PRIMĂRIA COMUNEI TOTEȘTI

Primăria comunei Totești

Căutare documente


2025

#Număr / Titlu documentData elaborăriiInițiatorVarianta inițialăRapoarte / AvizăriVarianta finalăData adoptăriiVezi document adoptatCaracter
1Dispoziția de Primar nr.1/202510/10/2025Primar PASCONI TiberiuVeziPDF1.65 MBIndividual

Secretarul general al UAT

DĂBUCEAN Anca Maria

Aparatul de specialitate al primarului - compartimentele primăriei

Compartimentul
FINANCIAR – CONTABIL

Lințu Eleonora - consilier superior

Lințu Eleonora

Consilier superior

Gherasimoae Lacrima Ileana - Inspector principal

Gherasimoae Lacrima Ileana

Inspector principal

Pălean Mirabela Ileana - inspector asistent

Pălean Mirabela Ileana

Inspector asistent

Compartimentul
ACHIZIȚII PUBLICE

Diaconu Corina Flavia - Consilier superior

Diaconu Corina Flavia

Consilier superior

Compartimentul
FONDURI EUROPENE

Davidoni Tiberiu

Davidoni Tiberiu

Inspector de specialitate

Chițu Loredana Bianca

Consilier juridic

Vacant

Inspector de specialitate

Vacant

Inspector de specialitate

Vacant

Șofer

Compartimentul
AGRICOL

Post vacant

Inspector superior

Sălășan Hortensia - consilier superior

Sălășan Hortensia

Referent superior

Compartimentul
ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Filip Nadia - asistent comunitar

Filip Nadia

Asistent comunitar

Tășală Diana Petronela

Tășală Diana Petronela

Consilier asistență socială

Vlăiconi Ana Maria

Vlaiconi Ana Maria

Inspector asistent

Compartimentul
ADMINISTRAȚIE – DESERVIRE

Compartimentul
GOSPODĂRIRE COMUNALĂ

Lăzăroni Andrei

Șofer

SERVICIUL VOLUNTAR PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ

Lăzăroni Fănel Ionel - șef SVSU

Lăzăroni Fănel

Șeful serviciului S.V.S.U.

BIBLIOTECA

Cozac Tita - bibliotecar

Cozac Tita

Bibliotecar

Anunțuri în legătură cu posturile din structura aparatului de specialitate al primarului

Formulare pentru Asistența socială

  1. Cerere pentru acordarea alocatiei complementare/ alocatie de sustinere pentru familia monoparentala
  2. Model de cerere pentru drepturi la asistență socială : ajutor social/ alocatie pentru sustinerea familiei/ ajutor pentru incalzire
  3. Model de cerere pentru modificarea de acordare a unor drepturi 
  4. Cerere pentru acordarea unui ajutor de urgență 
  5. CERERE ALOCATIE DE STAT MINORI MODEL  Acordul de prelucrare a datelor
  6. BORDEROU privind solicitările de acordare a indemnizaţiei de creştere a copilului
  7. Model de cerere pentru majorarea indemnizației suplimentare
  8. Model de cerere de acordare a indemnizației de creștere a copilului
  9. Anexa 2 – Adeverinta indemnizație de creștere a copilului
  10. Model de cerere pentru drepturile postnatale (lăuzia)
  11. Model de declarație a veniturilor pentru acordarea indemnizației de creștere a copilului
  12. Model de declaratie pentru solicitarea stimulentului de inserție
  13. Declarația de venituri din activități independente
  14. Model declarație a îndeplinirii condițiilor pentru obținere a concediului și indemnizației pentru creșterea copiulului
  15. Model de cerere pentru acordarea indemnizației de copil
  16. Model de solicitare suplimentară de informații (actualizata)
  17. Cerere acordare alocatie de stat
  18. Cerere modificari aferente alocatiei de stat
  19. Cerere de transfer alocatie de sta
  20. Cerere alocatie de stat tineri peste 18 ani
  21. Adeverinta angajator – venituri realizate
  22. Cerere majorare indemnizatie
  23. Declaratie pe proprie raspundere vechime in munca
  24. Declaratie solicitare stimulent de insertie
  25. Cerere actualizare modalitate de plata – mandat postal sau cont bancar
  26. Cerere acordare alocatie de plasament
  27. Anexa lista copii aflati in plasament
  28. Cerere Formulare Europene- declaratie pe proprie raspundere (obtinere adeverinta, suspendare alocatie)
  29. Cerere reluare plata alocatie de stat in Romania
  30. SOLICITARE SUPLIMENTARĂ DE INFORMAŢII
    Acest formular se utilizează pentru solicitarea alocaţiei de stat pentru copii sau/şi a indemnizaţiei pentru creşterea copilului , respectiv a stimulentului lunar, pentru unul sau mai mulţi copii.
  31. Formular European E401E402E405 si E411.
  32. Cerere acordare indemnizatie pe perioada concediului de acomodare.
  33. Cerere acordare indemnizatie de hrana pentru adulti
  34. Cerere acordare indemnizatie de hrana pentru copii
  35. Cerere mostenitor ridicare de la Oficiul Postal a  prestatiilor sociale cuvenite decedatului
  36. Declaratie pe proprie raspundere mostenitor ridicare prestatii sociale
  37. Cerere acordare restante prestatii sociale pentru persoane cu handicap.
  38. Cerere simpla eliberare adeverinta
  39. Cerere acordare restante prestatii sociale persoana TBC,
  40. Declaratie pe proprie raspundere mostenitor ridicare prestatii sociale persoana decedata diagnosticata cu TBCacte necesare
  41. Cerere eliberare adeverinta , fisa plati, decizie

