr. 66/2016 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. […]

Citește mai mult

Informații utile privind acordarea Venitului Minim de Incluziune (VMI)

Începând cu 1 ianuarie 2024 va fi aplicată Legea nr.196/2016, privind venitul minim de incluziune, cu modificărille și completările ulterioare , lege care face parte din Programul Național de Redresare și Reziliență (PNNR), capitolul 13, „Reforme Speciale” . VMI reprezintă un beneficiu de asistență socială acordat familiilor şi persoanelor singure aflate în situație de dificultate, în scopul prevenirii și combaterii sărăciei şi riscului de excluziune socială. Odată cu intrarea în vigoare a VMI, acordarea beneficiilor Venitul Minim Garantat (VMG) și Alocația pentru susținerea familiei (ASF) se suspendă. Drept urmare, toți beneficiarii actuali de VMG și ASF trebuie să se înregistreze în sistem începând cu […]

Citește mai mult

Legislatie

Codul administrativ, aprobat prin OUG nr.57/2019 Legea 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică Legea 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public, cu modificările și completările ulterioare HG 123/2002 pentru Aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul Administrativ Legea 544/2004 privind contenciosul administrativ, cu modificările ulterioare Legea 53/2003, codul Muncii. :: actualizez

Citește mai mult

Buletin informativ

BULETIN INFORMATIV publicat în conformitate cu prevederile Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public               Asigurarea accesului la informaţiile de interes public conform Legii 544/2001 se face din oficiu sau la cerere pe adresa de e-mail sau la adresa Primăriei comunei Totești     Conform art. 5, alin. 2 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, autorităţile şi instiţutiile publice au obligaţia să publice şi să actualizeze anual un buletin informativ care va cuprinde urmtoarele informaţii de interes public:   a) actele normative care reglementează organizarea şi […]

Citește mai mult

Declarațiile de avere și de interese ale membrilor Consiliului Local pentru anul 2024

XXXXXXXX  Xxxxxxx declarația de avere / declarația de interese XXXXXXXX  Xxxxxxx declarația de avere / declarația de interese XXXXXXXX  Xxxxxxx declarația de avere / declarația de interese XXXXXXXX  Xxxxxxx declarația de avere / declarația de interese XXXXXXXX  Xxxxxxx declarația de avere / declarația de interese XXXXXXXX  Xxxxxxx declarația de avere / declarația de interese XXXXXXXX  Xxxxxxx declarația de avere / declarația de interese XXXXXXXX  Xxxxxxx declarația de avere / declarația de interese XXXXXXXX  Xxxxxxx declarația de avere / declarația de interese :: actualizez

Citește mai mult

Programul de audiențe al consilierilor locali

XXXXXXXXX Xxxxxxx în zilele ….  de la orele….. XXXXXXXXX Xxxxxxx în zilele ….  de la orele…. XXXXXXXXX Xxxxxxx în zilele ….  de la orele…. XXXXXXXXX Xxxxxxx în zilele ….  de la orele…. XXXXXXXXX Xxxxxxx în zilele ….  de la orele…. XXXXXXXXX Xxxxxxx în zilele ….  de la orele…. XXXXXXXXX Xxxxxxx în zilele ….  de la orele…. XXXXXXXXX Xxxxxxx în zilele ….  de la orele…. XXXXXXXXX Xxxxxxx în zilele ….  de la orele…. :: actualizez

Citește mai mult

ANUNT PUBLIC

,,COMUNA TOTEȘTI în calitate de titulară a planului ,,AMENAJAMENTUL FONDULUI FORESTIER PROPRIETATE PRIVATĂ APARȚINÂND COMUNEI TOTEȘTI” din UAT Râu de Mori, jud. Hunedoara aduce la cunoștință publicului că decizia etapei de încadrare, din procedura de reglementare conform H.G. nr. 1076/2004 și HG 236/2023 este cea de adoptare a planului fără aviz de mediu. Propunerile de reconsiderare ale deciziei se vor transmite în scris, în termen de 10 zile calendaristice, la sediul ANMAP Hunedoara,str. Aurel Vlaicu, nr.25.”

