PRIMĂRIA COMUNEI TOTEȘTI
Descarcă documentul — PDF — 458 KB
Secretarul general al UAT
Aparatul de specialitate al primarului - compartimentele primăriei
Compartimentul
FINANCIAR – CONTABIL
Lințu Eleonora
Consilier superior
Gherasimoae Lacrima Ileana
Inspector principal
Pălean Mirabela Ileana
Inspector asistent
Compartimentul
ACHIZIȚII PUBLICE
Compartimentul
FONDURI EUROPENE
Davidoni Tiberiu
Inspector de specialitate
Chițu Loredana Bianca
Consilier juridic
Vacant
Inspector de specialitate
Vacant
Inspector de specialitate
Vacant
Șofer
Compartimentul
AGRICOL
Compartimentul
ASISTENȚĂ SOCIALĂ
Filip Nadia
Asistent comunitar
Tășală Diana Petronela
Consilier asistență socială
Vlaiconi Ana Maria
Inspector asistent
Compartimentul
ADMINISTRAȚIE – DESERVIRE
Compartimentul
GOSPODĂRIRE COMUNALĂ
Lăzăroni Andrei
Șofer
SERVICIUL VOLUNTAR PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ
BIBLIOTECA
Anunțuri în legătură cu posturile din structura aparatului de specialitate al primarului
Eliberarea unui Certificat de atestare fiscală
CERERE TIP (editabil) printabil
Alte documente in functie de situatie:
- extras Carte Funciara
- vanzare/donaţie, intabulare, ipotecă clădiri/terenuri: BI/CI in original si copie
- vanzare mijloace transport: BI/CI in original si copie, contract vanzare-cumpărare; dacă este cazul – carte identitate vehicul RAR;
- succesiune: BI/CI in original si copie, certificat de deces; dacă este cazul – testament, certificat de naştere, carte identitate RAR;
- vanzare prin mandatar: BI/CI in original si copie, procură specială autentificată la notar;
- program ”casa verde”, licitaţii, autorizaţii taxi, program ”rabla”, alte situatii: BI/CI in original si copie; dacă este cazul – carte identitate RAR
- ptr.copil minor: certificat de naştere copil,BI/CI in original si copie părinte
– Buletin/Carte de identitate proprietar.
Solicitarea certificatului se poate face şi de către un imputernicit care va prezenta:
IMPUTERNICIREA in original, copie BI/CI imputernicit, copie BI/CI a persoanei care imputerniceşte
:: actualizez
Acte necesare pentru scoaterea din evidența fiscală a mijloacelor de transport
♦ ACTE NECESARE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢA FISCALĂ a mijloacelor de transport
- Declaraţie tip (editabil), (printabil)
completată la secţiunile care revin contribuabilului; - Act de instrăinare: (ex.contract de vanzare-cumpărare, certificat de moştenitor, sentinţă irevocabilă etc.);
- Document din care sa reiasă că mijlocul de transport a fost dezmembrat, in condiţiile Ordonantei Guvernului nr. 82/2000 privind autorizarea agenţilor economici care desfăşoară activităţi de dezmembrare a vehiculelor uzate;
- Adeverinţă eliberată de autorităţile competente care certifică inregistrarea furtului mijlocului de transport;
- Buletin/Carte de identitate proprietar.
Notă: In cazul mijloacelor de transport care se instrăinează in afara Romaniei se va solicita şi certificat de radiere pentru exporteliberat de Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Inmatricularea Vehiculelor Hunedoara.
:: actualizez
Actele necesare pentru declararea imobilelor și anexelor
♦ ACTELE NECESARE PENTRU DECLARAREA CLĂDIRILOR (CASELOR)
Declaraţie tip (doc), (pdf), completată la secţiunile care revin contribuabilului;
Act de dobandire (contract vanzare/cumpărare, certificat de moştenitor, act de donaţie, hotărare judecătorească irevocabilă, act de partaj etc.);
Schiţa construcţiei (Suprafaţa desfăşurată a unei clădiri se determină prin insumarea suprafeţelor secţiunilor tuturor nivelurilor sale, inclusiv suprafeţele balcoanelor, ale logiilor şi ale celor situate la subsol. In calcul nu se cuprind suprafeţele podurilor, care nu sunt utilizate ca şi locuinţă, precum şi cele ale scărilor şi teraselor neacoperite);
Buletin/Carte de identitate proprietari;
♦ ACTELE NECESARE PENTRU DECLARAREA CLĂDIRILOR NOU CONSTRUITE
Declaraţie tip (doc), (pdf), completată la secţiunile care revin contribuabilului;
Autorizaţia de construire;
Procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor sau Procesul-verbal de recepţie privind stadiul lucrărilor;
Schiţa construcţiei din dosarul de autorizare (Suprafaţa desfăşurată a unei clădiri se determină prin insumarea suprafeţelor secţiunilor tuturor nivelurilor sale, inclusiv suprafeţele balcoanelor, ale logiilor şi ale celor situate la subsol. In calcul nu se cuprind suprafeţele podurilor, care nu sunt utilizate ca şi locuinţă, precum şi cele ale scărilor şi teraselor neacoperite);
Procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor);
Memoriu tehnic şi memoriu de arhitectură din dosarul de autorizare;
Buletin/Carte de identitate proprietari;
♦ ACTELE NECESARE PENTRU DECLARAREA GARAJELOR
Declaraţie tip (doc), (pdf), completată la secţiunile care revin contribuabilului;
Act de dobandire (contract vanzare-cumpărare, autorizaţia de construire etc.);
Schiţa garajului: cu dimensiuni exterioare;
Buletin/Carte de identitate proprietari;
:: actualizez
Acte necesare pentru declararea terenurilor
♦ ACTELE NECESARE PENTRU DECLARAREA TERENURILOR
- Declaraţie tip (editabil), (printabil),
privind stabilirea impozitului pe teren datorat de persoane fizice vizată de către Serviciul Revendicări, Fond Funciar şi Registru Agricol, privind zona de incadrare şi/sau categoria de folosinţă a terenului - Act de dobandire (contract de vanzare-cumpărare, certificat de moştenitor, act de donaţie, hotărare judecătorească irevocabilă, act de partaj, titlu de proprietate, ordin emis de Prefectură etc.);
- Buletin/Carte de identitate proprietari;
- DOSAR PLIC.
♦ ACTE NECESARE PENTRU DECLARAREA TERENURILOR PROPRIETATE PUBLICĂ SAU PRIVATĂ A STATULUI ORI A UNITATILOR ADMINISTRATIV TERITORIALE INCHIRIATE SAU CONCESIONATE CATRE PERSOANE FIZICE
- Declaraţie tip (editabil), (printabil),
completată la secţiunile care revin contribuabilului; - Contract de inchiriere sau concesiune
- Buletinul/Cartea de identitate a locatarilor sau concesionarilor;
- DOSAR PLIC.