:: actualizez

Actele necesare persoanelor cu handicap pentru solicitarea serviciilor sociale

PERSOANE CU HANDICAP

  1. Acte necesare pentru acordarea indemnizatiei persoanei cu handicap
  2. Acte necesare pentru angajarea asistentului personal al persoanei cu handicap
  3. Acte necesare privind acordarea rovignetei persoanelor adulte cu handicap
  4. Obligațiile persoanelor care beneficiază de indemnizația ”Persoană cu handicap grav”

:: actualizez

Actele necesare pentru solicitarea ajutorului social de susținere a familiei

SUSȚINEREA FAMILIEI
se acordă familiilor care realizează venituri nete lunare pe membru de familie de până la 530 lei/lună

Acte necesare pentru alocatia de sustinere a familiei:

  • FORMULARE CERERE COMPLETATА
  • CARTEA DE IDENTITATE A TITULARULUI SI AL CELORLALTI MEMBRII AI FAMILIEI (COPIE SI ORIGINAL)
  • CERTIFICAT DE NASTERE AL COPIILOR (COPIE ȘI ORIGINAL)
  • CERTIFICAT DE CASATORIE (COPIE SI ORIGINAL)
  • CERTIFICAT DE DECES (COPIE SI ORIGINAL)
  • HOTARARE JUDECATOREASCA PRIN CARE SOȚUL /SOȚIA ESTE ARESTAT
  • HOTARARE ADOPTIE SAU INCREDINTARE A MINORULUI SAU PLASAMENT
  • ADEVERINȚE DE SALARIU NET PT PERSOANELE INCADRATE IN MUNCA (din luna anterioara depunerii cererii)
  • TALONUL DE PLATA AL AJUTORULUI DE SOМАJ
  • TALOANE SAU ADEVERINTE DE PENSIE LIMITA DE VARSTA / PENSIE DE URMAS /PENSIE DE HANDICAP / PENSIE ALIMENTARA
  • ADEVERINȚE DE ELEV 
  • ADEVERINȚĂ DE VENITURI ELIBERATE DE ORGANELE FINANCIARE TERITORIALE PENTRU CEI CARE NU REALIZEAZA VENITURI 
  • ADEVERINȚE DE LA SERVICIUL AGRICOL ȘI IMPOZITE TAXE DIN CARE SĂ REIASĂ DACĂ DEȚINEȚI BUNURI MOBILE ȘI IMOBILE

OBLIGATIILE PERSOANELOR BENEFICIARE DE ALOCATIE FAMILIALA COMPLEMENTARA SAU DE SUSTINERE A FAMILIEI MONOPARENTALE
conform H.G. nr. 1.539 / 2003

  1. Titularul dosarului de alocatie are obligatia sa comunice primarului in scris orice modificare intervenita cu privire la veniturile nete ale familiei inclusiv contractele de intretinere, numarul membrilor familiei, schimbarea domiciliului (resedinta sau flotant) sau a situatiei medicale a membrilor familiei, in termen de 5 de zile de la data la care a intervenit modificarea;
  2. Persoanele beneficiare de alocatie care sunt salariate, pensionare, somere au obligatia sa gestioneze si sa prezinte din 3 in 3 luni documente justificative din care sa rezulte venitul net realizat lunar;
  3. Titularii dosarelor au obligatia ca din 3 in 3 luni sa prezinte adeverinta de elev / student din care sa rezulte ca sunt inscrisi in anul scolar / universitar in curs si daca beneficiaza sau nu de bursa pentru fiecare copil peste 7 ani;
  4. Persoanele beneficiare de alocatie care prezinta decizii de pensionare pe perioada determinata sau certificate de persoane cu handicap revizuibile sa actualizeze documentele in maxim 30 de zile de la expirarea termenului de valabilitate;
  5. Beneficiarul de alocatie are obligatia de a gestiona singur eliberarea la timp a cartilor de identitate si a reannoirii vizei de flotant in maximum 10 de zile de la data scadenta.

