PRIMĂRIA COMUNEI TOTEȘTI

Primăria comunei Totești

Secretarul general al UAT

DĂBUCEAN Anca Maria

Aparatul de specialitate al primarului - compartimentele primăriei

Compartimentul
FINANCIAR – CONTABIL

Lințu Eleonora - consilier superior

Lințu Eleonora

Consilier superior

Gherasimoae Lacrima Ileana - Inspector principal

Gherasimoae Lacrima Ileana

Inspector principal

Pălean Mirabela Ileana - inspector asistent

Pălean Mirabela Ileana

Inspector asistent

Compartimentul
ACHIZIȚII PUBLICE

Diaconu Corina Flavia - Consilier superior

Diaconu Corina Flavia

Consilier superior

Compartimentul
FONDURI EUROPENE

Davidoni Tiberiu

Davidoni Tiberiu

Inspector de specialitate

Chițu Loredana Bianca

Consilier juridic

Vacant

Inspector de specialitate

Vacant

Inspector de specialitate

Vacant

Șofer

Compartimentul
AGRICOL

Post vacant

Inspector superior

Sălășan Hortensia - consilier superior

Sălășan Hortensia

Referent superior

Compartimentul
ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Filip Nadia - asistent comunitar

Filip Nadia

Asistent comunitar

Tășală Diana Petronela

Tășală Diana Petronela

Consilier asistență socială

Vlăiconi Ana Maria

Vlaiconi Ana Maria

Inspector asistent

Compartimentul
ADMINISTRAȚIE – DESERVIRE

Compartimentul
GOSPODĂRIRE COMUNALĂ

Lăzăroni Andrei

Șofer

SERVICIUL VOLUNTAR PENTRU SITUAȚII DE URGENȚĂ

Lăzăroni Fănel Ionel - șef SVSU

Lăzăroni Fănel

Șeful serviciului S.V.S.U.

BIBLIOTECA

Cozac Tita - bibliotecar

Cozac Tita

Bibliotecar

Anunțuri în legătură cu posturile din structura aparatului de specialitate al primarului

Eliberarea unui Certificat de atestare fiscală

CERERE TIP (editabil)     printabil

Alte documente in functie de situatie:

  1. extras Carte Funciara
  2.  vanzare/donaţie, intabulare, ipotecă clădiri/terenuri: BI/CI in original si copie
  3.  vanzare mijloace transport: BI/CI in original si copie, contract vanzare-cumpărare; dacă este cazul – carte identitate vehicul RAR;
  4. succesiune: BI/CI in original si copie, certificat de deces; dacă este cazul – testament, certificat de naştere, carte identitate RAR;
  5.  vanzare prin mandatar: BI/CI in original si copie, procură specială autentificată la notar;
  6. program ”casa verde”, licitaţii, autorizaţii taxi, program ”rabla”, alte situatii: BI/CI in original si copie; dacă este cazul – carte identitate RAR
  7. ptr.copil minor: certificat de naştere copil,BI/CI in original si copie părinte
    – Buletin/Carte de identitate proprietar.

Solicitarea certificatului se poate face şi de către un imputernicit care va prezenta: 
IMPUTERNICIREA in original, copie BI/CI imputernicit, copie BI/CI a persoanei care imputerniceşte

:: actualizez

Acte necesare pentru scoaterea din evidența fiscală a mijloacelor de transport

♦ ACTE NECESARE PENTRU SCOATEREA DIN EVIDENŢA FISCALĂ a mijloacelor de transport

  • Declaraţie tip (editabil)(printabil) 
    completată la secţiunile care revin contribuabilului; 
  • Act de instrăinare: (ex.contract de vanzare-cumpărare, certificat de moştenitor, sentinţă irevocabilă etc.);
  • Document din care sa reiasă că mijlocul de transport a fost dezmembrat, in condiţiile Ordonantei Guvernului nr. 82/2000 privind autorizarea agenţilor economici care desfăşoară activităţi de dezmembrare a vehiculelor uzate;
  • Adeverinţă eliberată de autorităţile competente care certifică inregistrarea furtului mijlocului de transport;
  • Buletin/Carte de identitate proprietar.