Citește mai mult

Informații despre acordarea VMI

Începând cu 1 ianuarie 2024 va fi aplicată Legea nr.196/2016, privind venitul minim de incluziune, cu modificărille și completările ulterioare , lege care face parte din Programul Național de Redresare și Reziliență (PNNR), capitolul 13, „Reforme Speciale” . VMI reprezintă un beneficiu de asistență socială acordat familiilor şi persoanelor singure aflate în situație de dificultate, în scopul prevenirii și combaterii sărăciei şi riscului de excluziune socială. Odată cu intrarea în vigoare a VMI, acordarea beneficiilor Venitul Minim Garantat (VMG) și Alocația pentru susținerea familiei (ASF) se suspendă. Drept urmare, toți beneficiarii actuali de VMG și ASF trebuie să se înregistreze în sistem începând cu […]

Citește mai mult

Adresa noastra

Comuna Totești, sat Totești, cod postal 337490, strada Principală, nr. 53, județul Hunedoara e-mail: primaria.totesti@yahoo.com / primaria.totesti@totesti.ro tel: 0254 775640 / 0254 775641 :: actualizez

Citește mai mult

ANUNT CONCURS REFERENT

  ROMÂNIA JUDEŢUL HUNEDOARA COMUNA TOTEȘTI Comuna  Totesti , sat Totesti , str. Principala , nr. 53 , jud. Hunedoara Telefon  0254-775640 ; Fax 0254-775641 ; cod fiscal 4633307 ;cod postal 337490 www.totesti.ro ;   e-mail : primaria.totesti@yahoo.com Nr. 335/19.02.2025                                                                                                          ANUNŢ           Primăria Comunei Totesti organizează in perioada […]

Citește mai mult

Anunt concurs muncitor necalificat

                                                                                                             A N U N Ț Primăria comunei Totești , cu sediul în comuna Totești, nr. 53, jud.Hunedoara , tel/fax : 0254775640 / 0254775641, e-mail: primaria.totesti@yahoo.com organizează potrivit art.VII alin.(2) lit.a) din OUG nr.115/2023 ,concurs de recrutare în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată post vacant, personal contractual […]

Citește mai mult

ANUNT CONCURS SOFER TREAPTA 2

  A N U N T            Primaria Comunei Totesti , scoate la concurs  in data de 23.01.2025 , ora  09,00 , la sediul  Primariei Comunei Totesti str.Principala  nr.53 , urmatorul post   vacant ,  personal contractual de executie,in cadrul Compartimentului Fonduri Europene din Aparatul de specialitate a  primarului Comunei Totesti: Post Sofer Treapta II   cu respectarea prevederilor -Conditii generale, prevazute de art. 3 din Regulamentul cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din […]

Citește mai mult

Centru de Colectare Deșeuri prin Aport Voluntar

Pe raza comunei Totești se desfășoară lucrări de construire Centru de Colectare Deșeuri prin Aport Voluntar, având ca scop creșterea ratelor de reciclare și reducerea impactului asupra mediului. Centru de colectare prin aport voluntar (CAV) va fi dotat cu infrastructură diversificată, adaptată tipurilor variate de deșeuri colectate, după cum urmează: Container de tip baracă pentru administrație și supraveghere; Container frigorific destinat depozitării cadavrelor de animale mici de companie. Container pentru deșeuri periculoase ; Containere cu presă pentru deșeuri din hârtie, carton, plastic și textile. Containere walk-in, închise și acoperite pentru deșeuri electrice și electronice mici, aparate electrice de uz casnic […]

Citește mai mult

Lucrări efectuate la Centru de colectare deșeuri prin aport voluntar(CAV)

Referitor la obiectivul de investiții “Construire centru de colectare deșeuri prin aport voluntar în comuna Totești, județul Hunedoara” (CAV) au fost executate lucrări după cum urmează: Lucrări de decapare a stratului vegetal; Lucrări de săpătura; Așternere strat geotextile; Umplutură din balast; Realizare fundații izolate sub stâlpi, fundații executate din beton armat, turnate pe un strat de beton de egalizare; Au fost realizate căminele de colectare a apelor pluviale; A fost realizată rețeaua de colectare a apelor pluviale; A fost realizat branșamentul de apa.        