Nerespectarea obligatiilor prevazute anterior atrage dupa sine modificarea, suspendarea sau incetarea acordarii alocatiei. 

Actele necesare pentru înregistrarea decesului

  • CERTIFICATUL MEDICAL CONSTATATOR AL DECESULUI, ELIBERAT DE MEDICUL DE FAMILIE SAU SPITALUL MUNICIPAL PETROŞANI;
  • BULETINUL/ CARTEA DE IDENTITATE A PERSOANEI DECEDATE;
  • CERTIFICATUL DE NAŞTERE ŞI CĂSĂTORIE AL PERSOANEI DECEDATE;
  • LIVRETUL MILITARE AL PERSOANEI DECEDATE (DACĂ ARE VÂRSTA PÂNĂ LA 55 DE ANI- INCLUSIV);
  • PAŞAPORTUL PERSOANEI DECEDATE (DACĂ ESTE CAZUL);
  • PERMISUL DE CONDUCERE AL PERSOANEI DECEDATE (DACĂ ESTE CAZUL);
  • BULETINUL DE IDENTITATE AL PERSOANEI CARE DECLARĂ DECESUL;

Cerere privind emitere ordinului de protectie

:: actualizare

Acte necesare depunerii dreptului la Venitul Minim de Incluziune (VMI)

Solicitarea Venitului Minim

a) Cerere și declarație pe propria răspundere pentru acordarea unor drepturi de asistență socială;
Anexa 1 la HG. 599/2017 

b) Acte doveditoare privind componenţa familiei:

  • Acte doveditoare privind componenţa familiei pentru cetățenii români:
    – B.I.(buletin identitate) sau C.I. (carte de identitate) sau C.I.P (carte de identitate provizorie)
  • Actele necesare privind componenta familiei pentru cetăţenii străini sau apatrizi:
    – C.I. carnet de identitate 
    – L.S.T. – legitimație de şedere temporară
    – D.I. – document de identitate
    – Certificate de naştere ale copiilor
    – Certificat de căsătorie
    – Certificat deces
    – Hotărâre definitivă de încuviințare a adopției, de încredinţare sau plasament familial al minorului
    – Actul din care să rezulte calitatea solicitantului de tutore sau curator
    – Acte din care să rezulte încadrarea în categoria persoanelor cu handicap accentuat sau grav, gr. I sau gr. II
    de invaliditate pentru persoanele aflate în întreţinere
    – Actul doveditor privind proprietatea, contract de închiriere locuință fond de stat sau chiriaș la proprietar
    – În cazul divorţului cu copii încredintați se va prezenta hotărârea judecătorească privind pensia de întreținere

c) Adeverință eliberată de AJOFM care atesta faptul ca este in evidenta agentiei teritoriale, pentru incadrarea în muncă

d) Adeverință de venituri eliberată de organele financiare teritoriale, inclusiv pentru cei care au varsta minimă 16 ani (și nu frecventează nici o formă de învățământ)


Acte necesare pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței cu lemne

  • CEREREA SI DECLARATIA PE PROPRIA RASPUNDERE PENTRU ACORDAREA AJUTORULUI PENTRU INCALZIREA LOCUINTEI (primaria Totești) 
  • ADEVERINTA SALARIALA PE ULTIMA LUNA CU SALARIUL NET (SI BONURI DE MASA DACA E CAZUL)
  • ULTIMUL CUPON DE PENSIE
  • PENTPU CEI CARE NU AU VENITURI ADEVERINTA FISCALA
  • CUPOANE SAU ADEVERINTA SOMAJ (unde este cazul)
  • COPII DUPA ACTELE DE IDENTITATE (BULETINE) A SOLICITANTULUI SI A MEMBRILOR FAMILIEI
  • COPII DUPA CERIFICATE DE NASTERE LA COPII SUB 14 ANI
  • COPIE CERTIFICAT DE CĂSĂTORIE (unde este cazul)
  • ADEVERINTA REGISTRU AGRICOL (primaria Totești)
  • COPII TALON AUTOTURISM (unde este cazul)
  • COPIE ACT DE PROPRIETATE LOCUINȚĂ