Notă: In cazul mijloacelor de transport care se instrăinează in afara Romaniei se va solicita şi certificat de radiere pentru exporteliberat de Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Inmatricularea Vehiculelor Hunedoara.

:: actualizez

Actele necesare pentru declararea imobilelor și anexelor

♦ ACTELE NECESARE PENTRU DECLARAREA CLĂDIRILOR (CASELOR) 

Declaraţie tip (doc), (pdf), completată la secţiunile care revin contribuabilului; 
Act de dobandire (contract vanzare/cumpărare, certificat de moştenitor, act de donaţie, hotărare judecătorească irevocabilă, act de partaj etc.); 
Schiţa construcţiei (Suprafaţa desfăşurată a unei clădiri se determină prin insumarea suprafeţelor secţiunilor tuturor nivelurilor sale, inclusiv suprafeţele balcoanelor, ale logiilor şi ale celor situate la subsol. In calcul nu se cuprind suprafeţele podurilor, care nu sunt utilizate ca şi locuinţă, precum şi cele ale scărilor şi teraselor neacoperite);
Buletin/Carte de identitate proprietari;

♦ ACTELE NECESARE PENTRU DECLARAREA CLĂDIRILOR NOU CONSTRUITE 

Declaraţie tip (doc), (pdf), completată la secţiunile care revin contribuabilului;
Autorizaţia de construire;
Procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor sau Procesul-verbal de recepţie privind stadiul lucrărilor;
Schiţa construcţiei din dosarul de autorizare (Suprafaţa desfăşurată a unei clădiri se determină prin insumarea suprafeţelor secţiunilor tuturor nivelurilor sale, inclusiv suprafeţele balcoanelor, ale logiilor şi ale celor situate la subsol. In calcul nu se cuprind suprafeţele podurilor, care nu sunt utilizate ca şi locuinţă, precum şi cele ale scărilor şi teraselor neacoperite); 
Procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor);
Memoriu tehnic şi memoriu de arhitectură din dosarul de autorizare;
Buletin/Carte de identitate proprietari; 

♦ ACTELE NECESARE PENTRU DECLARAREA GARAJELOR 

Declaraţie tip (doc), (pdf), completată la secţiunile care revin contribuabilului; 
Act de dobandire (contract vanzare-cumpărare, autorizaţia de construire etc.); 
Schiţa garajului: cu dimensiuni exterioare; 
Buletin/Carte de identitate proprietari;

:: actualizez

Acte necesare pentru declararea terenurilor

♦ ACTELE NECESARE PENTRU DECLARAREA TERENURILOR

  1. Declaraţie tip (editabil)(printabil),
    privind stabilirea impozitului pe teren datorat de persoane fizice vizată de către Serviciul Revendicări, Fond Funciar şi Registru Agricol, privind zona de incadrare şi/sau categoria de folosinţă a terenului
     
  2. Act de dobandire (contract de vanzare-cumpărare, certificat de moştenitor, act de donaţie, hotărare judecătorească irevocabilă, act de partaj, titlu de proprietate, ordin emis de Prefectură etc.); 
  3. Buletin/Carte de identitate proprietari; 
  4. DOSAR PLIC.

♦ ACTE NECESARE PENTRU DECLARAREA TERENURILOR PROPRIETATE PUBLICĂ SAU PRIVATĂ A STATULUI ORI A UNITATILOR ADMINISTRATIV TERITORIALE INCHIRIATE SAU CONCESIONATE CATRE PERSOANE FIZICE 

  1. Declaraţie tip (editabil)(printabil),
    completată la secţiunile care revin contribuabilului; 
  2. Contract de inchiriere sau concesiune
  3. Buletinul/Cartea de identitate a locatarilor sau concesionarilor; 
  4. DOSAR PLIC.

:: actualizez lista