Statutul Unității Administrativ-Teritoriale
- Nu există articole.
Regulamentele privind procedurile administrative
a) Regulamentele privind autoritatea deliberativă (Consiliul Local)
- HOTĂRÂREA NR.55/2022 Privind modificarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Local al comunei Totesti, județul Hunedoara (13 mai 2022)
- ROF Consiliul Local (24 februarie 2020)
b) Regulamente privind autoritatea executivă (Primăria)
- Codul Etic, Deontologic și de Conduită (23 septembrie 2025)
- Regulamentul de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al primarului Comunei Totesti (4 martie 2017)
- ROF Primărie (4 martie 2017)
Hotărârile autorității deliberative (Consiliul Local)
Dispozițiile autorității executive (Primăria)
Documente și informații financiare
Documente privind execuția bugetară
Nu sunt documente disponibile pentru anul 2025.
- Hcl nr. 77/2019 privind aprobarea rectificarii bugetului local al comunei Totesti pe anul 2019 – 16.12.2019
- Hcl nr.75/2019 privind aprobarea rectificarii bugetului local al comunei Totesti pe anul 2019 – 29.11.2019
- Hcl nr.67/2019 privind aprobarea rectificarii bugetului local al comunei Totesti pe anul 2019 – 23.10.2019
- Hcl nr.62/2019 cu privire la aprobarea executiei bugetului local al comunei Totesti, pe cele doua sectiuni, atat la partea de venituri cat si la partea de cheltuielipentru trim III, anul 2019 – 23.10.2019
- Hcl nr.58/2019 privind aprobarea rectificarii bugetului local al comunei Totesti pe anul 2019 – 30.09.2019
- Hcl nr. 56/2019 privind aprobarea alocarii din bugetul local a sumei de 30 mii lei pentru actiunile organizate cu ocazia evenimentului ”Expozitie de ovine si Promovarea traditiilor populare in comuna Totesti” – 30.09.2019
- Hotărârea Consiliului Local nr. 51/2019 – 29.08.2019
- Hotararea nr. 48/2019 – 29.07.2019
- Hotărârea Consiliului Local nr.41/2019 – 01.07.2019
- Hotărârea Consiliului Local nr. 34/2019 – 28.05.2019
- Hotărârea Consiliului Local nr. 33/2019 – 28.05.2019
- Hotărârea Consiliului Local nr. 27/2019 – 22.04.2019
- Hotărârea Consiliului Local nr. 26/2019 – 22.04.2019
- Hotărârea Consiliului Local nr. 25/2019 – 22.04.2019
- Hotărârea nr.21/2019 – 30.03.2019
- Hotărârea nr.16/2019 – 28.02.2019
- Hotărârea nr.10/2019 – 30.01.2019
- Hotărârea nr.9/2019 – 30.01.2019
Alte documente
a) Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/constrasemna/aviza actele administrative, precum obiecțiile cu privire la legalitate, efectuate în scris
b) Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor autorității deliberative și dispozițiile executive
c) Informarea în prealabil, din oficiu, asupra problemelor de interes public care urmează să fie dezbătute de autoritățile administrației publice locale
d) Informarea în prealabil, din oficiu, asupra proiectelor de acte administrative, cu caracter normativ
e) Minutele în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanți la o ședință publică
f) Procesele-verbale ale ședințelor autorității deliberative
g) Publicarea declarațiilor de căsătorie
h) Alte documente neprevăzute la lit. a-g și care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoștință publică
i) Alte documente neprevăzute la lit. a-h a căror aducere la cunoștință publică se apreciază ca fiind oportună și necesară