Obligații ale persoanelor care beneficiază de ajutor social
conform Legii nr. 416 / 2001 si H.G. nr. 1.099 / 2001

  1. Titularul ajutorului social are obligatia sa comunice primarului in scris orice modificare intervenita cu
    privire la veniturile nete ale familiei inclusiv contractele de intretinere, numarul membrilor familiei,
    schimbarea domiciliului (resedinta sau flotant) sau a situatiei medicale a membrilor familiei, in termen
    de 30 de zile de la data la care a intervenit modificarea.
  2. Persoanele apte de munca din familiile beneficiare de ajutor social au obligatia de a efectua lunar cel mult 72
    de ore, in functie de cuantumul ajutorului social la solicitarea primarului, actiuni sau lucrari de interes
    public local.
  3. Sunt considerate ca persoane apte de munca conform art. 50 si 51 din Codului Muncii si persoanele ce nu mai
    indeplinesc conditile de acordare a concediului de maternitate sau de ingrijire a copilui bolnav sau a celui
    cu handicap (2 ani, 3 ani, 7 ani, 18 ani)
  4. Persoanele apte de munca care nu realizeaza venituri din salarii sau din alte activitati desfasurate potrivit legii
    (ca membru asociat sau ca persoana autorizata sa desfasoare o activitate independenta ), au obligatia sa
    gestioneze si sa dovedeasca din 3 in 3 luni, cu adeverinta eliberata de Agentia Teritoriala de Ocuparea Fortei
    de Munca, urmatoare:
    a) sunt luati in evidenta pentru incadrarea in munca;
    b) nu au refuzat nejustificat un loc de munca;
    c) nu au refuzat nejustificat participarea la un program de pregatire profesionala;
  5. Sunt exceptate de la obligatia de a prezenta adeverinta mentionata la punctul anterior urmatoarele categorii
    de persoane:
    A. persoana care are in ingrijire unul sau mai multi copii in varsta de pana la 7 ani;
    B. persoana care urmeaza o forma de invatamant la cursuri de zi pana la implinirea varstei de 25 ani, respectiv 26 ani;
    C. persoana adulta a carei incapacitate de munca este dovedita prin acte medicale;
  6. Persoanele beneficiare de ajutor social care sunt salariate, pensionare, somere, sau in cautarea unui loc de
    munca, au obligatia sa gestioneze si sa prezinte din 3 in 3 luni documente justificative;
  7. Titularii dosarelor au obligatia ca in termen de 30 de zile de la data inceperii noului an scolar / universitar
    ( 15 octombrie / 01 noiembrie ) sa prezinte adeverinta de elev / student din care sa rezulte ca sunt inscrisi in
    anul scolar / universitar in curs si daca beneficiaza sau nu de bursa pentru fiecare copil peste 7 ani;
  8. Persoanele ce beneficiaza de scutire temporara de efort fizic dovedita prin adeverinta medicala, si nu
    efectueaza orele de munca aferente sa prezinte documentele in primele 3 zile imediat urmatoare perioadei de scutire;
  9. Persoanele beneficiare de ajutor social care prezinta decizii de pensionare pe perioada determinata sau
    certificate de persoane cu handicap revizuibile sa actualizeze documentele in maxim 30 de zile de la
    expirarea termenului de valabilitate;
  10. Subventia pentru incalzirea locuintei se acorda numai daca incalzirea locuintei se realizeaza cu surse
    omologate, iar cladirea intruneste standardele P.S.I. In cazul incalzirii locuintei cu gaze naturale,
    subventia se va acorda doar pentru titularii de contract in viata si pe baza chitantelor de achitare la zi
    pentru luna solicitata, fara a depasi data de 20 a lunii;
  11. Beneficiarul de ajutor social are obligatia de a gestiona singur eliberarea la timp a cartilor de identitate si a
    reannoirii vizei de flotant in maximum 10 de zile de la data scadenta.

Nerespectarea obligatiilor prevazute anterior atrage dupa sine modificarea, suspendarea sau incetarea cuantumului ajutorului social. Orice incalcare repetata a obligatiilor beneficiarului de ajutor social pentru care si-a luat angajament scris (punctele 1 – 9) de respectare si pentru care a fost luata masura incetarii din plata a dosarului, sa fie sanctionata cu imposibilitatea intocmirii unui alt dosar pe o perioada de 90 de zile.


Declarația de venituri obținute din munci ocazionale de către beneficiarii de ajutor social 

:: actualizez