Citește mai mult

Anunt concurs personal contractual de execuție – asistent medical scolar

    A N U N Ț             Primăria comunei Totești , cu sediul în comuna Totești, nr.53 ,jud.Hunedoara , tel/fax : 0254775640 / 0254775641, e-mail: primaria.totesti@yahoo.com organizează potrivit art.VII alin.(2) lit.a) din OUG nr.115/2023 ,concurs de recrutare în vederea ocupării pe perioadă nedeterminată post   vacant ,  personal contractual de execuție – asistent medical scolar, în cadrul Compartimentului  asistenta sociala, din Aparatul de specialitate a  primarului Comunei Totesti.   Concursul de recrutare pentru ocuparea postului vacant :        –   personal contractual de execuție – asistent medical scolar, în cadrul Compartimentului asistenta sociala din Aparatul de specialitate a  primarului […]

Citește mai mult

ANUNT – Consultare elaborare PUZ “ Zona de turism si functiuni complementare – Castel Paclisa „

ANUNT  PUBLIC    CONSULTARE ASUPRA PROPUNERILOR  ELABORARE PUZ “ ZONA DE TURISM SI FUNCTIUNI  COMPLEMENTARE (AGREMENT, SPORT SI ALIMENTATIE PUBLICA) Avand in vedere Ordinul nr.2701/30.12.2010 al Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului pentru aprobarea Metodologiei de informare si consultare a publicului cu privire la elaborarea sau revizuirea planurilor de amenajare a teritoriului si de urbanism, a Regulamentului local referitor la implicarea publicului in elaborarea sau revizuirea planurilor de urbanism sau de amenajare a teritoriului, aprobat prin HCL nr. 25/2011, se face cunoscuta publicului . Initiator: Felea Teodor Dan      Elaborator: S.C.G&T CREATOR SRL PUBLICUL ESTE INVITAT SA TRANSMITA OBSERVATII asupra documentelor disponibile […]

Citește mai mult

ANUNȚ Concurs pentru ocuparea funcției publice de executie, inspector asistent, din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Totești

PRIMĂRIA COMUNEI TOTEȘTI , JUD. HUNEDOARA , ROMÂNIA Comuna Totești , sat Totești , str. Principală , nr. 53 , jud. Hunedoara Telefon 0254-775640 ; Fax 0254-775641 ; cod fiscal 4633307 ;cod poștal 337490 www.totesti.ro ; e-mail : primaria.totesti@yahoo.com Nr.1266 /01.07.2024 A N U N Ț Primăria comunei Totești, cu sediul în comuna Totești, nr.53, jud.Hunedoara, tel/fax : 0254775640 / 0254775641, e-mail: primaria.totesti@yahoo.com organizează potrivit art.VII alin.(2) lit.a) din OUG nr.115/2023 și art.VII alin.(7) art.XI, art.XII din OUG nr.121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din […]

Citește mai mult

ANUNȚ Concurs pentru ocuparea funcției publice de executie, consilier asistent, la Compartiment Asistenta Sociala din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Toteșt

PRIMĂRIA COMUNEI TOTEȘTI , JUD. HUNEDOARA , ROMÂNIA Comuna Totești , sat Totești , str. Principală , nr. 53 , jud. Hunedoara Telefon 0254-775640 ; Fax 0254-775641 ; cod fiscal 4633307 ;cod poștal 337490 www.totesti.ro ; e-mail : primaria.totesti@yahoo.com Nr. 1252/28.06.2024 A N U N Ț Primăria comunei Totești, cu sediul în comuna Totești, nr.53, jud.Hunedoara, tel/fax : 0254775640 / 0254775641, e-mail: primaria.totesti@yahoo.com organizează potrivit art.VII alin.(2) lit.a) din OUG nr.115/2023 și art.VII alin.(7) art.XI, art.XII din OUG nr.121/2023 pentru modificarea şi completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, precum şi pentru modificarea art. III din […]

Citește mai mult